Ga naar inhoud


Poll: Moet Sci-Fi er permanent komen?


Gaitman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Als ze series als Sanctuary, Stargate, enzo gaan uitzenden EN liefst niet te lang na de Amerikaanse uitzendingen dan zie ik het wel zitten.

 

Heb gemerkt dat toen Sci-Fi er op zat hier nogal veel "oude" series op kwamen (Enterprise, Star Trek TNG, Star Trek TNG, enzo en dat zal ook wel leuk zijn maar ik weet nog dat toen de VTM of Kanaal 2 the X-Files uitzende ze meer dan 1 jaar achter lagen op Nederland en ik denk dat ze daar ook al een tijdje achter de Amerikanen liepen.

 

Dus als Sci-Fi een goed aanbod heeft dan zie ik deze zender graag toegevoegd worden aan het aanbod (zit voor TVV sowiso nog niet veel voor die doelgroep in naar mijn bescheide mening).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Even een update, kreeg zojuist de volgende mail

---

Beste Gaitman,

 

Dank voor je email.

 

Onze excuses voor een late reactie maar de maar de vakanties en personeels wisseling heeft het process van kijkers emails een beetje vertraagd.

 

We doen ons best met Canal Digitaal, maar kunnen voorlopig nog niks beloven. Wij hopen ook op permanente uitzending.

 

Mvg

Service Desk

NBC Universal Benelux

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

results.cgi?pid=331848&.png

 

We zijn nu ruim 5 maanden verder na de start van de poll.

Of CDS er wat mee gaat doen is twijfelachtig, er zijn nog zoveel wensen die niet vervult worden.

De uitslag is ruwweg 2 voor en 1 tegen, ik denk niet dat hierin nog veel verandering zal komen.

 

Als er nog iemand iets wil toevoegen dan kan dit nog vandaag en morgen.

Daarna haal ik het sticky van dit onderwerp af.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik wat kunnen toevoegen, dan is dat scifi als thema (zender) een fascinerende werking heeft bij sommigen.

 

wat enkelen droomden is morgen misschien werkelijkheid OF is gisteren nonsens gebleken

 

de spin-off (een toepassing van dergelijke fascinerende dromen) kan echter vaak WEL tot een reëel bruikbare gegevenheid worden

 

denk robot en tegenwoordig ook nanobot

 

het rekt de fantasie op, stimuleert en soms voedt het iemands vernuft => en leidt tot een resultaat hetgeen heel goed bruikbaar is in onze samenleving.

 

ook de klassiekers zoals Starship Enterprise of Enterprise new generation laat zien dat er kul en nonsens verfilmd werd, maar een iPhone van apple is er toch al

 

in zoverre kan scifi als thema zender en aanvulling op het programma toch ongemerkt en soms ook onbedoeld velen kijkers fascineren, boeien en het kan tot waardevolle bijdragen van enkelen leiden.

 

het is net zo belangrijk als "programma's hoe het gemaakt wordt" die de realiteit laten zien en iemand stimuleren meer boeken te lezen of goede talkshows die discissie vaardigheden bieden.

 

een thema pakket als onderdeel van een paytv provider z'n aanbod zou scifi noodzakelijk maken en bij canalDIGITAAL moest het hoogstnodig ingepast kunnen worden om deel te kunnen uitmaken van ver-kijken = tele-visie

ciao

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na laatst nog een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik volgend antwoord

 

Citaat:
Beste,

 

Dank voor je email.

 

Helaas....maar er zijn nog geen duidelijkheden over Canal Digitaal.

We denken dat dit wel een tijd zal duren...volgend jaar misschien

 

Met vriendelijke groet,

NBC Universal - Benelux

 

Ik zeg maar zo, ik zeg niks...

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch


ook de klassiekers zoals Starship Enterprise of Enterprise new generation laat zien dat er kul en nonsens verfilmd werd, maar een iPhone van apple is er toch al

in zoverre kan scifi als thema zender en aanvulling op het programma toch ongemerkt en soms ook onbedoeld velen kijkers fascineren, boeien en het kan tot waardevolle bijdragen van enkelen leiden.

het is net zo belangrijk als "programma's hoe het gemaakt wordt" die de realiteit laten zien en iemand stimuleren meer boeken te lezen of goede talkshows die discissie vaardigheden bieden.

een thema pakket als onderdeel van een paytv provider z'n aanbod zou scifi noodzakelijk maken en bij canalDIGITAAL moest het hoogstnodig ingepast kunnen worden om deel te kunnen uitmaken van ver-kijken = tele-visie
ciao


leuke link van ontmoeting van de bemanning van de The Enterprise bij The Enterprise:
engage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...