Ga naar inhoud


Geen meerdaagse EPG van CanalDigitaal meer


mifi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Kabeltje87
Origineel bericht van: spongebob
correctie: de nederlandse/vlaamse EPG wordt binnengehaald als je op de transponder staat waar NED1 op te zien is. De andere zenders op deze transponder zoals NED2, NED3, NGC, Film1, Film2, Sport1 en ComedyCentral.


Zou kunnen dat het werkt op al deze kanalen. Ik had Ned1 geprobeerd en toen werkte het. Nooit de andere kanalen geprobeerd.

Willy


Maar dat is het probleem niet. Mijn EPG staat correct ingesteld en werkt al jaren goed. En plots op verschillende boxen alleen nog NOW/NEXT. Zoals eerder al aangehaald is, zal CD iets veranderd hebben, waardoor het verwerken van de MHW EPG misloopt. Het is nu dus enkel wachten tot iemand een fix hiervoor kan maken frown
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier precies hetzelfde op mijn Dreambox 7020 en is voorheen altijd goed geweest, dus is er wel degelijk iets veranderd.

Het rare is dat ik op mijn Dreambox 800 weer nergens last van heb....

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: B17
Hier precies hetzelfde op mijn Dreambox 7020 en is voorheen altijd goed geweest, dus is er wel degelijk iets veranderd.
Het rare is dat ik op mijn Dreambox 800 weer nergens last van heb....

B17


Dan zou het wellicht een probleem van E1 kunnen zijn. Ik ga de E2 testversie nog eens starten op mijn 7020 en zien wat die doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GVW1
Inderdaad alleen op Enigma1 terwijl het op Enigma2 wel correct werkt.

Ook op Nederland 1 zetten werkt op Enigma1 niet mee. Er komt wel informatie binnen maar zeer gefragmenteerd.

Groeten,
GVW


Inderdaad op PLI E2 werkt goed terwijl E1 maar 4 regels binnenhaalt.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ter info, met me 7020 met pli groen2, hier ook alleen now/next en verder nix, heb al van alles ingesteld, mocht niet blaten.. dach dat het aan mijn box lag, gelukkig zijn er draadjes als deze, je staat niet alleen..

DM7020HD (C&S), DM500HD, DM500+, DM7020, DM600.. addicted to Pli..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nephilimhell

hier bij mij ook van 't zelfde

ik heb een DM600 en sinds enkele dagen ook geen volledige EPG meer op tvvlaanderen

 

bij mij staat mediahighway nochtans aan

 

dit is wel ferm ambetant natuurlijk

 

ik heb ook niets gewijzigd aan m'n configuratie

 

weet iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkte tot voor kort de EPG meestal goed.

Alle duitse (en zelfs oostenrijkse zenders, die ik nu niet meer kan ontvangen) geven vlekkeloos een EPG van minimum 4 dagen.

Ik denk dat TVV shockedshocked degene is die iets gewijzigd heeft.

groetjes

Dorus

 

PS Als allen eens zouden aanduiden welke DB en image ze gebruiken zou er misschien sneller een oplossing komen. sleep

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het idee dat enigma 1 boxen deze problemen hebben en enigma2 boxen niet.

 

ik heb een enigma2 box en heb EPG voor 2 dagen met alle info.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ShiftDel

E2 heeft de problemen ook, tenminste ik heb er ook last van op me DB8000 draai de laatse Milo, heb nog niet geprobeerd met een andere image en/of standaard DB8000

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een dm 800 draaiende op gemini 4.20 perfekte epg voor 2 dagen met alle info .

 

Dus geen enkel probleem.

 

Ook op mijn oudere enigma 1 box heb ik geen enkel probleem om de epg binnen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OORZAAK:

 

CanalDigitaal gaat op meer zenders EPG ondersteunen

 

 

CanalDigitaal gaat per 1 juni de EPG op meer zenders ondersteunen. De afgelopen weken werd getest met een nieuwe EPG server. Hierdoor waren er op enkele satellietontvangers die gebruik maken van zogenaamde reverse engineering Mediaguard Highway (MHW) EPG de afgelopen weken problemen met de meerdaagse weergave van de EPG. De instellingen op de nieuwe server zijn nu weer zo geconfigureerd dat alle ontvangers die op welke wijze dan ook MHW EPG ondersteunen weer een goede meerdaagse EPG hebben (zie voor meer informatie deze discussie op ons Satellietforum)

 

Om het gebruik van Personal Video Recorder (PVR) satellietontvangers makkelijker te maken investeert CanalDigitaal nu in de uitbreiding van de EPG functionaliteit. Vanaf 1 juli is voor de onderstaande zenders nu meerdaagse EPG via de Mediaguard Highway en NagraGuide EPG beschikbaar.

 

E!Entertainment

Hustler

Eurosport2

JimJam

Humor / Nostalgie

Sport1.2 / EredivisieLive2

MTV NL

Boomerang

History

Zone Reality

Arte

MTV 2

MTV HD

Mezzo

Extreme Sports

ESPN America

 

[bron: Satellite Magazine 27/05]

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...