Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Condoeances aan zijn familie. Zeer triest voor de nabestaanden en fans. Zelf vond ik de muziek niet om te pruimen dus ik pink er geen traan om..........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: minga
Ongeloofelijk...
Farrah Fawcett en Michael Jackson op dezelfde dag gestorven.

Michael was een genie, RIP


Farrah Fawcett was te verwachten want die was erg ziek maar Micheal Jacksin komt toch als een grote verassing


hoezo?
MJ was al jaren ziek.
geestelijk wel te verstaan..

maar toch triest om te horen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-
Origineel bericht van: Neptunus
Volgens mij was die neus van hem al eerder overleden. blush


wink Gelukkig ben niet de enige! Je moet ook niet vanalles in je neus stoppen :D.... Maar het is en blijft jammer! Het was een tweede Elvis.. R.I.P


PS:het was apsoluut een genie!! Maar door de doktoren was het meer een chemie!!Dank door een arts.. Over dosis toedienen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Origineel bericht van: Neptunus
Volgens mij was die neus van hem al eerder overleden. blush


wink Gelukkig ben niet de enige! Je moet ook niet vanalles in je neus stoppen :D.... Maar het is en blijft jammer! Het was een tweede Elvis.. R.I.P


PS:het was apsoluut een genie!! Maar door de doktoren was het meer een chemie!!Dank door een arts.. Over dosis toedienen!!


Nou, ik ben 46 en heb Elvis niet bewust meegemaakt maar MJ vond ik niets behalve dan de clips van 'Thriller' op teevee. De rest van hem kan me gestolen worden... Oftewel de fans tegen de niet-fans wink Maar goed, voor de fans is het wel minder prettig.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men spreekt van 1 half milliard schuld wat hij zou achter laten.

Lijkt me weer pure media sensatie/speculatie eigenlijk.

Hulde aan deze genius zou ik zeggen .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ik vind de topictitel eigenlijk het droevigste van alles.

 

 

God wat een rampen Nederlands...

 

 

 

 

Ik wil overigens niet zeggen dat mijn Nederlands vaudtloozsch is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Buiten de spelfouten is het geen eens een zin.

 

Van iemand die bekwaam genoeg is om zich op een forum aan te melden mag je meer verwachten dan wat hier als header gebruikt wordt.

 

Ik neem aan dat de TS ouder is dan 6 jaar, dus ja, commentaar het taalniveau.

Verder vraagt jou ook niemand om commentaar te geven op mijn commentaar, dus....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Citaat:
Hij had iets met kinderen de pedo King of pop


Het is onjuist dat iemand die notabene nog geen 24 uur overleden is hier als pedofiel wordt bestempeld terwijl de rechter hem onschuldig heeft verklaard.

Michael Jackson was een vreemde man maar als je een beetje zijn achtergrond kent hoeft het zeker niet zo te zijn dat hij een kind sexueel misbruikt is. Vast staat wel dat hij zelf een idiote jeugd heeft gehad waardoor hij later probeerde de jeugd in te halen. En dan zijn er altijd jaloerse mensen, geldwolven die van zo een kwetsbare situatie misbruik maken om zichzelf over zijn rug te verrijken.

Als een rechtbank onschuldig of niet bewezen uitspreekt dan is het niet aan ons om iemand te betichten voor een van de ergste dingen in onze samenleving namelijk "kindermisbruik"



Ik dacht dat jij die gene was die zo hard heeft geroepen over het Amerikaanse rechtsysteem. Nou dit was naar mijn bescheiden mening typisch een gevalletje andersom. Met geld wordt je daar gewoon niet, zeer zelden of pas als het echt niet meer anders kan (vriend Simpson) veroordeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis

Ik dacht dat jij die gene was die zo hard heeft geroepen over het Amerikaanse rechtsysteem. Nou dit was naar mijn bescheiden mening typisch een gevalletje andersom. Met geld wordt je daar gewoon niet, zeer zelden of pas als het echt niet meer anders kan (vriend Simpson) veroordeeld.
Dacht je dat het in NL
anders was ?
Als je geld hebt kan je een advocaat nemen die veel achterdeurtjes
heeft b.v. waar familie of kennis rechter is op de rechtbank,of
goede banden heeft met het OM zodat voor de rechtzaak het vonnis
al bepaald wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...