Ga naar inhoud


Als klant een incassobureau op winkel afsturen.Kan dat?


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Citaat:
sorry dan heb ik iets over het hoofd gezien Gerard 76 maar nu heb jij het over een winkel maar landen kennen er ook een puinhoop van maken kijk maar!!!!! vervest de site

 

Stop eens met die onzin berichten a.u.b!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb mijn geld toch niet gekregen.

Deze winkelier denkt blijkbaar

dat hij andermans geld zomaar kan pikken.

Heb her en der gevraagd en ik kan gewoon aangifte wegens diefstaal doen.

Aangezien hij dit ook meeleest geef ik hem nog tot vrijdag aanstaande de tijd om mijn geld terug te betalen, als ik dan niets krijg ga ik maandaag aanstaande even langs het politie kantoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zgundro
Heb mijn geld toch niet gekregen.
Heb her en der gevraagd en ik kan gewoon aangifte wegens diefstaal doen.
Aangezien hij dit ook meeleest geef ik hem nog tot vrijdag aanstaande de tijd om mijn geld terug te betalen, als ik dan niets krijg ga ik maandaag aanstaande even langs het politie kantoor.


Volgens mij kun je je die moeite besparen. Dit soort dingen vallen onder het civielrecht en daar doet de politie niets mee.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof mij nu maar. Als iemand bewust je geld niet terug geeft terwijl je daar overduidelijk wel recht op hebt en hij ook al bewust meerdere keren geen gehoor geeft aan jouw verzoeken het geld terug te betalen, helpt alleen inaccobureau "binnen zonder kloppen" nog.

Dit sooft figuren zijn namelijk voor geschreven waarschuwingen, incassobureaus e.d. niet gevoelig. Daar moet je persoonlijk even laten weten dat je het echt zat bent. Dat is het enige dat helpt.

Ik zou wel snel zijn want dat geld komt vaak niet omdat ze het gewoon "even" niet hebben. Als je te lang wacht zit zo'n persoon in een schuldsanering en krijg je geen cent meer!

Nu valt er misschien nog wat te halen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk ben ik wel van plan om onaangekondigd binnen bij deze winkel te gaan.Eerst wil ik mijzelf enigziens indekken om hem nog wat tijd te geven en eens via oficieele weg te proberen. Als deze week niets oplevert dan ga ik naar de politie.Wanneer dit niet helpt dan ga ik mijn geld zelf halen, en geloof mij, deze man wil mij niet aan zijn deur zien staan.Ik reken dan rijsegeld bij, rente over mijn geld(7 maanden over 900 euro),dagvergoeding(moet vrij nemen.

Ik weet dat hij hier mee leest, en misschien denkt ervandoor te kunnen gaan met mijn zwaarverdiende geld, maar moet uiteindelijk toch rekenen op onverwacht bezoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Politie is zinloos.

 

Het is nl zoals eerder opgemerkt een civiele zaak.

Als je kan aantonen dat je niet de enige bent die het slachtoffer is van zijn praktijken dan is er sprake van oplichting / flessentrekkerij en heeft aangifte doen wel zin.

 

Je zult dus toch ongeveer 2 andere slachtoffers moeten vinden en als het even kan tegelijk aangifte doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan,maar, Wat je ook kunt doen,is de HellsAngels langs sturen Dan is het problleem vaak in zeer korte tijd op gelost,En! die jongens gewoon een paar kratjes Bier voor de moeite geven.Jij blij hen hun blij,alleen die handelaar niet,maar ja eigen schuld dikke bult.Suc 6. Wees voorzichtig met incasso buro's kost vaak nog meer geld,dit kan normaal alleen via een civile procedure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou mt een bord voor de deur gaan zitten en iederren waarschuwen wat ze jouw gelapt hebben en de klanten weg jagen

 

betaald die z je geld terug als je dat 2 of 3 dagen doet

 

binnen kort heb je toch vacantie heb je dan een mooie bestemming

 

en zelf voor eigen rechter spelen mag niet je mag wel iedereen waarschuwen daar zijn volgens mij geen regels voor om op straat iedereen aan te spreken dat het oplichters zijn

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thevandijks

Als het heel druk is in de winkel, even binnenlopen en luid je ongenoegen uiten werkt soms heel goed, heb ik ook eens gedaan. Flink vuil kijken en hard praten met flinke vloeken. Nooit lelijke dingen over personen zeggen natuurlijk. Dan kunnen ze aangifte doen van belediging. Ook niet roepen van ik doe dit of dat, gewoon flink GvD roepen. Met een aantal gaan is natuurlijk veel beter! Maar nooit dreigen. Slechts aanwezig zijn en boos kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...