Ga naar inhoud


Vakantie huis te huur


The postman

Aanbevolen berichten

Hallo medesatters,

 

Ik hoop dat ik geen ban voor deze topic krijkt maar ik vond het leuk om het met jullie te kunnen delen

 

Ik heb het met opzet nog even stil gehouden tot het helemaal rond was, maar nu heb ik dan een leuk nieuwtje.

Vorige week heb ik een appartementje gekocht in de Ardennen dicht bij het plaatsje Aywaille (provincie Luik). Als belegging van mijn spaargeld.

 

Via verhuur wil ik verschillende personen hiervan laten profiteren. (Het moeten wel bekenden zijn)

Het appartement is heel rustig gelegen op de bovenste verdieping.

Voordeel van dit appartement is dat het mooi hoog ligt waardoor je een prachtig uitzicht over bossen en heide hebt. Van overstromingen dus geen last. Een (voorlopig) nadeel is dat de lift nog ontbreekt. Maar hier wordt momenteel aan gewerkt.

 

Verhuren via een organisatie is onnodig duur. Vandaar dat ik zelf probeer de nodige boekingen te verzorgen.

De huurprijs is 100 euro voor een weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en slechts 200 euro voor een hele week.

 

Je moet het zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoners er schoon in kunnen trekken.

 

Een borgsom vragen vind ik ten opzichte van collega’s en medesatters niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie.

Voor een indruk van het appartement zie de bijgevoegde foto. Mail gerust als je er gebruik van wilt maken. In de meivakantie maken wij zelf gebruik van het appartement. Deze periode is dus niet meer vrij. Uiteraard mag binnen niet gerookt worden..

 

 

klik voor een mooie foto van afstand

Groeten, :D

 

The Postman

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bovendien nog een oude foto, tegenwoordig ziet het er zo uit:

trailer-trash-hi-rise11.jpg

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat eerste bericht een paar jaar geleden ook eens naar familie, vrienden en vage kennissen gestuurd.

 

Een volleybalmaatje van mijn team is er toen volledig ingetrapt, hij riep zijn vriendin om het bericht samen te lezen, uiteraard had hij de foto nog niet geopend.

 

Allemaal erg oud, maar de grap was geslaagd! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...