Ga naar inhoud


[X-CAM] Updaten voor seca3


Aanbevolen berichten

Wie weet of er nog ergens ondersteuning is voor een software update is voor de Xcam.

 

Zodat ik Seca3 pulsjes doorkrijg.

 

Kan nu wel kijken met de Xcam , maar om de paar dagen moet ik de nwe seca 3 kaart in een orginele ontvanger doen om de nederlandse zenders te kunnen kijken op de xcam.

 

Bedankt!

TOPFIELD 4000 ICM XCAM STAB 1000 / PHILIPS 7072 EMU / STRONG 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites


De updates die elke paar dagen worden gedaan, moet gewoon door een xcam geaccepteerd kunnen worden. Vermoedelijk staat je xcam settings niet korrekt :CI module, card info, settings en dan FRC op On zetten..

 

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het nog wat uit welke chip in de X-Cam zit?

Angelchip of opvolger?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Maakt het nog wat uit welke chip in de X-Cam zit?
Angelchip of opvolger?


Nee, beiden werken goed (alleen dus geen pakketwissel, dit laat ie niet door).

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Origineel bericht van: LEM
Euh...?!

In de X-CAM faq hier staat dat FRC "off" moet staan, en bij mij doet hij het dan met de maandelijkse updates. Ben nu alleen nog benieuwd hoe dat met de SECA 3 updates zal gaan.


En dat ( updates ) werkt dus niet met de xcam.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
En dat ( updates ) werkt dus niet met de xcam.


Bij mij staat FRC op on, geen probleem met de (regelmatige) updates.
Pakketwijzigingen lukken echter niet met de X-cam

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, ik heb mijn seca3 kaartje sinds dat ik hem gekregen heb al die tijd in mijn X-cam zitten welke in een Xtreme ontvanger zit.

Nog nooit een heractivatie oid. aan hoeven vragen en elke maand krijg ik er toch weer een maand bij.

 

Wel is het zo met mijn oude seca 2 kaart dat, als ik de ontvanger een poos uit had laten staan en de update had gemist, die update ook niet ontvangen werd met een heractivatie.

De oplossing was dan even in de flips en daarna werkte hij gewoon weer in de X-cam.

Ik heb trouwens een X-cam, premium met versie 1.160P

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Aan Rico_H & Paardengek:

 

Ik heb het even een poosje aangezien, hoe mijn X-Cam het zou (blijven) doen in het licht van de nieuwe SECA 3 smartcard en bovenstaande opemerkingen e.d.

 

Ik heb twee oude Angel chipset X-Cams waarvan ik het exemplaar met softwareversie 1.024-p (pentacrypt neem ik aan) in gebruik heb genomen om te testen . Nooit zelf iets mee gedaan, ik kreeg hem zo uit de winkel. De andere X-Cam ga ik hierna testen, die is nog ouder.

 

Bij mij moet FRC : OFF staan, anders doet hij de updates niet. Precies zoals elder hier in de X-Cam FAQ beschreven staat. Rico_H, jij zegt echter dat FRC op "on" moet staan, maar dat geldt dus niet voor alle X-Cams...

 

Zowel de datum van MANAGMENT als ook van SERVICES wordt, individueel ge-update door de X-Cam, geen enkel probleem daarmee.

 

De veelbesproken activatie en her-activatie heb ik nog niet getest, maar het zal waarschijnlijk wel kloppen wat iedereen zegt dat de X-Cams dat niet kunnen, maar geen paniek hier, want daarvoor heb ik een Matrix Reborn v.1.0 met originele Z-Cas software die dat wel doet, incl. alle gewone updates.

 

Wel vind ik dat zappen met mijn X-Cam (op een Topfield TF4000PVR) langzamer gaat dan ik van de Matrix reborn gewend ben geraakt. Misschien is het wel langzamer nu dan het met de SECA 2 smartcard altijd geweest is. Helaas kan ik mij dat allemaal niet meer herinneren.

I burn not shine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...