Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast hummiesat

Niet dat ik er op zit te wachten, maar nu ie de pijp uit is kan het in ene wel...

 

Net zo als dat men nu in ene naar de winkel rent voor zijn albums.

 

Dat was dus het volgende wat te zielig voor woorden is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Niet dat ik er op zit te wachten, maar nu ie de pijp uit is kan het in ene wel...

Net zo als dat men nu in ene naar de winkel rent voor zijn albums.

Dat was dus het volgende wat te zielig voor woorden is.



sorry maar dit is een respectloze opmerking
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: hummiesat
Niet dat ik er op zit te wachten, maar nu ie de pijp uit is kan het in ene wel...

Net zo als dat men nu in ene naar de winkel rent voor zijn albums.

Dat was dus het volgende wat te zielig voor woorden is.



sorry maar dit is een respectloze opmerking


ach het kunstenaars-syndroom zeg maar. Na de dood wordt iemand pas echt beroemd. Zijn album Thriller gedownload en even naar geluisterd.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Reactie op een paar berichten naar boven:

 

Waarom? Het is toch zo?

 

Jaren doet men alsof ie niet bestaat en nu ie er niet meer is moet ie zo nodig de hele dag op tv en radio en rent iedereen naar de winkel om zijn albums aan te schaffen.

 

Dat is pas respectloos en hypocriet.

 

Overigens is de "pijp uit zijn" gewoon Nederlands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: hummiesat
Niet dat ik er op zit te wachten, maar nu ie de pijp uit is kan het in ene wel...

Net zo als dat men nu in ene naar de winkel rent voor zijn albums.

Dat was dus het volgende wat te zielig voor woorden is.



sorry maar dit is een respectloze opmerking


ach het kunstenaars-syndroom zeg maar. Na de dood wordt iemand pas echt beroemd. Zijn album Thriller gedownload en even naar geluisterd.


Pas echt beroemd?
Leef je ergens in een grot ofzo?
Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S40

Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.


in zijn genre bedoelde je wellicht.

verkoopcijfers en dus de meest gehoorde nummertjes (dus reclame propaganda) hebben niet altijd iets met "het beste of de grootste" te maken

onze media wereld is toch ook de oorzaak van verafgoding hetgeen niet tegenstrijdig is met iemands talent en kunnen.
ciao

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een prachtige docu gezien op Nederland 3, echt vanaf zijn beginjaren.

 

Dan is het toch allemaal wel indrukwekkend hoor.

 

Hoogtepunt was een optreden tijdens een Motown jubileum waar alle grote sterren zaten maar die zaten allemaal ademloos naar het optreden van MJ te kijken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gezien Neptunes, inderdaad indrukwekkend.

Die jongen is geleefd van het begin tot het einde.

Dat gun je niemand, ook niet met al dat geld.

Kreeg overigens wel de indruk dat het zgn. management de enige is / was die er beter van werd. Triest!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Origineel bericht van: hummiesat
Tjah, kwestie van smaak.

Heeft niks met smaak te maken, die kerel was super muzikaal. Al je dat niet hoort .... (kun je beter een taalkundig goed boek lezen hahahaha ).


Nee, het gaat hier niet alleen over smaak, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben niet echt een fan maar het is wel duidelijk dat de man baanbrekend en trendsettend is geweest.

Zo wist ik niet dat het nog spannend was of MTV zijn eerste videoclip wel op de buis zou brengen want hij was (toen nog) "een zwarte".

Toen uiteindelijk de clip toch werd gebracht ontstond er een nieuwe cultuur waar MTV nu nog van profiteert!

Het is maar een voorbeeld van het trendsetten, vergelijkbaar met Elvis.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Reactie op een paar berichten naar boven:

Waarom? Het is toch zo?

Jaren doet men alsof ie niet bestaat en nu ie er niet meer is moet ie zo nodig de hele dag op tv en radio en rent iedereen naar de winkel om zijn albums aan te schaffen.

Dat is pas respectloos en hypocriet.

Overigens is de "pijp uit zijn" gewoon Nederlands.


Als iemand het over jaren heeft dan begrijp ik dat die persoon het over enkele jaren heeft, dus 1 tot 4 jaar zo iets.
Nou voor de goede orde Michael Jackson was wel iets langer in het vak, namelijk: 45 jaar. De laatste jaren ging het alleen maar om andere dingen. Dat maakte zijn carriere naar beneden. Maar het gaat om de tijd uit de jaren tachtig en begin jaren negentig.

Tja, soms is het helaas dat iemand overlijdt om dan te worden erkend. Kijk maar naar Stan Laurel en Oliver Hardy. Zij werden vooral veel later gewaardeerd als de grootsten. Laurel heeft deze erkenning nog een beetje meegemaakt, maar Hardy heeft nooit de erking mogen meemaken. Dat kwam pas na zijn overlijden.

Volgens mij zijn artiesten als Judy Garland en Elvis Presley nog beroemder geworden na hun dood dan tijdens hun leven.

Maar ik denk maar zo dat Laurel, Hardy, Garland, Presley en nu Jackson ergens boven op een wolk zitten en genieten van de erkenning die zij alsnog hebben gekregen.

Bovendien kan je ook gewoonweg nog financieel worden uitgekleed als je in leven bent. Inger Nilsson die Pippi Langkous speelde heeft er nauwelijks geld voor ontvangen. Zij leeft nu vaak van een uitkering. Maar het geld van de vele en vele herhalingen wereldwijd, krijgt zij totaal niets van.

Maar volgens jouw redenering zou je dus niemand meer mogen herdenken als hij of zij komt te overlijden. Absurd is dat. Dat zou betekenen dat die persoon niets zou hebben betekend. Nou dat heeft Michael dus wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...