Ga naar inhoud


[Televisie] Online en CanalDigitaal bieden samen triple play


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Internetprovider Online en digitale televisie en radio aanbieder CanalDigitaal starten de verkoop van hun gezamenlijk pakket van internet, vaste telefonie en HDTV. Met deze samenwerkingsovereenkomst kan de consument voortaan ook bij deze bedrijven voor triple play pakketten kiezen. Het Internet + Telefonie + HDTV abonnement is verkrijgbaar in een aantal verschillende varianten, startend vanaf 44,95 euro per maand. Daarin standaard digitale televisie en radio met zo'n 400 zenders, digitale vaste telefonie en internet tot 20 Mbps. De eenmalige kosten voor de nieuwe Internet + Telefonie + HDTV abonnementen komen op 49 euro in plaats van 99 euro en er worden geen registratiekosten berekend. Klanten ontvangen alle benodigde apparatuur, zoals modem, decoder en schotel, in bruikleen.

Bron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of de site van CanalDigitaal.

 

Maar het is momenteel nog alleen voor nieuwe klanten.

Zelf zit ik nu bij Telfort en zou ongeveer 10 euro goedkoper uit zijn per maand.

ADSL is hetzelfde als wat ik nu heb tot 20 mb en ik haal de 18 mb dus dat zou bij Online (T-mobile) hetzelfde moeten zijn.

Heb geen enkele klacht over Telfort ADSL loopt uitstekend enigste argument zou inderdaad die 10 euro goedkoper zijn.

 

Maar even afwachten wanneer het voor bestaande klanten gaat gelden en onder welke condities. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe vang je een haas?

 

die 20 MB zal niet overal kunnen dat is gewoon een fysiek probleem in bepaalde regio's en straten

 

maar de gereduceerde snelheid, via de analoge lijn die gemeten is, zul je niet in een gereduceerde prijs per maand terug vinden

 

en de voorwaarden moet je natuurlijk eerst kennen voorafgaand aan het bestellen en afsluiten van een dergelijk abo

 

wees verstandig en indien je al geinterresseerd bent vraag eerst de algemene en gedetailleerde voorwaarden.

 

haas of schildpad, wissel nooit je pad, waarover je je begeeft.

chiao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zo'n samenwerking van Online + CDS, maar wat biedt dit triple play pakket mij nu voor een maandelijks voordeel?

 

Volgens mij betaal ik per maand net zoveel als ik de pakketten afzonderlijk bij Online + CDS bestel.

 

Een voordeel in de éénmalige aanschaf (of beter gezegd vergoeding voor de huurspullen), zie ik wel maar dat is dan ook alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Canal Digitaal er verstandig aan doet om ook de bestaande abonnees te vriend te houden.

Deze abonnees hebben geen schotel noch monteurs nodig.

 

Het wordt dus wachten op een interessante aanbieding uit Hilversum.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoppy
Leuk zo'n samenwerking van Online + CDS, maar wat biedt dit triple play pakket mij nu voor een maandelijks voordeel?

Volgens mij betaal ik per maand net zoveel als ik de pakketten afzonderlijk bij Online + CDS bestel.

Een voordeel in de éénmalige aanschaf (of beter gezegd vergoeding voor de huurspullen), zie ik wel maar dat is dan ook alles.


Waar baseer jij dat op, heb je uberhaupt de prijzen wel bekeken en vergeleken?

Voor zou het voordeel kunnen zijn (weet niet wat het verschil in voorwaarden is):

Nu heb ik C+ Familiepakket, Online abo en KPN lijn -> 13,50+23+12,175=48,67

De trippleplay prijs incl. HD komt op 45 euro dus een voordeel van 3,67 en daar krijg je het HD pakket er voor bij!


Zeker als je het Familie HD pakket wilt kan het voordeel behoorlijk zijn, maar ja ik zit zowel al bij Canaldigitaal als bij Online dus zo als gewoonlijk, voor de trouwe vaste klanten (nog) geen voordeel!



VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het een goede deal, niet voor mij maar misschien wel voor de minder veeleisende tv kijker. Hopelijk lukt het CD om hiermee nieuwe abonnees te trekken, dat is ook in ons aller voordeel, want hoe meer abonnees, hoe meer geld er is om nieuwe zenders op de sat te krijgen

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er gratis een HD schotelset bij krijgt, inclusief installatie, tja, dan heb je als nieuwe klant alleen maar zo'n 650 euro voordeel. Dat is inderdaad niks.

Moet je wel naar een Philips kijken natuurlijk. Maar , even zonder gekheid, het beeld van de Flipsens is best goed! Vind ze in kwaliteit niet minder dan TOpfield. Dan praat ik dus niet over de rest....

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo mag CDS niet pronken met 400 zenders. Ze zitten niet voor niets op die dure Astra. Als ze een andere satelliet hadden gekozen die goedkoper was dan viel er ook niets te pronken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup
Origineel bericht van: Hoppy
Leuk zo'n samenwerking van Online + CDS, maar wat biedt dit triple play pakket mij nu voor een maandelijks voordeel?

Volgens mij betaal ik per maand net zoveel als ik de pakketten afzonderlijk bij Online + CDS bestel.

Een voordeel in de éénmalige aanschaf (of beter gezegd vergoeding voor de huurspullen), zie ik wel maar dat is dan ook alles.


Waar baseer jij dat op, heb je uberhaupt de prijzen wel bekeken en vergeleken?

Voor zou het voordeel kunnen zijn (weet niet wat het verschil in voorwaarden is):

Nu heb ik C+ Familiepakket, Online abo en KPN lijn -> 13,50+23+12,175=48,67

De trippleplay prijs incl. HD komt op 45 euro dus een voordeel van 3,67 en daar krijg je het HD pakket er voor bij!


Zeker als je het Familie HD pakket wilt kan het voordeel behoorlijk zijn, maar ja ik zit zowel al bij Canaldigitaal als bij Online dus zo als gewoonlijk, voor de trouwe vaste klanten (nog) geen voordeel!


Voor een Online ADSL extra abo heb je geen KPN abonnemnet nodig (bron website Online: Lijnhuur inbegrepen (geen KPN abonnement nodig))

Het FamiliyHD (of Entertainment) pakket is helemaal niet zo voordelig. De ontvanger wordt niet je eigendom maar is bruikleen.

Bron CDS: Een HD-ontvanger
(indien gewenst met
digitale videorecorder)
U ontvangt een Philips HD-ontvanger ter waarde van € 300,- in bruikleen. Hiermee ontvangt u digitaal zowel gewone, als HD-zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...