Ga naar inhoud


Meerdaagse EPG is weg


mifi

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen is er geen meerdaagse EPG meer op de Nederlandse kanalen op mijn twee ontvangers, waarvan één een goedgekeurde is. Twee ontvangers van verschillende merken, overigens, maar beide met officiele seca3 kaart en betaald abbo van CD.

 

Ik las ergens dat CD iets heeft veranderd, waardoor de ontvangers de data niet meer herkennen. En dat dit probleem zelfs voorkomt op goedgekeurde ontvangers.

 

Ik ben benieuwd wie van jullie er ook last van hebben en met welke ontvangers allemaal.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jassy
Heel klein uitstapje:

Is deze EPG alleen op goedgekeurde boxen te zien, of ook op bijvoorbeeld een dbox2 middels een plugin?

Geen idee over de dbox2.
Maar wel op Dreamboxen en op Inverto's.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SkullOne
Hier op mijn Inverto IDL-7000 precies hetzelfde gedoe, alleen now-next is te zien...
Lijkt me waarschijnlijk dat CD iets heeft gewijzigd en dat we weer een ontvanger-update nodig hebben.


OFFFFFFFFFFFFFFFFFF....

Mischien geven ze het even niet door...????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Het lijkt er op, dat CD een paar bitjes heeft weggelaten, waar toch geen info in stond. De "slordige" implementatie van de MHW-EPG in veel (gecertificeerde) ontvangers heeft daar geen last van, maar ontvangers die het protocol juist en volledig hebben geïmplementeerd, wel.

Zie voor een uitvoerige discussie "het andere forum", waar CD impliciet ontkent dat er problemen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hierover eens met CD gebeld of het een tijdelijke storing met de EPG is, of dat er wat meer achter zit.

De heer van de helpdesk had ook van het probleem gehoord, maar zei dat er alleen problemen waren bij niet gecertificeerde ontvangers.

 

Had ik volgens hem maar niet een, zoals hij dat noemde, hobby ontvanger moeten kopen.

Ik heb hem gevraagd of de Arion 9300, die volgens mij wel gecertificeerd is, daar ook onder viel.

Het antwoord moest hij schuldig blijven.

 

Weer eens een staaltje van onkunde en onwetendheid bij de helpdesk.

En wederom straalt de klantvriendelijkheid er vanaf bij CD, en van een goede communicatie naar de cliënt hebben ze ook nog nooit gehoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dukdalf

Had ik volgens hem maar niet een, zoals hij dat noemde, hobby ontvanger moeten kopen.

CDS heeft anders net een overeenkomst met de gercertificeerde CDS-handelaren gesloten over de vrij verkoop van deze "hobby ontvangers", omdat die CDS-abonnementen opleveren en de CDS-Mediaguardcams er nota bene voor bedoeld zijn!
Misschien moest deze hobby-helpdesker de deur maar uit. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op mijn Topfield 5510PVR geeft de Silverline TAP geen programma info meer (de normale guide nog wel). Wat wel opvalt is dat bijvoorbeeld Hallmark nu wel EPG informatie geeft wat die daarvoor nooit deed.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...