Jump to content

[DM7000] Total Football 1.4

Dreambox7000
 Share

Recommended Posts

Ik heb het programma Total Football geinstalleerd, maar die geeft telkens aan "can´t connect server"

Kun je hier ergens iets instellen of wat doe ik verkeerd?

Kan iemand mij helpen, heeft iemand dit programma draaien?

Ik heb een Dreambox DM7000 met Gemini 4.6, cccam 2.0.11, camd3,902 en de box is aangesloten op het net.

THNX

Dreambox 7000S, USB-Stick 2GB, Gemini 4.6, CCcam 2.0.11, Camd3.902

Hallo Maja,

Inderdaad net is internet

Welke image heb jij op je dreambox en is dat ook versie 1.4?

Ik krijg steeds can't connect server.

Hoef je niks meer in te stellen, is het gewoon installeren en dan moet ie het doen?

Vertel ens hoe je dat gedaan hebt. en welk bestand heb je van totalfootball geinstalleerd, kun je die als bijlage erbij doen.

en met welke image is de afbeelding die je hebt gemaakt?

Bedankt alvast

Dreambox 7000S, USB-Stick 2GB, Gemini 4.6, CCcam 2.0.11, Camd3.902

Het installeren van totalfootball 1.4 gaat als volgt:

Gemini: Blauweknop/addons/download(gemini server)/plugins 36 entries/totalfootball 1.4 aanklikken/nieuwscherm op yes installatie succesvol OK.

Sluiten.

Gele knop plugins: totalfootball 1.4 aanklikken.

Dan moet het gaan.

Ik heb de afbeelding gemaakt uit PLI jade

Ik vraag me af wat deze plugin toevoegd... Teletext pagina 818/819 van Nederland 1 is toch al voldoende (of als je ECV hebt vanaf pagina 120)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Origineel bericht van: Littlesat
Ik vraag me af wat deze plugin toevoegd... Teletext pagina 818/819 van Nederland 1 is toch al voldoende (of als je ECV hebt vanaf pagina 120)...

Als je van voetbal houdt voegt deze plugin heel wat toe de naam zegt het al total Football. Je kunt in ieder geval zien welke wedstrijden er zijn. Je kunt ook zien door wie ze uitgezonden worden. Als je een draaibare schotel hebt of een multifeed schotel dan kun je daar mooi van profiteren. Volgens mij heb jij deze plugin niet bekeken. Ik zou zeggen probeer hem maar eens.

Origineel bericht van: kwajoep
Het zou helemaal mooi zijn als deze plugin elke minuut een automatische update zou doen.
Is dit erop te maken ?

Frank

Dat zou je aan Danci (en die zit zeker niet op s4a ;)) moeten vragen. Hij is de maker.

• V.I.P.
Origineel bericht van: kwajoep
Het zou helemaal mooi zijn als deze plugin elke minuut een automatische update zou doen.
Is dit erop te maken ?

Frank

spelen die dan elke minuut een nieuwe wedstrijd? :Dwink
chiao

op 26 september stierf Robert Palmer aan een hartaanval in Parijs.

• 1 year later...

hallo ik heb een vraag sinds een aantal dagen werkt deze plugin niet meer op mijn dreambox,

ik heb de 1.4 versie geinstalleerd maar hij kan geen verbinding maken met de server.

weet iemand hoe ik dit op de een of andere manier kan oplossen.