Ga naar inhoud


Poll: Moet Sci-Fi er permanent komen?


Gaitman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

had gisteren al ja geklikt,was bij de eerste,

maar deze poll kan ook bij TVV topics hé,

die kunnen de zenders ook doorgeven,

ken een paar mensen die dit wel zullen zien zitten,

zal eens bij paar mensen vragen om te stemmen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
had gisteren al ja geklikt,was bij de eerste,
maar deze poll kan ook bij TVV topics hé,
die kunnen de zenders ook doorgeven,
ken een paar mensen die dit wel zullen zien zitten,
zal eens bij paar mensen vragen om te stemmen.

De poll is daar ook aangemaakt!

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Ik heb scifi al in mijn Spaanse pakket, maar heb toch ja gestemt in deze pol om mijn steentje bij te dragen.


er zijn zodanig veel verschillende versies en die hebben allemaal ander aanbod,
geen enkel is dezelfde,
ze hebben wel bijna allemaal de star trek series,maar voor de rest verschild het wel heel veel vindt ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je het eens zien bij telenet belgie op de kabel,dat is nog slechter dan op sat die zender.

en daar betalen mensen bijna 6€ voor per maand met nog MGM,Hallmark,BBC3 en 4,en nog een stuk of 2,3.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nee gestemt.

SciFi channel nederland is echt niet te vergelijken met de buitenlandse varianten. IMHO extreem slechte programmering.

 

Hierbij ga ik er voor het gemak er eventjes vanuit dat het een CC wordt van de crap die al een paar jaar op UPC digital wordt uitgezonden.

Kort resumerend waarom het daar (en waarschijnlijk of CD ook) zo slecht is.:

1) alleenmaar B films, en dan ook nog van het type je ziet de draadjes aan de ruimteschepen hangen.

2) 95% oude series en de overige 5% is kwalitatief discutabel

3) herhalingsfactor is zorgwekkend, men rent door de series heen (sommige worden dagelijks in twee afleveringen per keer uitgezonden) en begint vervolgens na drie direct weer opniew.

 

Kortom ik heb de eerste maanden vaak naar de zender gekeken en nu helemaal niet meer.

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hermanh
Hierbij ga ik er voor het gemak er eventjes vanuit dat het een CC wordt van de crap die al een paar jaar op UPC digital wordt uitgezonden.

verkeerd uitgangspunt. SciFi heeft inderdaad veel oude series, maar ook nieuwe. Zo is de laatste "battelstar galactica" te zien op SciFi, en dààr gaat ge vruchteloos zitten zoeken naar die draadjes rond de ruimteschepen.
er zit dus wel degelijk koren tussen het kaf, hoewel dit uiteraard wel voor prime-time bestemd is. Wat we dus te ziebn krijgen op het etalagekanaal kan een verkeerde indruk geven van de werkelijke potentie van deze zender. Hoewel, als ge gekeken hebt, dan hebt ge toch ook de diverse aankondigingen voor die programma's gezien ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: hermanh
Hierbij ga ik er voor het gemak er eventjes vanuit dat het een CC wordt van de crap die al een paar jaar op UPC digital wordt uitgezonden.

verkeerd uitgangspunt. SciFi heeft inderdaad veel oude series, maar ook nieuwe. Zo is de laatste "battelstar galactica" te zien op SciFi, en dààr gaat ge vruchteloos zitten zoeken naar die draadjes rond de ruimteschepen.
er zit dus wel degelijk koren tussen het kaf, hoewel dit uiteraard wel voor prime-time bestemd is. Wat we dus te ziebn krijgen op het etalagekanaal kan een verkeerde indruk geven van de werkelijke potentie van deze zender. Hoewel, als ge gekeken hebt, dan hebt ge toch ook de diverse aankondigingen voor die programma's gezien ?


Maar de Battlestar Glacactica uit de jaren zeventig is toch de enige en echte!!!
http://www.imdb.com/title/tt0076984/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...