Ga naar inhoud


Freezes op CDS en TVV kaart


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Met je dubbele tuner is het geen probleem. Echter intensieve cardshare wordt moeilijker...


Ik had zelfs met een enkele tuner al problemen. Met twee tuners gelijktijdig liep het ook geregeld 'blokkerig'. Dus ik ben nog niet zo zeker dat het geen probleem is.... Maar op dit moment werkt alles weer.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast brummer

yep vanmiddag lekkere problemen bij cd.

 

zelfs op de dreambox met kaart waren er problemen.

met ecms die niet ontvangen werden.

 

naar cd gebeld konden vertellen dat er een software update is geweest. Maar voor de rest geen problemen bij hen en dat het niet aan hen ligt. En gaven de tip mijn ontvanger te upgraden van software zelf niet verteld dat ik een db heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: brummer

naar cd gebeld konden vertellen dat er een software update is geweest. Maar voor de rest geen problemen bij hen en dat het niet aan hen ligt.
Dat geeft aan wat voor een niveau helpdeskmedewerkers daar aan het werk is. Tenzij het management natuurlijk alles stil gehouden heeft.

Vooral zo doorgaan dat ook de kaarthouders in een stand alone opstelling problemen ondervinden en dan verkondigen dat er niets aan de hand is geweest.

Pinokkio's neus zou ervan gaan groeien. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook gehad...zowel met cccam 2.09 tot 2.1.1

Wat wel werkte was de aston module en de canal+ module...maar ook daar dezelfde langzame omschakeltijd ..hier met een dm 7020 en een 7025..Ik heb ook gebeld en kreeg daar ook weer een medewerker van zeer hoog niveau eraan(Effe offtopic:net als bij ziggo,telfort,online etc.)...omstreeks 18:00 weer gebeld en heb meteen naar de opzegging gevraagd na een hele discussie over welke ontvanger en ik moest maar naar een dealer gaan om mijn ontvanger te laten testen...En ineens werkte het weer..Wat daar gaande was weet ik niet ...hun hadden geen fouten(zeggen ze altijd)..Ik was daar niet blij mee met die actie...waarom gewoon geen problemen en of fouten toegeven....Ik heb een seca3 kaart met toppaket/themapakket/eredevisie...Dit is nu niet een klein abbo bij hun en dan zo lullig aan de telefoon...bij premiere krijg je tenminste nog een receiver erbij als ze de kaart wisselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt de TVV kaart ook niet meer 100%

Denk er meer en meer aan om over te stappen naar Belgacom TV.

Groter aanbod, en geen gesukkel met freezes en uitvallen van de provider enz...

 

Ik heb moeten een jaar vooruit betalen. Krijg ik het openstaande bedrag dan terug gestort als ik opzeg ?

Ben al lid van TVV van de eerste dagen, dus denk wel dat dat ik nu in een maandelijkse opzeg periode zit.

 

Edwin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin

Denk er meer en meer aan om over te stappen naar Belgacom TV.
Groter aanbod, en geen gesukkel met freezes en uitvallen van de provider enz...

Edwin


Dat is ook geen garantie, dat durft er ook wel eens falen.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gecertificeerd ontvangst apparatuur koopt dan heb je er geen last van.

Mits natuurlijk je schotel verkeerd staat.

 

Dreambox en dergelijke zijn emulatie decoders, deze emuleren een gedeelte van de mediaguard encryptie tot er binnen mediaguard word gewisseld naar een andere algortyhm.

Dan weet de emu cam niet meer wat hij moet doen.

Ze betalen ook geen licentie kosten aan Mediaguard en dergelijke, dus geen support van die kant

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Als je gecertificeerd ontvangst apparatuur koopt dan heb je er geen last van.
Mits natuurlijk je schotel NIET verkeerd staat.

Ik zou hier maar snel 'NIET' aan toevoegen. Mits je bericht nog te editen is. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin
De dreambox stond heel in het begin van TVV op hun webpage als geschikte ontvanger.

Trouwens een aston 1.05 was toen ook ok als ik me niet vergis.

Edwin

Het zou leuk zijn als je daar nog een screenshot van gehad zou hebben. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Origineel bericht van: Edwin
De dreambox stond heel in het begin van TVV op hun webpage als geschikte ontvanger.

Trouwens een aston 1.05 was toen ook ok als ik me niet vergis.

Edwin

Het zou leuk zijn als je daar nog een screenshot van gehad zou hebben. :D


Over die dreambox en TVV is nog gesproken geweest op het forum hier toen TVV starte.
Mss dat iemand dat kan terug vinden, ik vind het niet terug omdat ik maar 200 treffers kan krijgen, en ook maar 2 jaar ver kan gaan. Weet niet hoe lang het juist geleden is.

Edwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...