Ga naar inhoud


Henksat settings via PLI


Spacerpower

Aanbevolen berichten

M'n oprechte dank voor deze lijst update. Was net begonnen met mijn DM800, echter die hing deze week met de Jade2 al twee keer tijdens een automatic transporter scan.. Perfect timing dus ;-)

 

Ik vind het belangrijk om jou te laten weten dat IK het wel waardeer.

 

Groeten

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de nieuwe settings gedownload.

Ik vind het geweldig dat je de tijd vind om deze up-to-date te houden.

Ik heb echter wel een vraagje.

Waarom zitten er in het C+ en TVV bouquet zoveel zenders die er weinig tot niets te zoeken hebben? Wat ik bedoel zijn de vele duitsers die mee in die bouquetten zitten.

Deze zitten allemaal al in andere bouquetten.

Verder ben ik een tevreden gebruiker en hoop dan ook dat je hier nog lang mee doorgaat.

 

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfadude

Ik heb echter wel een vraagje.
Waarom zitten er in het C+ en TVV bouquet zoveel zenders die er weinig tot niets te zoeken hebben? Wat ik bedoel zijn de vele duitsers die mee in die bouquetten zitten.



Dat is de CDS zenderlijst volgens de fastscan tabel

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spacerpower
Henk, kun je ff kijken bij de download van PLi op een 500s krijg ik bij de astra lijst GEEN Boeketten en loopt de box bijna vast.


Settings zijn goed, je moet dit lokaal oplossen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hensat
bedankt voor de lijst henksat,vind het persoonlijk lastig dat de satellieten niet gegroepeerd er in staan,nu moet ik met de schotel blijven draaien als ik in een boeket aan het zappen ben.

mvg hensat


Ja, voor draaibaar is dat lastig, maar wie heeft dat nog tegenwoordig? wink
Lijst even ophalen met Dreamboxedit, sorteren op satelliet en terug zetten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:

Ja, voor draaibaar is dat lastig, maar wie heeft dat nog tegenwoordig? wink

Lijst even ophalen met Dreamboxedit, sorteren op satelliet en terug zetten.

 

Ik heb dus ook draaibaar, en vind het ook niet fijn dat hij voor een enkel tussenliggend sportkanaal gaat draaien(zonder te kunnen zien waar helemaal naartoe)

 

Ik zou ook graag de sat positie in de kanalen lijst zien.

 

Maar dat betekent dat ook ik moet gaan editten.

 

Of is daar nog een andere oplossing voor???

 

Henniek.....

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henniek


Ik zou ook graag de sat positie in de kanalen lijst zien.


Dat is een skin kwestie, weet niet welke box en skin je gebruikt, maar dan moet je skin gebruiken die dit laat zien.
Heeft verder niks met de settings te maken namelijk.
Of je moet de zogenaamde "markers" bedoelen waar je de satellietnamen kunt plaatsen tussen verschillende zenders, dat kun je met Dreamboxedit doen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Hensat
bedankt voor de lijst henksat,vind het persoonlijk lastig dat de satellieten niet gegroepeerd er in staan,nu moet ik met de schotel blijven draaien als ik in een boeket aan het zappen ben.

mvg hensat


Ja, voor draaibaar is dat lastig, maar wie heeft dat nog tegenwoordig? wink
Lijst even ophalen met Dreamboxedit, sorteren op satelliet en terug zetten.


Ik heb ook nog draaibaar smile

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het probleem dat na een factoryreset de henksat settings voor Astra 1, 2 en 3 niet meer te vinden waren in de downloads van PLI met image jade2-2009-05-04. Bij de downloads kan je installeren of verwijderen. Toen ik op verwijderen klikte stond bij settings de versie van Henksat die ik wilde hebben. Na deze verwijderd te hebben kon ik ze bij de downloads weer vinden. Een beetje omslachtig maar misschien dat het je kan helpen om ook de settings weer terug te krijgen.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...