Ga naar inhoud


Geen meerdaagse EPG van CanalDigitaal meer


mifi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste mensen,

 

Hoe kan het nou dat het plotseling niet meer werkt. Wordt de info dan in een ander formaat aangeleverd door CanalDigitaal.

 

En komt dit ooit wel goed in Gemini, want dit is toch geen Nederlandse Image? Dan is het de makers toch geen zorg dat het in Nederland niet helemaal lekker werkt. Voor de andere landen werkt het toch wel?

 

Of zit ik er nu helemaal naast?

Dreambox 7020 & 600

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit Vermeulen
Beste mensen,

Hoe kan het nou dat het plotseling niet meer werkt. Wordt de info dan in een ander formaat aangeleverd door CanalDigitaal.

En komt dit ooit wel goed in Gemini, want dit is toch geen Nederlandse Image? Dan is het de makers toch geen zorg dat het in Nederland niet helemaal lekker werkt. Voor de andere landen werkt het toch wel?

Of zit ik er nu helemaal naast?

Ik weet wel hoe 't zit.
Die EPG voor CanalDigitaal is ooit door het PLi-team gemaakt en dat hebben we toen vrijgegeven. Dat is ook de reden dat Gemini het heeft. Een tijdje geleden heeft CanalDigitaal iets veranderd (volgorde van de uitzendingen enzo) waardoor het niet meer werkte. We hebben 't nu weer gefixt en zullen 't ook geven aan de andere teams. 't Is alleen de vraag of Gemini nog wel zo actief is voor Enigma1. Ik dacht dat ze er een beetje mee gestopt waren en 1x per jaar een image zouden maken (maar ik kan 't fout hebben).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
't Is alleen de vraag of Gemini nog wel zo actief is voor Enigma1. Ik dacht dat ze er een beetje mee gestopt waren en 1x per jaar een image zouden maken (maar ik kan 't fout hebben).


het lijkt erop dat ze er inderdaad niet veel meer aan doen.
ofschoon dat ook geldt voor alle andere ondersteuning zoals de plugin schrijvers en skin ontwikkelaars. (vaak allemaal kundige hobbyisten die ook overgestapt zijn naar enigma2)

maar afgezien van enkele dreambox enigma1 modellen hun harware bugs / beperkingen is er ook niet veel wat je nog zou kunnen verbeteren... aan de enigma1 images.

met uitzondering van die MHW-EPG en een gaaf webinterface.

voorlopig blijf ik even bij Pli met de 7020.

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de één of andere manier krijg ik mounts over en weer tussen 7020, 7025 en PC alleen maar voor elkaar met Gemini. Ik heb echt alles geprobeerd maar ik krijg steeds foutmeldingen met Pli en Milo.

 

Is het niet mogelijk een patch aan te brengen in plaats van een compleet nieuw image?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: Gerrit Vermeulen
Beste mensen,

Hoe kan het nou dat het plotseling niet meer werkt. Wordt de info dan in een ander formaat aangeleverd door CanalDigitaal.

En komt dit ooit wel goed in Gemini, want dit is toch geen Nederlandse Image? Dan is het de makers toch geen zorg dat het in Nederland niet helemaal lekker werkt. Voor de andere landen werkt het toch wel?

Of zit ik er nu helemaal naast?

Ik weet wel hoe 't zit.
Die EPG voor CanalDigitaal is ooit door het PLi-team gemaakt en dat hebben we toen vrijgegeven. Dat is ook de reden dat Gemini het heeft. Een tijdje geleden heeft CanalDigitaal iets veranderd (volgorde van de uitzendingen enzo) waardoor het niet meer werkte. We hebben 't nu weer gefixt en zullen 't ook geven aan de andere teams. 't Is alleen de vraag of Gemini nog wel zo actief is voor Enigma1. Ik dacht dat ze er een beetje mee gestopt waren en 1x per jaar een image zouden maken (maar ik kan 't fout hebben).


PLi image draait goed...

Alleen 1 vraag, canaldigitaal zou nu nog meer zenders, en meerdaagse epg doorgeven, echter meerdaagse epg is altijd het zelfde als voorheen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...