Ga naar inhoud


Ned telefoonnummer Voipbuster


Aanbevolen berichten

Als het nummer is doorgevoerd staat op de web-site aangegeven:

uw voip nummer is:........

 

Mijn nummers voor Voipcheap en Voipbuster bleken in werking te komen al direct na de aanmelding en de afschrijving van Euro 1 van mijn beltegoed.

 

En verschijnen beiden op het display als ik als test bel naar mijn laatste overgebleven analoge verbinding.

 

Gewone gesprekken doe ik via Voipbuster (meer gratis beldagen) en mobiel via Voipcheap (minder gratis beldagen) maar goedkoper naar mobiel. En 112 gaat, indien nodig gewoon analoog.

 

Al met al zijn de telefoonkosten aanzienlijk verminderd.

 

En je kunt bij een computer in het netwerk ook eenvoudig een vaste telefoon plaatsen, zonder aparte telefoonkabels aan te hoeven leggen.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is die ene euro nu per maand, per jaar of eenmalig?

 

Dat heb ik bij Voipcheap niet duidelijk kunnen krijgen.

 

HG CC

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Is die ene euro nu per maand, per jaar of eenmalig?
Dat heb ik bij Voipcheap niet duidelijk kunnen krijgen.

Zoals ik het begrepen heb, is het toch echt eenmalig, wat natuurlijk een zeer goed aanbod is.

Er zijn wel een paar andere vragen in mij opgekomen:
- Kun je ook meer dan 1 nummer aanvragen?
- Kun je het aangevraagde nummer alleen gebruiken bij één Betamax kloon, of kun je het ook meenemen naar een andere Betamax kloon (als je bijv. overstapt van voipbuster naar justvoip)?
- Kun je behalve het aangevraagde 085 nummer ook nog steeds je andere bestaande nummers meezenden als identificatie?
- Komt het nummer te vervallen als je het een bepaalde tijd niet gebruikt hebt?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdere nummers zijn gewoon extra registraties.

De betalingen hiervan kun je ook nog automatisch laten verlopen.

 

Aangezien er vrijwel geen abonnementskosten zijn, kun je zoveel nummers aanvragen als je wilt. Een extra bedrag van 1 Euro per nieuw telefoonnummer is wel te overzien. Extra telefoon aansluitingen en bijbehorende nieuwe nummers zijn elders toch wel wat duurder.

 

Vroeger verviel het beltegoed en de registratie na bepaalde tijd van niet gebruiken, maar dat is nu niet meer het geval.

 

Het overdragen van nummers, lijkt mij een lastige. Je kunt Betamax hierover ook niet even bellen voor informatie!

 

Het Betamax systeem is vrij rigide en is, lijkt mij, niet ingesteld op ambtelijke transacties, zoals overname van nummers of een nummer afstaan aan een andere provider. Verwacht hier weinig van.

 

Maar verder werkt het prima. Een verbinding werkt altijd. Nooit een storing of uitval van de servers.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg nog steeds "anoniem ",het zal toch niet aan mijn spa 3000 ATA kunnen liggen denk ik

ik wacht nog even de maandag af en zo niet dan maar eens gaan verdiepen in het hoe of wat

voor de rest niets dan lof ,alleen als ik met mensen bel die voip van telfort hebben wil het nog wel eens slecht klinken

satzoeker`

 

No,No y No

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip.

Aangevraagd en werkend. Nu ben ik hier in Frankrijk bereikbaar met een Nederlands nummer en kan ik zelfs het 0900-nummer van Canaldigitaal bellen mét nummerherkenning aan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best SZ,

 

er gaat kennelijk is mis. Of is er sprake van een actie van andere telefoon providers ?

 

Zie hier nu ook geen nummermelding meer. Kan ook mijn eigen 085 nummer niet bereiken.

 

Kan een aanloop probleem zijn. Mogelijk ontstaat er een (te) grote toeloop voor een dergelijk nummer.

 

Maar eens kijken hoe het verder verloopt.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
zo een nummer bellen met een mobiel valt dat dan binnen
je bel bundel of apart afrekenen als een speciaal nummer ?

Ik heb net eens gekeken op de prijslijst van de iPhone beltarieven (welke ik heb) en tot mijn schrik is het bellen naar 085 beltarief buiten de bundel, en hoeveel precies staat er niet eens bij! frown
Dat is wel schandalig, omdat dit nummer als een landelijk nummer zou gelden met tarieven tussen lokaal en nationaal bellen in.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net t-mobile gebeld met die vraag met als anwoord:

 

Ik denk! dat het binnen het bundel gaat het is geen

service nummer ,als er op je faktuur buiten je bundel

kosten komen bij t-mobile klagen.

 

pfff wat een goede helpdesk zeg. crazy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, inderdaad zeg. crazy

De tarieven staan op hun website in een PDF document. De 085 nummers worden gewoon als servicenummers behandeld:

Citaat:
067, 085, 088 servicenummers: Beltarief buiten de bundel

Althans bij het iPhone, Relax en MyFaves abonnementen.

Bij Flex staat er alleen: Beltarief. Dat zal dan wel binnen de bundel vallen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze er zelf niet uit zijn ,als duizende

085 nummer via voipbuster uitgegeven zijn dan zullen

de klachten wel binnen komen.

 

Verder bij service nummers moet van te voren gemeld

worden wat de kosten zijn bij het gesprek ,en die melding

komt ook niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...