Ga naar inhoud


Topic voor bizar nieuws


leo1949

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jeuk is erger dan pijn.

 

Man heeft seks met eigen auto. ALBUQUERQUE

 

Een 46-jarige man is op herdaad betrapt terwijl hij voor de ogen van meerdere kinderen seks had met zijn auto...

Op de parkeerplaats van een supermarkt in Albuquerque beging Danny Brawner zijn bizarre daad.

Omdat kinderen getuigen waren van de uitspattingen van de man, riskeert hij tot vier jaar cel meldt de site KRQE.com.

De man reageerde zijn seksuele frustraties af op de kofferbak van zijn auto.

Volgens getuigen maakte hij heftige heupbewegingen, zwaaide hij met zijn armen en kreunde hij als een wilde.

Dit alles deed hij met zijn broek én onderbroek op zijn enkels...

 

Ouders van twee kinderen die de man bezig zagen, belden de politie.

Brawner was blijkbaar erg vermoeid van de bizarre daad, want toen de agenten aankwamen,

lag hij lekker te slapen naast de auto. Volgens de politie was de man onder invloed.

De man werd gearresteerd op beschuldiging van openbare zedenschennis in het bijzijn van minderjarigen.

Hij kan hiervoor een gevangenisstraf van vier jaar krijgen.

 

telegraaf.nl

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is vanmiddag echt gebeurd, een ernstig ongeluk op de A7 bij Wognum.

Een motoragent die het verkeer zou regelen is aangereden en zwaar gewond geraakt.

Op het filmpje is het ongeluk zelf te zien en het ziet er nogal heftig uit.

Het slachtoffer is inmiddels gelukkig buiten levensgevaar

 

Video van ongeluk motoragent

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Dit is vanmiddag echt gebeurd, een ernstig ongeluk op de A7 bij Wognum.
Een motoragent die het verkeer zou regelen is aangereden en zwaar gewond geraakt.
Op het filmpje is het ongeluk zelf te zien en het ziet er nogal heftig uit.
Het slachtoffer is inmiddels gelukkig buiten levensgevaar

Video van ongeluk motoragent


Ik ben geen deskundige maar gaat die agent niet roekeloos te werk door zo pontificaal middel op de rijstrook te gaan staan??

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Ik vond het ook niet zo handig van die agent.
Die auto die tegen hem aanreed kon er in mijn ogen dan ook niets aan doen.


Ik zie ze dit wel vaker doen, ik heb wel eens een documentaire over zo'n team gezien en volgens mij is dit een legitieme actie.
Of het verstandig is vind ik een heel ander verhaal, lijkt me niet na het zien van deze beelden er zijn altijd mensen die zitten te slapen achter het stuur, deze bestuurder zat duidelijk ook met zijn gedachten ergens anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die auto die tegen hem aanreed kon er in mijn ogen dan ook niets aan doen.


Kletskoek, auto's die voor hem reden weken netjes naar de linkerrijstrook uit.

Hij heeft gewoon liggen slapen, die sufferd

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Citaat:
Die auto die tegen hem aanreed kon er in mijn ogen dan ook niets aan doen.


Kletskoek, auto's die voor hem reden weken netjes naar de linkerrijstrook uit.

Hij heeft gewoon liggen slapen, die sufferd


Volgens mij slapen er wel meer.Je had namelijk ook de tekst kunnen lezen en de foto's kunnen zien.

Er was aan de andere kant van de weg een ongeluk gebeurd en daar zaten al die mensen naar te kijken.
En dan zie je niet meer waar je zelf rijdt, hè.
Dit had de agent die net van het andere ongeluk af kwam rijden kunnen weten.
De automobilist die tegen de agent aan reed is zwaar fout want die moet ten aller tijden bezig zijn met wat er op zijn wegvak gebeurt.
Hij had zich net zo goed te pletter kunnen rijden op een stilstaande vrachtwagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probeer het eens vanuit de gele Seat te bekijken!

 

Voor hem rijdt een vrachtwagen.

Doordat de motoragent plotseling de rijbaan afblokt, gaat de vrachtwagen plotseling en snel naar links.

De op de linkerbaan rijdende wagens gaan in de remmen, door de plotseling naar links komende vrachtwagen.

De gele Seat ziet, nadat de vrachtwagen voor hem naar links is plotseling op korte afstand de motorrijder staan. Bedenk, 120 km/uur is ongeveer 30 meter per seconde!

Wat nu, de linkerbaan is bezet door andere auto's achter de vrachtwagen. Na de schrikseconde probeert hij nog naar rechts uit te wijken, maar daarvoor is de afstand te kort.

 

Ik denk, dat dit filmpje lesstof wordt op de opleiding voor de gemotoriseerde politie.

 

Tragisch ongeval, maar dit had iedereen kunnen gebeuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
En zo denk ik er dus ook over vandaar dat ik schreef

Die auto die tegen hem aanreed kon er in mijn ogen dan ook niets aan doen.


Hij had het kunnen voorkomen als hij op dat moment naar voren had gekeken.
Maar in een auto kijk je als het goed is ook regelmatig om je heen, niet alleen strak naar voren.
(mogelijk keek hij naar rechts, waar een ambulance aanwkam die op zijn baan wilde invoegen, altijd handig om zoiets lang van tevoren te zien aankomen).

En als hij nog net op tijd was uitgeweken, had de auto achter hem alsnog de politieagent geraakt, op het filmpje zie je dat deze ook nog over de motor heen rijdt.

Dus hij zal ongetwijfeld schuldig zijn, en misschien zelfs een boete krijgen, maar volgens mij had het ieder van ons ook kunnen overkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...