Ga naar inhoud


worden er nog meer mensen gek van de belastingen?


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Satdorus
Heb je ook geen recht op eventuele ww of aow over dat jaar.???????

over die periode van niet werken heb ik geen uitkering/ww/enz
genoten ,ik dacht/denk trek dat inkomen maar over 12 maanden
dan krijg ik wel genoeg terug mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Snap ik maar als je geen inkomen gehad hebt vlgs de belasting heb je (denk ik) ook geen opbouw van aow en ww.

Dat ook nog terwijl ik over dat jaar een loonbrief heb met
loon+premies die afgedragen zijn.
Zal morgen wel de broekoeder bellen voor een bezwaar te maken

m.b.t aow die krijg je al als je in nederland woont OF werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel aangifte gedaan over 2006 ? Als de belasting een inkomen bepaalt van 0,00 euro kunnen ze je ook niets terug geven. Over een inkomen van o,oo euro betaald je nu eenmaal o,oo euro aan aow,ww, ziekenfonds en loonbelasting.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in 2007 aangifte 2006 gedaan,

 

Kan het zijn dat mijn toenmalige werkgever mij zwart

in dienst had ? confused

 

Ik heb ook in 2006 ziekenfonds betaald ,dat kan ook

alleen als je inkomen hebt

 

En zonder aangifte geen beschikking

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, als je werkt mag je nog meer betalen.

 

Ik weet niet of jullie de uitzending gisteren over die leuke starters regeling van het UWV?

 

Mij is 2,5 jaar geleden ook geadviseerd om hier gebruik van te maken en afhankelijk van wat je tijdens die periode ging verdienen moest je maximaal 70% terug betalen.

Nou kan je vertellen dat ik ruim 1,5 keer meer terug moet betalen dan wat ik gekregen heb. mad

Dat ik in die periode vrijwel niets verdient heb en zonder het steuntje in de rug uberhaupt geen bedrijf had kunnen opstarten wordt niet naar gekeken. Dat je vrijwel zonder uitzondering 80+ uur per week hebt gemaakt wordt niet relevant.

Zonder opgave van reden krijg je een brief met het bericht dat je maar even meer dan 10.000 euro moet betalen en wel voor het eind van de maand. shocked

 

Wat dat betreft zijn al die overheidinstanties dus allemaal 1 pot nat.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit er toch iets niet goed. Ik zou hier zeker werk van maken. Al zou je werkgever niets afdragen moet je altijd nog een positief inkomen hebben en geen 0,00. Er is dus duidelijk iets met de aangifte. Suc6

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi maar nogal vaag verhaaltje.

Je zegt dat je de belasting aangifte 2006 ingediend hebt, daar staan dan toch je inkomsten in vermeld, ongeacht of je baas je zwart betaalde of niet.

De aanslag die je nu kreeg is dat een "voorlopige aanslag 2006" of "aanslag 2006"

 

Mijn advies; ga er achteraan en schuif het niet op de lange baan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Mij is 2,5 jaar geleden ook geadviseerd om hier gebruik van te maken en afhankelijk van wat je tijdens die periode ging verdienen moest je maximaal 70% terug betalen.
Nou kan je vertellen dat ik ruim 1,5 keer meer terug moet betalen dan wat ik gekregen heb. mad


Heb je het niet op papier staan dat je maximaal 70% hoefde terug te betalen?

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
kreeg vandaag aanslag 2006 en wat zie ik tot
mijn verbazing

inkomsten 2006 0,00
afgedragen premies 0,00
aanslag NIHILL
te betalen 0,00

terwijl ik in 2006 8 maanden gewerkt heb en
premies afgedragen heb.

Precies t zelfde heb ik gehad in 2006 over t jaar 2004.
Terwijl ik als zelfstandige 1000 procent een inkomen heb
aangegeven via t internet want dit was t eerste jaar dat dit verplicht was voor ondernemers.
Toen ik erover belde kreeg ik als antwoord ja er zijn hier wat dingen fout gegaan ivm met t electronisch aangeven.
Aan een inkomen van 0 kunnen flinke nadelen kleven.
Denk even aan een lening,hypotheek verstrekking,creditkaart aanvraag,iemand tijdelijk of permanent uit een niet schengen land laten komen en er zijn er vast nog een stel.
Allemaal dingen waar men graag 3 jaar terug kijkt.
Ik zou t dus zeker niet erbij laten.
Mocht blijken dat er geen premie s zijn afgedragen door je werkgever en heb jij wel je contract met ingangsdatum zit je goed want dan komen ze bij hem uit om deze als nog te innen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gamgra
Mooi maar nogal vaag verhaaltje.
Je zegt dat je de belasting aangifte 2006 ingediend hebt, daar staan dan toch je inkomsten in vermeld, ongeacht of je baas je zwart betaalde of niet.
De aanslag die je nu kreeg is dat een "voorlopige aanslag 2006" of "aanslag 2006"


Inderdaad, enige vragen blijven, bijv. je moet in de loop van 2007 een voorlopige aanslag 2006 hebben ontvangen en daar had je dan bezwaar tegen kunnen maken.
Indien je in 2007 aangifte hebt gedaan en hun voorlopige aanslag wijkt erg af, moet je daar van bericht hebben gehad.
Als je inkomen en betaalde premie,s als 0 worden beschouwd, is er ook geen AOW premie ingehouden en dat betekent (straks) minder AOW.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...