Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Nu alle verkochten kaarten terug betalen van de geplande concerten. Dat zal wel niet zo makkelijk gaan, want veel van dat geld is natuurlijk al weer uitgegeven.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zijn manier van bewegen, het Moonwalken, vond ik altijd zo'n mooi gezicht. Op een dergelijke gecontroleerde wijze of je lichaam kunnen beschikken en beheersen vind ik fenominaal. Michael deed dat als geen ander.

 

Met zijn overlijden is Michael Jackson een mythe geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cry erg dit, en onverwachts, jaren geleden dacht ik dat Michael Jackson zeker 100 zou worden, hij sliep in een zuurstof capsule, maar dit is echt erg 51 zou hij zijn geworden over 2 maandjes.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, met geld kon hij zich uit rechtspraken vrijkopen maar de finale rechtspraak is niet te betalen :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt geschokt, maar wel sinds de eerste berichten van gisteravond nog wel steeds wakker.

 

Michael heb ik voor het eerst gezien in De Kuip tijdens de Bad Tour, fantastische concerten waarin hij nog grotendeels of zelfs helemaal live song. De ruim 15 concerten die ik sindsdien gezien heb lieten de terugval steeds meer zien. De laatste twee concerten die ik zag waren met zijn broers in Madison Square Garden in New York vlak voor de aanslagen op de TwinTowers in 2001.

 

Ik had me voorgenomen niet meer naar een optreden van hem te gaan om niet nog meer van die prachtige eerste herinneringen af te laten brokkelen. Ik koop de DVD van de O2 Shows wel dacht ik nog. Het uitstel van de eerste datums was al echt iets van de frêle Michael.

 

Dat er nu veel van hem te zien en horen is zal hopelijk meer mensen tot de muziek brengen van een van de meest getalenteerde artiesten die hier rondgelopen hebben.

 

YouTube tips; Gone Too Soon voor President Clinton / You Were There voor Sammy Davis Jr.

 

Rest in peace Michael Jackson

 

Marcel

 

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hij had iets met kinderen de pedo King of pop

 

Het is onjuist dat iemand die notabene nog geen 24 uur overleden is hier als pedofiel wordt bestempeld terwijl de rechter hem onschuldig heeft verklaard.

 

Michael Jackson was een vreemde man maar als je een beetje zijn achtergrond kent hoeft het zeker niet zo te zijn dat hij een kind sexueel misbruikt is. Vast staat wel dat hij zelf een idiote jeugd heeft gehad waardoor hij later probeerde de jeugd in te halen. En dan zijn er altijd jaloerse mensen, geldwolven die van zo een kwetsbare situatie misbruik maken om zichzelf over zijn rug te verrijken.

 

Als een rechtbank onschuldig of niet bewezen uitspreekt dan is het niet aan ons om iemand te betichten voor een van de ergste dingen in onze samenleving namelijk "kindermisbruik"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Ben het roerend met je eens. Ook ik vond het een "weirdow" maar in de muziek heeft ie wel zeker zijn sporen nagelaten. Op een bepaalde manier was ie in zijn vakgebied gewoon een genie.

 

We vergeten dat ie een 45 jarige carriere achter de rug had omdat ie op zijn 5e met de Jackson5 al optrad en op slag beroemd werd.

Dat heeft ie 17 jaar volgehouden voordat ie aan zijn solo carriere begon.

Tja, en als je zo populair bent en je zo exentriek gedraagt dan komen de roddels en achterklap vanzelf.

 

Laten we Micheal Jackson de eer geven die hij verdient.

 

R.I.P.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...