Ga naar inhoud


domme blondjes ze zijn er echt nog hoor???


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus als je geen wetenschapper bent mag je alles zeggen wat je wilt zonder enige onderbouwing en verwachten dat je nog serieus wordt genomen?

 

Handig wink

 

uhm....

 

Iedereen met een achternaam die korter is dan 7 tekens heeft een IQ van onder de 96.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eew
Dus als je geen wetenschapper bent mag je alles zeggen wat je wilt zonder enige onderbouwing en verwachten dat je nog serieus wordt genomen?

Handig wink

uhm....

Iedereen met een achternaam die korter is dan 7 tekens heeft een IQ van onder de 96.


Dan is mijn iQ hoger dan 96. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ik dat?

 

Ik zeg alleen dat iedereen met een achternaam die korter is dan 7 tekens een IQ heeft van onder de 96.

 

Die stelling is niet omkeerbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, nee hoor. Ik had die laatste opmerking misschien iets beter uit moeten leggen. Ik bedoel er zeker niets kwaads mee hoor. Het is alleen zo dat als alle rode ballen groot zijn, niet alle grote ballen rood zijn. Maar dat had ik beter uit moeten leggen.

 

Maar het is zeker niet persoonlijk bedoelt. Ik heb ook geen onderbouwing om zomaar wildvreemde mensen dom te gaan noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had indertijd een blondje als vriendin en die haalde haar propjes magna cum laude terwijl maar 6% na het eerste jaar (inclusief herexamens) hun proppen binnen hadden.

En toch heeft ze eens een half uur zitten doorvragen hoe het mogelijk was dat het standbeeld van Erasmus de bladzijde omsloeg als hij de klok hoorde luiden.

 

Zit er een mechaniekje in dan? whistle

 

Tsja, hoe definieer je dom. cool

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien gaat een gebrek aan humor samen met blond haar?

Ik kan dat niet echt onderbouwen als stelling; daarom is het ook een vraag.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is: bedoeld of onbedoeld!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...