Ga naar inhoud


Action Now stopt; ook bij Tvvl??


Braintje

Aanbevolen berichten

Op een website las ik dat CD stopt met Action now en het etalagekanaal, zo dat ook ondermeer Slaghertv (of hoe schrijf je zoiets), terug in het pakket komt. Weet er iemand of deze wijzigingen ook van kracht worden bij Tvvl of niet?

 

Verder goed nieuws, men gaat de EPG van tal van zenders bijwerken en bijvoegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast RagdolletjeO

 

Geen paniek heb juist op de site van TVV gelezen dat MGM in de plaats van action now komt is ook niet slecht???

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wie enkel 19oost heeft had die nog niet,

al zou shi-fi niet misstaan op de 23.5,

maar dat is afhankelijk van persoon tot persoon die keuze.

heb de indruk dat de laatste tijd meer en meer zenders verdwijnen uit het aanbod.

is niet zo een voordeel.

denk dat er veel zullen uitkijken voor kabel en adsl aanbieders,

nu binnenkort scarlet ook digitale tv start,en dit zal wss tegen een goedkoper tarief zijn dan broertje belgacom tv.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: cookie
Is dat MGM ondertussen al in breedbeeld? vind al die film zenders in 4:3 maar waardeloos (zoals TCM en action now)


Nee, ze zenden nog steeds uit in 4:3 mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: cookie
Is dat MGM ondertussen al in breedbeeld? vind al die film zenders in 4:3 maar waardeloos (zoals TCM en action now)


Nee, ze zenden nog steeds uit in 4:3 mad



En de films die wel in 16x9 worden uitgezonden hebben de ondertiteling half onder het beeld hangen en de laatste tijd af en toe er helemaal onder.

Dit was voor mij juist reden om niet veel naar MGM te kijken.
Ik baal er wel van dat Action Now! weg is mad . Juist de laatste tijd viel mij op dat er steeds meer 16x9 films tussen zaten en die hadden dan de ondertiteling wel in beeld staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS zond ActionNow! (net als MGM) uit in letterbox breedbeeld. Wil je die balken onder en boven kwijt, dan zul je je TV handmatig moeten instellen op 16:9 (of zoom, of hoe dat bij andere TV's ook genoemd wordt).

 

Soms stond de ondertiteling in het beeld en dan was het OK. Maar meestal staat de ondertiteling net buiten het beeldkader in de zwarte balk. Dan ben je dus de ondertiteling kwijt, of je moet je 16:9 beeld omhoog kunnen schuiven. Maar dat is eigenlijk ook weer niet de bedoeling.

 

Overigens is het bij de kabel (UPC) niet anders. In ieder geval bij MGM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Braintje
Op een website las ik dat CD stopt met Action now en het etalagekanaal,


ik kan effe niet meer volgen : Action is vervangen door MGm , maar het etalagekanaal is dus ook verleden tijd ? Toch dacht ik ergens gelezen te hebben dat in juni sci.fi. op het etalagekanaal zou zitten , maar op welke freq. dan ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...