Ga naar inhoud


tv-vlaanderen ligt er hier uit


Homer

Aanbevolen berichten

Ik hoef geen gelijk... Ik stel je een vraag mbt jouw stelling.

Die je niet kan hard maken!

 

Of het nu een hele uitval is of een gedeeltelijke. Er blijven mensen getroffen.

 

Het grote verschil tussen Telenet/Belgacom en TV Vlaanderen is groot.

Het komt er op neer dat met ons belasting geld destijds een netwerk is opgezet, waar dan nog eens iedereen zuur verdiende centjes voor moest afdragen. Alles kon en alles mocht! De belasting betaller betaald dus er is kapitaal genoeg. Een uitval was toen en nog steeds een lachertje waar niet over gesproken wordt, het waren ambtenaren, die op hun eigen tempo werkte en de horen in haakte als je de storing meld.

 

Nu ga jij van alle daken roepen dat TV Vlaanderen 2 uitvallen kent op de 3 jaar dat ze bezig zijn.

 

Zij zijn geen ambtenaren die op hun eigen tempo werken. Zij hebben niet het oneindigend kapitaal dat de belasting betaler voorziet. Zij zijn van nul moeten beginnen. Toch hebben ze een SLA met KPN en deze met Scarlet en Scarlet had de backup generator.

Er hoeft niet met de vinger gewezen te worden, fouten gebeuren nu een maal en het is maar televisie.

 

BTW: TV Vlaanderen had ook geen komplete uitval. Ik kan nog naar al de andere zenders kijken. En het voornaamste van al, we hebben het overleeft!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 419
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bwa, ik denk niet dat het veel klanten zal kosten. Als zoiets maar héél sporadisch eens gebeurt. Telenet voert grote werken door aan hun netwerk waardoor sommige klanten tijdens de dag enkele malen zonder tv, internet en telefoon zitten en die verliezen er ook niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Bwa, ik denk niet dat het veel klanten zal kosten. Als zoiets maar héél sporadisch eens gebeurt. Telenet voert grote werken door aan hun netwerk waardoor sommige klanten tijdens de dag enkele malen zonder tv, internet en telefoon zitten en die verliezen er ook niet echt.


Telenet is een gerenomeerd winstgevend bedrijf.
Een alternatief voor Telenet is ook niet altijd eenvoudig te vinden.
Tv Vlaanderen daarentegen is nieuw en heeft een reputatie nog waar te maken.
Gezien het gezeur om een tientje voor de kaartwissel die achteraf niet betaald hoeft te worden en nu dus de uitval twee keer in een week gaat dit ongetwijfeld klanten kosten.
Misschien niet zo zeer dat klanten nu afhaken maar meer dat nieuwe klanten zich wel bedenken om nieuwe klant te WORDEN.

Daarbij is Tv Vlaanderen verlies gevend, veel te weinig betalende abonnees, dus deze twee kwesties zal overleven zeker niet bevorderen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke niet-TVV klant herinnert er zich volgende maand nog deze onderbreking? Niemand. Mensen vergeten dergelijke dingen heel snel. Klanten zullen veel rapper ontgoocheld zijn als hun ontvanger maar half werkt.

 

Als TVV zo verlieslatend is, was het zeker niet interessant om te beginnen in Wallonië waar er slecht de helft van het potentieel woont ivm Vlaanderen (3 milj tov 6 miljoen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droom jij maar lekker verder.

Kijk eens naar het aantal betaalde abonnementen van TvV ten opzichte van het aantal abonnementen dat CanalDigitaal heeft en maak voor jezelf eens een rekensom.

Als je ook denk dat deze beeld onderbrekingingen vergeten wordt dan heb je het toch echt mis.

Juist dit soort zaken blijven lang hangen.

Het is ook niet voor niets dat eene meneer Pauwels zich hier druk over maakt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV staat hier nog steeds in zijn kinderschoenen ja,

en dit voorval zal idd repercussies hebben.

 

Tis aan ons, de trouwe TVV kijker, om mensen toch te overtuigen, en dit voorval onder de mat te vegen onder het mom van; 'het kan iedereen wel is overkomen, en als puntje bij paaltje komt, lag het niet eens aan hun'.

 

Want anders zal het hier niet lang meer duren, en mag je weer naar Telenet of Belgacom voor je TV, en kan je weer veel geld gaan neertellen voor een mijns inziens, beperkter aanbod.

 

Echt jammer dat dit nu moet voorvallen, net nu ik weer meer en meer schotels zie opgehangen worden.

Hopelijk kan TVV bij Scarlet een betere deal verkrijgen,

maar zoals ik al eerder zei, ze zullen hoogstwaarschijnlijk niet de enige zijn die hun contracten willen herzien.

En zeker en vast niet de grootste / meest doorwegende klant.

 

Tis allemaal afwachten, ook over de vraag of we binnen 2j enkel nog met officiele TVV hardware gaan kunnen werken, als ze beslissen alles op MPEG4 over te schakelen, en cardsharing een halt toe te roepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je mensen wil overtuigen is natuurlijk je goed recht.

En, eerlijk is eerlijk, satelliet is (en blijft) ook nog eens een leuke hobby.

Maar mensen met non argumenten overtuigen heeft een averechtse uitwerking.

