Jump to content

krijg met online steeds de website kan niet weergegeven worden


gerrit B
 Share

Recommended Posts

Zeer regelmatig als ik naar een website ga krijg ik met online de melding "de website kan niet weergegeven worden"

Omdat ik zo langzamer hand knettergek wordt van de online assistent die steeds met dezelfde oplossing komt die toch niet werkt heb ik die er al af geknikkert.

Maar de meldingen blijven.

Probeer ik het even later weer dan wordt de site plots wel weergeven. Lukt dat niet en ga ik via het drl. netwerk van de buren dan kom ik wel direct op deze site.

Ligt dat nu aan mijn computer (lijkt me niet) of toch ergens aan online?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites


Ik kan zo niet beoordelen, waar het probleem zit, maar het kan zijn, dat je livebox een deel van je probleem uitmaakt.

Tip: Zet je netwerkinstellingen op je pc eens niet op dhcp.

Dus, even handmatig de IP instellingen invullen op je pc:

 

Bijv:

 

Ip pc 192.168.1.40

Gateway: 192.168.1.1 ( IP livebox )

DNS: 194.134.5.55 ( Dynamic nameserver orange/online )

 

Tussen twee haakjes, misschien even de spanning van je livebox halen en dan na ca 1 minuut er weer opzetten ?

 

 

Met vriendelijke groet, paardengek

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link to post
Share on other sites

Guest S40 1998

Ik kan je zeggen dat je toch eerst je eigen netwerk eens moet controleren.

Zelf heb ik ook ONLINE maar kan alleen nu zeggen dat ik zeer positief ben.

Mijn verbinding werkt heel goed, heel constant,ruim 10mb voor de prijs van 8mb.

Probeer eerst eens enkel en alleen de livebox voor je met een hub er bij aan knoopt.

Zeker geen router gebruiken.

Link to post
Share on other sites

hoe oud is die livebox ? de eerste generatie liveboxen zijn voorzien van een brakke voeding.

dat heb ik hier in mijn woonplaats ook bij iemand meegemaakt. na diverse telefoontjes, faxen en mails met online kwamen ze met dit feit. ze hebben een nieuwe livebox met nieuwe voeding opgestuurd : problem solved (tenminste, ik heb er al 1,5 maand niets meer over gehoord smile ).

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link to post
Share on other sites

Mijn hele livebox is een Speedtouch 706.

Telefoon loopt niet via dat ding (zit nog wel een analoge lijn op maar die gebruik ik niet)en volgens Online is mijn modem ook goed aangemeld.

Een router oid. zit er niet tussen, enkel een patchsnoer van 1m tussen modem en computer is alles.

 

Ik heb dit modem vorig jaar nieuw van hun gekregen, dus ook niet zo gek oud lijkt me.

Het modem word elke avond gereset ('savonds gaat de spanning er af als ook de PC uit gaat)

Het aanmelden gaat ook probleemloos en het modem staat al vaak gereed terwijl de PC nog allerlei zaken aan het doen is en nog niet te gebruiken is.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

Kabel heb ik al vernieuw maar is volgens mij het probleem ook niet, want ook op deze site krijg ik vrij regelmatig dat de website niet geopend kan worden.

Het modem en de computer staan vast in de kast dus bewegen ook niet oid. dat het daardoor kan komen.

Daarnaast heeft dit modem een 2e aansluiting voor een andere computer (van de kinderen) die in dezelfde kast staat en ook dezelfde problemen vertoond.

De problemen onstaan overigens het meest als ik in moet loggen op een site en als er een nieuw scherm geopend moet worden.

Vaak op dat moment verschijnt de melding dat de site niet geopend kan worden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

??????

Ik zou het niet weten.

Ik heb dat modem van Online gekregen en met hun software geactiveerd en toen werkte het, nou ja met dit probleem dan.

 

Hoe kan ik dat zien waar hij zijn IP adres van krijgt?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: gerrit B
De problemen onstaan overigens het meest als ik in moet loggen op een site en als er een nieuw scherm geopend moet worden. Vaak op dat moment verschijnt de melding dat de site niet geopend kan worden.


Probeer het volgende eens:

  • Open de web interface van je SpeedTouch 706 via 192.168.1.254
  • Klik in het menu op "SpeedTouch"
  • Kies "Configuration" uit het menu
  • Klik rechtsboven in het scherm op "Configure"
  • Scrol naar onder en zet "Web browser interception" uit.
  • Zet je modem even uit.
  • Schakel je modem weer in.

Laters Thijzel,

 

Gestopt met satelliet TV maar nog altijd interesse

Link to post
Share on other sites

als ik configuratie aanklik kan ik alleen kiezen uit

Overzicht | Details | Help

 

Rechtsboven komt er bij mij geen configure in het scherm.

Wel zie ik dat Web browser interception op automatisch staat, maar daar kan ik niet bij komen.

 

suc6

 

Gerrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Systeemconfiguratie

Op deze pagina vindt u de huidige configuratie van uw SpeedTouch.

 

 

Serviceconfiguratie

 

In dit deel vindt u informatie over de huidige serviceconfiguratie van uw SpeedTouch.

 

 

 

Servicenaam : Orange ADSL en Telefonie (gewijzigd door gebruiker)

 

 

Tijdconfiguratie

 

 

Brontijd: Handmatig

 

Tijdzone: (UTC+01:00) Amsterdam, Bern, Rome, Stockholm

 

Zomertijd: Nee

 

Tijd sinds inschakeling: 0 dagen, 6:54:32

 

 

Systeemconfiguratie

 

 

Interceptie webbrowsing: Automatisch

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Kies een taak ...

 

Opnieuw starten

 

Terug naar fabrieksinstellingen

 

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: gerrit B
als ik configuratie aanklik kan ik alleen kiezen uit
Overzicht | Details | Help Rechtsboven komt er bij mij geen configure in het scherm.
Wel zie ik dat Web browser interception op automatisch staat, maar daar kan ik niet bij komen.


Het zou kunnen zijn dat je niet voldoende rechten hebt is het mogelijk om in te loggen in de Speedtouch als gebruiker met meer rechten? Is het modem door jouw provider misschien dichtgezet?

Laters Thijzel,

 

Gestopt met satelliet TV maar nog altijd interesse

Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de SpeedTouch 706 die je hebt met Internet en bellen zit helemaal dichtgetimmerd, nog erger dan die van KPN.

 

Interceptie webbrowsing: Automatisch <-- zou ik uit zetten, doordat dit aan staat laden webpagina's traag in.

 

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link to post
Share on other sites

Dus gewoon een ander modem proberen aan de praat te krijgen.

Gaat dat lukken bij online?

Immers ze zeggen zelf dat alleen hun eigen modem te gebruiken is.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

Vandaag even geprobeerd een König modem aan te melden, maar ik krijg op dat modem wel een brandend ADSL lampje, maar geen verbinding.

Ip adressen ed. even gecontroleerd, maar die staan wel goed.

 

Zou Online een ander modem kunnen blokkeren?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.