Ga naar inhoud


pan tilt motor aanpassingen mogelijk?


Obi Wan

Aanbevolen berichten

Beste satters,

 

Ik heb naast de sat hobby ook nog een andere hobby: filmen.

Hiervoor gebruik ik standaard pan tilt motoren.

Echter zou ik deze graag willen aanpassen zodat ze niet standaard aan of uit gaan (horizontale danwel verticale bewegingen), maar ook drukgevoelig zijn en kunnen versnellen.

 

Nu is het dus dat er direkt 220v naar de motoren word gevoed wanneer je een knop ingedrukt houd. Ik ben geen elektrotechnicus maar heb wel verstand van techniek, is dit op te lossen of zijn hier kant en klare oplossingen voor?

 

Bedankt

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is afhankelijk van de mannier van controlle als er een terug koppeling is van waar hij staat (ik kan deze motoren niet)is het te doen.

dit is in een IC te programeren en die te bedienen met een knopje of zelfs met de pc via een programma dat je ervoor kan maken.

ik mag geen reclame maken maar op een site staan veel van deze dingen.

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Obi Wan
Beste satters,

Ik heb naast de sat hobby ook nog een andere hobby: filmen.
Hiervoor gebruik ik standaard pan tilt motoren.
Echter zou ik deze graag willen aanpassen zodat ze niet standaard aan of uit gaan (horizontale danwel verticale bewegingen), maar ook drukgevoelig zijn en kunnen versnellen.

Nu is het dus dat er direkt 220v naar de motoren word gevoed wanneer je een knop ingedrukt houd. Ik ben geen elektrotechnicus maar heb wel verstand van techniek, is dit op te lossen of zijn hier kant en klare oplossingen voor?

Bedankt