Ga naar inhoud


domme blondjes ze zijn er echt nog hoor???


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het grootste gedeelte van de bevolking is gewoon zo dom, helaas. Het erge is vooral dat die mensen stemrecht hebben, geen wonder dat het land naar de klote gaat. Domme mensen zijn statistisch gezien wel het gelukkigst.

 

Het nare van dit programma is (heb het snel eventjes opgezocht). Dat ze over doen komen dat alle vrouwen zo denken. Ze zien dit als normaal ofzo. Dit doet me denken aan die straatinterviews met amerikanen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=S3X1K93ff5I

(Q: How many sides does a triangle have

A: Dahm, four)

 

Maar dit is niet het niveau van de gemiddelde jeugd hoor (hoop ik). Waarschijnlijk hebben ze ze erop geselecteerd. Ik wil altijd nog een keer op het museumplein gaan staan met eenvoudige vragen. Kijken wat de antwoorden zijn.

 

Ik begin steeds meer te beseffen dat alleen al met het feit dat ik Natuurkunde ga studeren ik tot de intellectuele elite behoor. Zo heb ik mezelf nooit willen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eew

http://www.youtube.com/watch?v=S3X1K93ff5I
(Q: How many sides does a triangle have
A: Dahm, four)


Raar hoor, je kunt toch zo zien dat het er 5 zijn, linker schuine kant, rechter schuine kant, onderkant, voorkant en achterkant.
laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
een knaller

Lenin en Stalin wat zijn dat????

namen van kasten bij de Ikea blush


Het zal je dochter toch maar zijn die dat beweerd op TV

Dan maar hopen dat de volgende dag op het werk niemand de uitzendig heeft gezien.

suc6

Gerrit


LOL, ze bestaan echt !
(Niet die kasten)

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat IKEA kasten zou gaan maken met de naamen Lenin en Stalin er mensen zijn die dat niet zo leuk vinden.

 

Ook dat ze denken dat Afrika Portugal is. En IJsland Robbeneiland eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch geeft google al meer dan 3000 hits op de zoektermen Lenin Stalin en IKEA

laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat zijn ook de resultaten los voor Ikea Lenin en Staling. Google is na pagina 1 vaak al troep.

 

Ik kwam met deze tegen (was me aan het opgeven voor mijn studie volgend jaar).

 

Citaat:
Je kunt bij je onderwijsinstelling het verschuldigde collegegeld vanaf 31 december 2199 betalen. Wil je zo spoedig mogelijk na deze datum opnieuw inloggen en bij jouw inschrijvingsverzoek de betalingsgegevens invullen.

 

Oke, zal wel een fout van iemand zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zal wel iemand zijn die aan de UvA heeft gestudeerd.

Da's ook het probleem met het kabinet. laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag het me af. Geacteerd lijkt het me op het eerste gezicht niet. Zeker omdat er in veel gevallen toch duidelijk was dat ze er ooit iets van hadden meegekregen maar het niet belangrijk achten ofzo. Waarschijnlijk hebben ze zo hun bronnen om domme vrouwen uit te halen. Maar zijn die vrouwen wel echt zo dom.

 

Begrijp me niet verkeerd, ik zal heel hard juichen als het allemaal in scene gezet is. Maar ik vrees toch dat dat niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eew
Maar zijn die vrouwen wel echt zo dom.

Sommige misschien wel en ik kan ook nog niet goed beoordelen of dergelijke programma`s geen doorgestoken kaart is.
Wat ik wel weet is dat vrouwen in het algemeen zeker niet dom zijn en ik ken er een aantal die zeker met menige intellectuele man kunnen wedijveren als het om een hoog IQ gaat.
Laten we het maar op houden dat de betreffende dames selectief voor dergelijke programma`s zijn gekozen, dom of niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leuke van internet is dat je nu niet doorhebt dat je tegen een vrouw (of meisje praat). Maar ik mag natuurlijk niet openlijk gaan zeggen dat ik intelligent ben. Maar ik doe in ieder geval VWO NT. En ga volgend jaar Natuurkunde studeren.

 

Bijgevoegd het vmbo basisberoepsgerichteleerweg examen "wiskunde"

http://downloads.kennisnet.nl/oefenexamens/vmbo/2008/vmbobb_wi_2008_1_o.pdf

 

Zie maar hoe je dit interpreteert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...