Ga naar inhoud


Poll: Moet Sci-Fi er permanent komen?


Gaitman

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens dat er ook recente series worden uitgezonden, wat betreft Battlestar Galactica gaat dit niet verder dan seizoen 3!!. En ik geloof dat je allang weet dat seizoen 4 al is afgerond en de serie is gestopt.

Sterker nog, om het even leuk te maken zijn ze een drietal weken geleden begonnen bij het begin. (voor de vijfde keer ongeveer inmiddels)

 

Hoe dan ook we zullen het snel genoeg merken. Maar om even verwachtingen te managen, ga er niet vanuit dat het een zelfde inhoud zal hebben als scifi channel op Sky.

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jean-Claude
verkeerd uitgangspunt....


Ik ben bang dat het geen verkeerd uitgangspunt is aangezien NBC Universal nederland achter deze zender zit (overigens ook achter 13th street) en deze specifiek voor de benelux uitrolt. Zij moeten dus zelf uitzendrechten kopen bij de moedermaatschappij. Hierdoor zie je dus ook geen Star Gate (AG1 & Atlantis), latere seizoenen van X-files etc etc.

In iedergeval hoop ik dat SciFi door de grotere footprint ook een hoger budget kan krijgen en daardoor meer en betere series kan aanschaffen.

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hermanh
wat betreft Battlestar Galactica gaat dit niet verder dan seizoen 3!!. En ik geloof dat je allang weet dat seizoen 4 al is afgerond en de serie is gestopt. Sterker nog, om het even leuk te maken zijn ze een drietal weken geleden begonnen bij het begin. (voor de vijfde keer ongeveer inmiddels)

tja, eindeloze herhalingen zijn op sky óók schering en inslag. Hopelijk krijgt me nu na seizoen 3 ook seizoen 4 te zien - heb de reeks uiteraard op Sky gevolgd en weet dus hoe de reeks afloopt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: hermanh
Hierbij ga ik er voor het gemak er eventjes vanuit dat het een CC wordt van de crap die al een paar jaar op UPC digital wordt uitgezonden.

verkeerd uitgangspunt. SciFi heeft inderdaad veel oude series, maar ook nieuwe. Zo is de laatste "battelstar galactica" te zien op SciFi, en dààr gaat ge vruchteloos zitten zoeken naar die draadjes rond de ruimteschepen.
er zit dus wel degelijk koren tussen het kaf, hoewel dit uiteraard wel voor prime-time bestemd is. Wat we dus te ziebn krijgen op het etalagekanaal kan een verkeerde indruk geven van de werkelijke potentie van deze zender. Hoewel, als ge gekeken hebt, dan hebt ge toch ook de diverse aankondigingen voor die programma's gezien ?


Maar de Battlestar Glacactica uit de jaren zeventig is toch de enige en echte!!!
http://www.imdb.com/title/tt0076984/


Helemaal mee eens!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zie CDS, als ze al Sci-Fi in het pakket zetten, het weer in de te dure pakketten zetten en op een lage bitrate en resolutie.

 

Ik zou veel liever willen dat ze een "flex" pakket introduceren, waarbij je zelf elke 1 of 2 maanden kan aanvinken op een website wat je wel en niet in je pakket wil hebben en dat daarna dit direct actief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou natuurlijk een prima oplossing zijn: je betaalt voor de zenders die je écht wilt zien. Nu heb ik een Familiepakket eigenlijk alleen om één en Ketnet/Canvas & één HD. Verder heeft het Familiepakket niet zo'n leuke zenders. Het zou beter zijn zelf een pakket te kunnen samenstellen.

 

Over SciFi maar weer: die verwacht ik nog niet zo snel via de satelliet, en als ze erbij komen komt ie naar alle waarschijnlijkheid in het Themapakket. Of ze moeten net zo gaan denken als bij History... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij hoeft deze zender niet per sé hoor, maar wat ik niet begrijp dat er helemaal niets gebeurt op de Astra 23,5 Oost. Er zou van alles bij komen en ruimte worden gemaakt voor nieuwe zenders. Tot op heden merken we daar helemaal niets van!

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Dat zou natuurlijk een prima oplossing zijn: je betaalt voor de zenders die je écht wilt zien. Nu heb ik een Familiepakket eigenlijk alleen om één en Ketnet/Canvas & één HD. Verder heeft het Familiepakket niet zo'n leuke zenders. Het zou beter zijn zelf een pakket te kunnen samenstellen.

Over SciFi maar weer: die verwacht ik nog niet zo snel via de satelliet, en als ze erbij komen komt ie naar alle waarschijnlijkheid in het Themapakket. Of ze moeten net zo gaan denken als bij History... frown


...en de themazenders zijn de zenders van de NPO. Gezien de kwaliteit van de NPO zenders NL1 ,2 en 3 zit ik daar niet op te wachten. Het zomerseizoen is bij de NPO al aardig begonnen. Dus weer tot eind augustus alleen herhalingen. De themazenders zenden dan nog maar slechts herhalingen van herhalingen van herhalingen uit. Geen themazenders dus voor mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag zowel SCiFi als 13th Street op de satelliet.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Van mij mag zowel SCiFi als 13th Street op de satelliet.

eigenlijk snap ik CD niet goed - hun etalagekanaal is de perfecte reklame om de satelliet links te laten liggen en terug te keren naar de kabel : je krijgt immers prima te zien wat je niet op satelliet en wél op kabel te zien krijgt. één maand lang kan je kijken naar scifi en 13th street en daarna sturen ze je met een kluitje het riet in. Wie na één maand wenst verder deze zenders te ontvangen die kan niet anders dan naar de kabel terug te keren. Hoe beter de zenders die ze in dit etalagekanaal stoppen, hoe meer klanten ze ermee verliezen. Dat ze die bandbreedte gebruiken om één van hun "halve" zenders terug "volledig" te maken of zo !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: dwendy
Van mij mag zowel SCiFi als 13th Street op de satelliet.

eigenlijk snap ik CD niet goed - hun etalagekanaal is de perfecte reklame om de satelliet links te laten liggen en terug te keren naar de kabel : je krijgt immers prima te zien wat je niet op satelliet en wél op kabel te zien krijgt. één maand lang kan je kijken naar scifi en 13th street en daarna sturen ze je met een kluitje het riet in. Wie na één maand wenst verder deze zenders te ontvangen die kan niet anders dan naar de kabel terug te keren. Hoe beter de zenders die ze in dit etalagekanaal stoppen, hoe meer klanten ze ermee verliezen. Dat ze die bandbreedte gebruiken om één van hun "halve" zenders terug "volledig" te maken of zo !

Beide lopen hier aan tegen hun eigen beperkingen: de capaciteit op de kabel heeft qua frequentieruimte beperkingen, en de ruimte op de satelliet heeft financiele beperkingen (voor CDS).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh.. de 1E hangt ook nog op 23.5E hoor :P

ruimte is er dus wel smile de 1E en 3A konden t zonder de 1G prima af smile zelfs met het verloren gaan van de 5A en een stoelendans verder.. smile

 

nu de 2C op 31.5E is kan mooi weer spul wat daar zat terug verhuist worden en komt er weer een hoop capaciteit bij :9~

 

de transponders van de 3A zelf zijn niet zo krachtig dacht ik? iig tov de 1E en 1G die er hangen ;-)

 

 

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...