Ga naar inhoud


Navigatie gejat


freaky

Aanbevolen berichten

Vorige week is mijn navigatie gejat uit mijn auto. Deze lag overigens uit het zicht in mijn auto.

Ik zit op lokatie te werken hoor ik een alarm......mijn alarm ik naar buiten en zie ze nog net wegrijden.

Kenteken opgeschreven, ook door meerdere getuigen. Gelijk 112 gebeld er werd uitgekeken naar desbetreffend kenteken. Nu een week later de aangifte binnen maar niks gehoord van een mogelijke dader.

Ik snap nu ook waarom mensen geen aangifte doen. Het is omdat het moet voor je verzekering.

Het is anders zonde van je tijd. Je bent zelf meer tijd kwijt met alles dan de dader die wordt opgepakt en even later weer buiten staat.

Conclusie het beste kun je zelf een navigatie terug jatten de kans dat je gepakt wordt is minimaal zelfs al weten ze dat jij het gedaan hebt.

Bedankt poltie en justitie voor jullie steun (aan de criminelen).

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Goed idee, om hier ook het kenteken te noteren, misschien is het wel slim om dit eerst even met de Mod's te kortsluiten of er geen regels overtreden worden die ten koste gaan van de privacy van de crimineeltjes.

 

Groet Beukjes

Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird

Diablo & t-rex

T90 , DB8000, veel geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4all is niet het juiste forum om mensen op te sporen.

 

Maar als er een kenteken bekend is zou ik de politie dagelijks lastig vallen met de vraag waarom ze deze mensen niet verhoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heef allemaal maar een lage prioriteit, doen ze niks aan want het leverd geen geld op.

 

Top prioriteit is de lasergun en parkeerbeheer want die dingen leveren een hoop geld op.

En de miljoenen die ze daarmee vangen kunnen ze weer gebruiken voor de

werving van vrouwen en alochtonen voor hun korps, want dat kost toch ook een hoop geld.

Het mes snijd dan aan 2 kanten parkeerbeheer en de gun brengen dan nog meer centen op.

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas nog zo'n geval bij Peter R de Vries geweest. Een motor was bij een dealer gejat en alle gegevens van de dader waren bekend. De betrokkene belde regelmatig met de politie hoe het met de zaak stond. Maar de politie deed helemaal niets, want het had totaal geen prioriteit. crazy

In elk geval sterkte ermee.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Waarschijnlijk zijn die nummerplaten ook gewoon gejat en op een andere auto geschroeft.

 

Buiten dat is op den luien aars in een auto langs de weg zitten met een flitser makkelijker geld verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky

Conclusie het beste kun je zelf een navigatie terug jatten


Dus dan mag je de mijne jatten ?????
Liever niet doen.
Gewoon aangifte doen en naar je verzekering stappen, heb je binnenkort weer een nieuw model.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Heef allemaal maar een lage prioriteit, doen ze niks aan want het leverd geen geld op.

Top prioriteit is de lasergun en parkeerbeheer want die dingen leveren een hoop geld op.
En de miljoenen die ze daarmee vangen kunnen ze weer gebruiken voor de
werving van vrouwen en alochtonen voor hun korps, want dat kost toch ook een hoop geld.
Het mes snijd dan aan 2 kanten parkeerbeheer en de gun brengen dan nog meer centen op.


En zo is het!
Mede daarom krijgt de politie 0,0 % respect!
Liever lui dan moe.
Trouwens,heb je ze wel es met slecht weer zien "laseren"? mad


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht nog meegemaakt.

De buurman had geloof ik wel 30 man uitgenodigd en ook nog karaoke doen met de zatte kop. Heb om kwart over twaalf de politie gebeld nadat een paar toch gevraagd te hebben of het rustig aan kon. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan(0900-tuig) eindelijk iemand aan de lijn en melding gemaakt.

Een uur en kwartier later ging de feestende groep eindelijk weg maar geen politie gezien. We hebben uiteindelijk tegen 2u de slaap kunnen vatten, niet erg fijn als je een klein kind in huis hebt die zich 's morgens keurig meld.

 

 

Nee de politie heeft weer erg goed zijn best gedaan om zich van de beste kant te laten zien,door weg te blijven mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
Nee de politie heeft weer erg goed zijn best gedaan om zich van de beste kant te laten zien,door weg te blijven mad


En dat terwijl Leo1949 de oplossing daarvoor nog wel op deze site had gepost! blush
Zie daarvoor hier

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we een kwartier in de wacht staan meetellen en nog 5 kwartier, dan was het wel mooi pas om kwart voor twee afgelopen. Als elke buur op die manier feest, dan valt er 's morgens niet meer op tijd wakker te worden. Laat staan nog te werken.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Wat een aanstellerij, sjonge jonge 12.15 nou laat hoor ?. Heb je zelf nooit een tuinfeestje ??. Of doet ie dat elke week, dan kan ik me voorstellen dat het wat vervelend wordt ..


Bij mij aan de overkant zit sinds kort een feest cafe......elk weekend feest vanaf een uur of 23 tot....05:00... Politie bellen......die maken elke keer mooi een notitie..... :o, dat helpt echt crazy

Nee, dat had ik niet kunnen weten, was vroeger een restaurant..... en had bij de brouwerij geen bestemming tot cafe.....

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...