Ga naar inhoud


[DM500HD] Dit is het nieuwste model van Dream Multimedia


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Geen enkele andere image kan dit evenaren, voor zover ik weet.

 

Absoluut doen dus, OpenPLi.

 

wat zijn de voordelen van openpli tegenover gemini 4.70?ik heb ze allebei op mijn usb-stick(7000s)en

gemini lijkt me gebruikvriendelijker en stabieler(ben ook een simpele mens) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ron1872, ik heb alleen de "unstable" versie van PLi gebruikt, ofwel OpenPLi. Die is zo stabiel als een huis. Een enkele keer een kleine onvolkomenheid die nooit het gebruik van je box onmogelijk maakt. En als er al een kleine onvolkomenheid is, is die meestal de volgende dag opgelost. Dat alles is zowel via de command line als ook via het menu, zonder verdere kennis van zaken, heel gemakkelijk te updaten.

Geen enkele andere image kan dit evenaren, voor zover ik weet.


Hoezo geen enkele andere image kan dit evennaren?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Ron1872, ik heb alleen de "unstable" versie van PLi gebruikt, ofwel OpenPLi. Die is zo stabiel als een huis. Een enkele keer een kleine onvolkomenheid die nooit het gebruik van je box onmogelijk maakt. En als er al een kleine onvolkomenheid is, is die meestal de volgende dag opgelost. Dat alles is zowel via de command line als ook via het menu, zonder verdere kennis van zaken, heel gemakkelijk te updaten.

Geen enkele andere image kan dit evenaren, voor zover ik weet.

Absoluut doen dus, OpenPLi.


volledig mee eens
en vooral als er een fout in komt is het meestal de dag erop alweer opgelost laughlaugh
vind maar eens een ander image die dit ook heeft ???

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen andere image die dagelijks updates uitbrengt, en waar ook eventuele problemen net zo snel worden opgelost. Meestal zit je aan releases vast. Zit er een probleem in een release, moet je tot de volgende release wachten.

 

Daarnaast is OpenPLi nederlands, dus ook al zéér bekend met de typisch nederlandse (coderings) situaties, EPG en CD perikelen. Ik kom bijv. op duitse sites nog mensen tegen waar je het belang van CCcam moet uitleggen... Is daar nog niet zo ingeburgerd als hier.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fransken

en vooral als er een fout in komt is het meestal de dag erop alweer opgelost laughlaugh
vind maar eens een ander image die dit ook heeft ???


Hoe werkt het met de updates van PLi, worden die volledig automatisch ingeladen, zodat je er geen omkijken naar hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Ik ken geen andere image die dagelijks updates uitbrengt, en waar ook eventuele problemen net zo snel worden opgelost. Meestal zit je aan releases vast. Zit er een probleem in een release, moet je tot de volgende release wachten.


Newnigma2 past hetzelfde principe toe als Openpli. Dus ook daar dagelijks een update van het "unstable" image.

unstable images Feed Newnigma2

Mijn ervaring met dit image (voor de DM800) is dat deze ook erg stabiel is en een voor mijn gevoel strakker beeld geeft, met name op de SD zenders.

Let wel op: Er wordt geen ondersteuning verleend op de unstable images via hun website.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geprobeerd en loopt niet. Ik krijg de volgende melding (ook op de PLi site gemeld):

 

IMAGE FOR WRONG ARCHITECTURE

 

 

Dezelfde discussie loopt op dit moment in twee verschillende draadjes. Wellicht is het beter deze in dat andere draadje:

 

"Box in huis maar geen PLi", uiteraard hier in het dreambox subforum, verder te voeren.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag tussendoor ter vbevestiging voor mezelf.

 

Ik overweeg ook een 500HD aan te schaffen.

 

Er zit 1 tuner in, dat betekent volgens mij dat als ik aan het opnemen ben, ik niet naar een ander kanaal kan kijken, toch?

 

En is er bij dit apparaat een mogelijkheid voor een 2e tuner?

 

Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stadgenoot

 

Geen tweede tuner. Heeft zijn grote broer DM8000, of de VU+ Duo twin. (Voor HD dan)

 

 

Kijken en opnemen kan alleen op dezelfde transponder. Is beperkt dus. Zie verder op forum.

DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches

 

Always curious ...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...