Ga naar inhoud


Meerdaagse EPG is weg


mifi

Aanbevolen berichten

De EPG implementatie bij Canal Digitaal is een puinhoop. Zucht . . . Ik heb hier wel weer een factuurtje liggen. Dat proces is kennelijk wel op orde, maar kwaliteit leveren ho maar.

 

Waarom gebruiken jullie (indien mogelijk) geen web-EPG? Dit werkt fantastisch op mijn HTPC met Mediaportal.

 

Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik gebruik op de reelbox momenteel loadepg, maar dat werkt dus niet meer. hoe werky web-epg ?

 

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met een Arion 9300 met officiële CD software.

Op dit moment lukt het mij echt niet om de volledige EPG binnen te halen.

Zo kan ik op Ned3/SBS6/NET5/Vero en BVN echt geen EPG krijgen.

Ook gebeurt het dat als ik ze opnieuw inlees er wel een paar seconden data staat, maar als ik met de pijltjestoets van links naar rechts ga dan zijn bovenstaande kanalen opeens weer verdwenen.

Ben ik de enige die deze problemen heeft, en zijn er misschien ook andere merken die deze kuren nog vertonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het ook totaal niet.

OP de website waar we niet mogen over praten, van het gelijknamige blad, staat er dat CD bezig is het

epg gebeuren uit te breiden naar andere kanalen waar vroeger geen

epg op zat. Hopelijk komt alles nog goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag Donderdag 28 mei is het ook knudde met de EPG van Canal Digitaal / TV-Vlaanderen.

 

Op mijn DM600PVR - EPG met veel gaten in (halve dagen - niet zomaar een programmatje dat niet gemeld wordt). En maar tot vrijdagavond.

 

Op de Duitse zenders ARD - 7 dagen EPG binnen op 30 seconden.

 

Op mijn 7025S loopt alles naar wens. Geen probleem.

 

Zou een bugfix voor de EPG onder Enigma hier niet op zijn plaats zijn.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stelletje prutsers zeg of is het nu echt zo moeilijk een gewoon goed werkende epg aan te bieden.

 

Werkelijk, dit is gewoon niet van deze tijd, naarmate bij veel mensen de tv gids eruit gaat of zelfs om te beginnen niet eens meer binnenkom, word de afhankelijkheid van epg steeds groter.

 

Voor mij zou op termijn epg een reden kunnen worden over te stappen op een andere aanbieder van digi tv die wel hun epg zaakjes betrouwbaar op orde heeft.

 

Ik vrees echter het ergste...als je naar de technische? problemen kijkt waar een toch als kwalitatief hoogwaardig bekend staand bedrijf als KPN mee kampt, dan is bezuinigen op kwaliteit en klantvriendelijkheid schering en inslag.

 

mad

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat ze bij CD de EPG knop weer op uit hebben gezet.

Op mijn Arion 9300 heb ik nadat er bekend gemaakt was dat CD de fout zou herstellen, maar 1 dag weer de gehele EPG gehad.

Nu is bijna alles weer weg.

Hopelijk zal er per 1 Juni, als de nieuwe zenders erbij komen de EPG wel weer werken, anders is mijn geloof in CD wel naar een bedenkelijk dieptepunt gezakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kukentje

Bij mijn ontvanger heb ik in ieder geval, ik geloof al 2 weken of zo, geen goed werkende EPG meer.

Vaak zie ik wel even op b.v. een RTL zender meerdere programma's in de EPG, maar na een paar seconde, of even zappen naar iets anders, is het vervolgens verdwenen.

Tja, als lang geleden al een prima standaard DVB-S EPG protocol is bedacht, en men wil het niet gebruken bij CDS, blijf je deze shit houden.

Tot bientot maar weer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan die achterlijke MHW EPG van CD erger ik me al, zolang ik digitaal kijk. Terwijl het zo eenvoudig kan. Zoals jij, kukentje al zegt, gewoon de DVB-S EPG er onder zetten en het werkt perfect. Maar néé, stel je voor dat kijkers met een niet, door de heren goedgekeurde, ontvanger de meerdaagse EPG kunnen ontvangen.

 

Néé, dan de Duitsers of ESPN America, VH1 of VH1 Classic. Laat CDS (En trouwens ook die Engelsen)daar maar eens een voorbeeld aan nemen. Zoals die het doen, zo en niet anders hoort het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...