Ga naar inhoud


Freezes op CDS en TVV kaart


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Sinds vanmiddag om een uur of 2 schat ik, zijn de zaptijden op mijn 8000 als ook de 800 helemaal bagger.

Het lijkt er op dat er getest wordt door de beide providers aangezien een vriend van mij met identieke opstelling, interne server met CD en TVV kaart, dezelfde problemen ondervindt.

 

Ik vind het daarom wel vreemd dat er weinig of niets hieromtrent te vinden is op s4a.

Niemand met identieke ervaring als lange zaptijden en / of geen beeld op veel zenders.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Klopt.

Bij mij loopt het ook niet soepel.

Soms gaat het een paar minuten goed en dan weer een paar minuten niets. RTL4 is nog het meest stabliel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke CCcam versie?

 

Ik merk op dit moment nog niks, ik kijk wel op een SECA3 kaart.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robinn
Hallo John

Hier ook met mijn DM800 hetzelfde probleem, zapt heel traag en af en toe Freezes.

gr Robinn

Kijk jij rechtstreeks op je eigen kaart of ook via een interne Ubuntu server?
Hier constateer ik bijvoorbeeld 115 aanvragen en slechts 14 toegekend of iets van dien aard. Logisch dat het zappen dan lang duurt. Als dit zo blijft zie ik het duister in met enkele boxen (3-4) op een interne server.

Ik zal straks de kaart eens direct in de 8000 proberen en checken wat de waardes dan zijn.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Ik heb nog steeds 2.0.11 erop staan en die werkte tot vanmiddag prima met beide kaarten.


heb normaal de versie 2.1.1 eropstaan al hele tijd sinds die uit was,maar deze middag al elke versie geprobeert van 2.1.1 tot 2.0.11,
ga eens lagere versies proberen of deze geen uitkomst bieden,
is irritant naar een zender willen kijken en dan freezes hebben met beide kaarten erin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd, Misschien hebben ze problemen met SECA2 signaal op dit moment?

 

SECA3 naar mijn idee functioneert goed. Zappen is hier net zo snel als anders en geen freezing.

 

CCcam 2.1.0 of daarboven geeft SECA3 voorrang en oudere versies SECA2 eerst.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die problemen hebben, vermeld er bij wat voor kaart je hebt (SECA2 of SECA3) en welke datum er op je kaart staan. (management id en provider id) graag.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam 2.1.1 =problemen

Cccam 2.0.11 = problemen.

CCcam 2.0.9 = problemen.

 

TVV=

0000 MANAGMENT : 2009-08-04

006c TV VLAANDEREN : 2009-08-04

 

CD=

0000 MANAGMENT : 2009-08-04

006a CANALDIGITAAL : 2009-08-04

 

is dus niet camversie gerelateerd,heb al verschillende getest.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...