Daar mee jaag je ze juist weg en maak je het voor TvV er niet makkelijker op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Skindred

Tis allemaal afwachten, ook over de vraag of we binnen 2j enkel nog met officiele TVV hardware gaan kunnen werken, als ze beslissen alles op MPEG4 over te schakelen, en cardsharing een halt toe te roepen.

Al wie voor TVV gekozen heeft en die ik persoonlijk ken is daar om opname's direct op de PC te kunnen bekijken / bewerken / bewaren.
Neem dat weg en Telenet zal content zijn...

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: markie2
Origineel bericht van: Skindred

Tis allemaal afwachten, ook over de vraag of we binnen 2j enkel nog met officiele TVV hardware gaan kunnen werken, als ze beslissen alles op MPEG4 over te schakelen, en cardsharing een halt toe te roepen.

Al wie voor TVV gekozen heeft en die ik persoonlijk ken is daar om opname's direct op de PC te kunnen bekijken / bewerken / bewaren.
Neem dat weg en Telenet zal content zijn...
Die zgn TVV Hardware is je reinse onzin je kunt iemand niet verplichten die rommel te nemen met all die beperkingen.Dat zou bijna zo iets zijn als dat je in DenHaag alleen met een auto van Mercedes of Masserati zou mogen rond rijden.alleen zijn dit toevallig kwalitijd merken,hetgeen ik van die gecertficeerde recievers niet kan zeggen.Plus het feit dat kartel vorming stafbaar is . Trouwens hier ligt hij er niet uit alles werkt prima op mijn Dbox 7020 problemen zijn er zelden.toevallig in begin van deze week 1x opnieuw geactiveerd want er was bij TVV een storing geweest.Cardsharing een halt toeroepen is een roeping in de woestijn met MPEG4 werkt het net zo goed als op MPEG2, dus maak je niet dik dun is de mode...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dat je mensen wil overtuigen is natuurlijk je goed recht.
En, eerlijk is eerlijk, satelliet is (en blijft) ook nog eens een leuke hobby.
Maar mensen met non argumenten overtuigen heeft een averechtse uitwerking.
Daar mee jaag je ze juist weg en maak je het voor TvV er niet makkelijker op.


Het is dan ook niet de bedoeling dat we zelf over dit voorval beginnen he ;D

Maar de vrijheid die TVV ons vandaag de dag biedt, dat samen met het royale zenderaanbod, das de troef van TVV, Telenet zou zogezegd bezig zijn met hun aanbod FTA te maken.
Maar dat lijkt me niet echt voor de eerste paar jaar, mss dat ze één en canvas/ketnet FTA maken, want dat zijn openbare omroepen, maar de rest zal nog wel lang op zich laten wachten...

Op dit moment is TVV DE provider voor de hobbyist / doe-het-zelver.
Laten we het nu niet door dit debacle verpesten smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Ik zou toch voorzichtig zijn met je bewering...
TVV is er met de laatste update in geslaagd de SmartWi uit te schakelen voor hun DSR-8121
Dus weer een reden temeer om GEEN DSR-8121 te kopen...
Vroeg of laat zit je d'r mee in de zak!


Dit zal de bedoeling niet geweest zijn. TV Vlaanderen geeft op deze pagina aan met welke saftware de Smartwi het best werkt.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Origineel bericht van: markie2
Origineel bericht van: Skindred

Tis allemaal afwachten, ook over de vraag of we binnen 2j enkel nog met officiele TVV hardware gaan kunnen werken, als ze beslissen alles op MPEG4 over te schakelen, en cardsharing een halt toe te roepen.

Al wie voor TVV gekozen heeft en die ik persoonlijk ken is daar om opname's direct op de PC te kunnen bekijken / bewerken / bewaren.
Neem dat weg en Telenet zal content zijn...
Die zgn TVV Hardware is je reinse onzin je kunt iemand niet verplichten die rommel te nemen met all die beperkingen.Dat zou bijna zo iets zijn als dat je in DenHaag alleen met een auto van Mercedes of Masserati zou mogen rond rijden.alleen zijn dit toevallig kwalitijd merken,hetgeen ik van die gecertficeerde recievers niet kan zeggen.Plus het feit dat kartel vorming stafbaar is . Trouwens hier ligt hij er niet uit alles werkt prima op mijn Dbox 7020 problemen zijn er zelden.toevallig in begin van deze week 1x opnieuw geactiveerd want er was bij TVV een storing geweest.Cardsharing een halt toeroepen is een roeping in de woestijn met MPEG4 werkt het net zo goed als op MPEG2, dus maak je niet dik dun is de mode...


De stooring waar dit topic op duid, was eerder deze week!

Een TVV hardware is niet onmogelijk. Niet dat Ik er voor ben en niet dat TVV die zelf wil. Het zou hun heel veel klanten kosten. Niet alleen consumenten maar ook b2b. Totale onzin is het niet. Onze allom geliefde (not) kabelboer in vlaanderen Telenet kan je enkel bekijken met hun digibox (digitaal signaal wel te verstaan). Het is uiteraard mogelijk om een linux box in te zetten, maar ik spreek over jan en klein pierreke die niets van techniek af kennen.

Wat cardshare betreft ben Ik met je eens. Het is dweilen met de kraan open. Hoe meer zij er zelf over spreken in de media, des te meer mensen zich vragen gaan stellen en op zoek gaan naar het cardsharen.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...