Ga naar inhoud


Topic voor bizar nieuws


leo1949

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heeeel bizar! cry

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poesje overleeft wasbeurt

Uitgegeven: 8 juli 2009 17:27

Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 17:27 bron : nu.nl

LONDEN - Een poesje heeft een wasbeurt van 30 graden overleefd. Het katje van zeven weken kroop klaarblijkelijk onbemerkt in de wasmachine.

 

De eigenaar in het Schotse Stonehaven ontdekte het dier pas op het einde van de wasbeurt, toen de kat al bewusteloos was.

 

Een dierenarts diende het diertje zuurstof toe. De arts gaat ervan uit dat de poes niets aan het avontuur overhoudt.

 

 

Gelukkig had de Poes veel haar. :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Russische tilt 14 kilo omhoog met haar... vagina

 

Een Russische vrouw heeft een nieuw record gevestigd dat de wereld van het vaginagewichtheffen op z'n grondvesten doet daveren. Tatiata Kozhevnikova (42) heeft een glazen bol van 14 kilo van de grond getild, enkel en alleen met haar schede.

 

Gezien onze beperkte expertise in deze wellicht fascinerende sporttak, laten we Tatiata uit Novosibirsk zelf haar exploot uit de doeken doen. "Je schuift een glazen bol in je vagina. Aan die bol hangt een draad met aan het uiteinde een haakje. Aan dat haakje bevestig je dan een andere glazen bol met een gewicht naar believen".

 

Bevalling

Hoe is Tatiata in deze vooralsnog niet-Olympische discipline beland? "Nadat ik een kind ter wereld had gebracht, waren mijn intieme spieren ongelooflijk verzwakt. Uit de literatuur kwam ik te weten dat vrouwen uit de oudheid dit probleem oplosten door hun vagina te trainen met houten ballen. De enige bal die ik op dat moment in huis had, was eentje uit Muranoglas. Daarmee ging ik aan de slag".

 

Warm aanbevolen

Mevrouw Kozhevnikova kan haar merkwaardige vorm van intieme bodybuilding aan alle dames aanbevelen. "Vijf minuutjes trainen per dag levert al wonderlijke resultaten op", glundert ze. "Het gevoel voor jou en je partner is onvergetelijk". Waarvan akte. (eb)

 

Source hln.be

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Bangkok By Night

..De enige bal die ik op dat moment in huis had, was eentje uit Muranoglas. Daarmee ging ik aan de slag".


Nog een mazzel dat ze niet aan bowlen deed en dat dat de enige bal was die zij in huis had. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

United Breaks Guitars

 

In the spring of 2008, Sons of Maxwell were traveling to Nebraska for a one-week tour and my Taylor guitar was witnessed being thrown by United Airlines baggage handlers in Chicago. I discovered later that the $3500 guitar was severely damaged. They didn’t deny the experience occurred but for nine months the various people I communicated with put the responsibility for dealing with the damage on everyone other than themselves and finally said they would do nothing to compensate me for my loss. So I promised the last person to finally say “no” to compensation (Ms. Irlweg) that I would write and produce three songs about my experience with United Airlines and make videos for each to be viewed online by anyone in the world. United: Song 1 is the first of those songs. United: Song 2 has been written and video production is underway. United: Song 3 is coming. I promise

 

luister en stuur

door hij moet naar de 3.000.000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt een beetje moe van die Amerikanen, met hun

wijsvingertje. Het is altijd de schult van een ander.Overal moet een slaatje uit geslagen worden. Blijkbaar zijn ze niet

goed genoeg om 'normaal' door te breken. Laat je niet voor

het karretje spannen van deze losers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet aan je vrouw?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...