Ga naar inhoud


verhuizen maar welke internet provider is beste


Aanbevolen berichten

ik ga binnen kort verhuizen.

en dan samen met mijn vrouwtje een huisje kopen.

nu hebben we allebij een internet aansluiting.

ik heb planetinternet waar ik al jaren bij zit.

en mijn vriendin heeft nu ziggo.

het word zwolle waar we gaan wonen.

welke provider is qua prijs en snelheid dan aan te raden.

eventueel met of zonder vaste telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: seije017
het word zwolle waar we gaan wonen.
welke provider is qua prijs en snelheid dan aan te raden.
eventueel met of zonder vaste telefoon.


Je hebt dan keuze uit twee soorten providers. Met ADSL providers heb je maximaal 20Mb download mits je huis niet te ver van de centrale staat en je een goede telefoonkabel hebt, Met Ziggo kun je nu al 40Mb krijgen, en naar het zich laat aanzien gaat dat straks tot boven de 100Mb. En die 40Mb is ook 40Mb. Dat is natuurlijk wel duurder als ADSL.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En een klein sterretje geeft in minischrift onderaan de ziggo pagina tevens aan dat je 16.25 p/m een televisie abonnement moet afnemen.

Internet via Ziggo start dus vanaf iets meer als 36 euro.

 

Ziggo is dus alleen interessant als je ook tv signaal bij ze wenst af te nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,

 

Als je aan de sat zit, zou ik gewoon ADSL nemen.

Ik heb goede ervaringen met Online en Telfort.

 

Telefonie regel ik zelf met budgetphone/betamax combi. Dit omdat ik familie in het buitenland heb en daarom graag gratis bel daarnaartoe. Daarnaast is dit over het algemeen ook veel goedkoper en daarom liever zo.

 

Ik zou dus voor ADSL gaan..

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het signaal wat Canaldigitaal levert plus de prijs die ze berekenen voor hun pakket vind ik ook niet top. Als je ziet wat de kabel levert voor die 16 euro dat is een heel wat uitgebreider pakket dan dat van Canaldigitaal. Ik pleur canaldigitaal er dus uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval beiden de abbonement opzeggen i.v.m. verhuizing. Daarna aanmelden als nieuwe abbonee, meestal heb je dan een leuke actie met kortingen etc. Bijvoorbeeld 3 maanden gratis, of eerste 6 maanden voor halve prijs of gratis laptop etc.

 

Scheelt dan weer wat euries in de portomonee wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Het signaal wat Canaldigitaal levert plus de prijs die ze berekenen voor hun pakket vind ik ook niet top. Als je ziet wat de kabel levert voor die 16 euro dat is een heel wat uitgebreider pakket dan dat van Canaldigitaal. Ik pleur canaldigitaal er dus uit.


Je moet je wel realiseren dat je analoge kabel vergelijkt met dvb-s. Ziggo heeft bij mij het analoge signaal nog niet van de kabel gehaald en ik zie duidelijk verschil tussen schotel en kabel. Waar jij je vergelijking aan ophangt weet ik niet maar ben het zeker niet met je eens.
Heb een Family abbo bij CDS en als ik dat vergelijk met Ziggo analoog heeft CDS vergelijkbare zenders in hoogwaardiger kwaliteit voor een krap 3 euro goedkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net zelf overgestapt op ziggo alles in 1 plus.

En dit bevalt me prima, je haalt de beloofde snelheid je hebt een lagere ping, en een flinke snelheidsverhoging in het vooruit schiet.

En ik bespaar er nog bijna €8,- op.

Tv kijken deed ik al met ziggo, dit omdat deze tegenwoordig een beter beeld geeft dan de satelliet.

(heb daarom al me satspullen opgeruimd)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst maar eens kijken wat er bij jou leverbaar is. Bij was dat alleen maar Ziggo en KPN (telfort en hetnet).

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check ff de site van de consumentenbond. Zij hebben net weer een nieuwe providertest gedaan.

Nummer 1 is waarschijnlijk in Zwolle ook leverbaar smile

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...