Ga naar inhoud


[8121] geen programma gegevens in de EPG


WPP

Aanbevolen berichten


Dit had ik ook maar vandaag een update van de reciever gehad en uitgevoerd en heb nu wel de EPG.

Waarschijnlijk moet jij ook eerst de update installeren.

 

Dreambox DM500S / PLI Jade 2

Dreambox DM7020 / PLI Jade 2

Philips DSR8121HD DVR

Smart Quad DUO LNB

Triax 64

Smart quad LNB

Moteck SG-2100-A

Triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat moet je doen als de DSR-8121 geen update neemt?

 

Ie staat te zoeken beeld bevriest met mededeling erop en ie reboot na een 10tal minuten, maar als je techn info bezoekt zegt ie software maart...en niet april!

 

Met de Seca2 topabo kaart geen Eurosp1 en MTVHD nl enz met seca3 kaart alles OK ?????

 

Toch een hoopje ellende die goedgekeurde rommel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

die probleem moet dus opgelost zijn met de update??

gaan we proberen..

 

meer mensen die hebben gemerkt dat het werkt?

want heb de ontvanger hier niet bij de hand, maar als er nog meer oplossingen zijn hoor ik het graag :P

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de klient een ander nieuw app gezet met de nieuwste soft, de update is voor blijven hangen van het app tijdens zappen...

Is nog altijd even slecht, ik heb de koper doorverwezen zijn beklag te doen bij TVV, zij brengen die rommel op de markt, en zij zijn verantwoordelijk voor de gebrekkige soft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op een andere site gelezen dat er as maandag een nieuwe update beschikbaar komt voor de dsr8121 en dsr7121. o.a.De diseq volgorde kan men daarbij zelf instellen voor 4 posities. Verder kan er handmatig per transponder naar kanalen worden gezocht en kan men 4000 kanalen opslaan ipv 2000. Ook worden een aantal functies van de afstandsbediening uitgebreid. Onder de knop guide komt dan direct de EPG beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bedoel je??

 

want ik heb vrijdag een update laten doen, maar nog steeds geen gegevens in de EPG

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...