Ga naar inhoud


Radar Klachtenformulier voor Canal Digitaal


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Op de site van Tros Radar is ook een klachtenformulier speciaal voor Canal Digitaal:

 

http://www.klachtenradar.nl/klacht/digitale-tv/canaldigitaal/

 

Men staat daar overigens bijna bovenaan wat het aantal klachten betreft!

 

Op dit formulier kan je dus onder meer je klachten kwijt over bijvoorbeeld de service, de nieuwe smartcards die soms niet werken en dus ook de eenmalige 9.95 euro die men ons wil afpersen.

 

Ik heb zelf al een klacht geplaatst over die 9.95 euro "vrijwillige" bijdrage.

 

Ik vraag me trouwens af of de Opta hier ook iets mee kan doen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heeft die site niets te maken met de Tros. Is zover ik kan zien een particulier initiatief...

 

Ik denk dat hier niets wordt klaargespeeld.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Volgens mij heeft die site niets te maken met de Tros. Is zover ik kan zien een particulier initiatief...

Ik denk dat hier niets wordt klaargespeeld.



@Murdock,

Het heeft inderdaad helemaal niets te maken met TROS Radar.

De domeinhouder is Boatdrinks ICT Services.
Daaronder staat de naam van Allard N. die tesamen met
zijn compaan Ardan B. een groot aantal uiteenlopende bedrijven runt.
Bedrijven in diverse branches zoals digitale fotografie, ict, reizen, advisering, enzovoort.

Een tijdje geleden waren hier op het board ook topics over een klachtensite.
Uiteindelijk bleek dat de persoon van die klachtensite zelf in het beklaagdenbankje zat/had gezeten
en aan De Telegraaf een groot bedrag moest betalen na een rechtzaak.
Of www.klachtenradar.nl iets te maken heeft met de klachtensite van destijds
weet ik niet maar de wijze van werken vertoont wel veel overeenkomsten.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Haha, er staat zelfs een klacht met een compleet smartcardnummer.


Je hebt gelijk, het heeft inderdaad niets met Tros radar te maken. Een beetje misleidende site dus....

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil klagen kan je het beter hier doen.

 

Wil je weten wat je rechten zijn.?

Ben je het er niet mee eens, reageer dan op onderstaande site.!

 

>> Hoe dien ik een klacht in? <<

 

Hoe dien ik een klacht in bij ConsuWijzer?

 

Voelt u zich niet goed behandeld door een bedrijf of denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt?

Dan ontvangt ConsuWijzer graag uw klacht. Er zijn drie opties:

 

1./ Telefoon

 

Bel ConsuWijzer via 088 - 070 70 70 (5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief).

 

2./ E-mail

 

Dien uw klacht in via het klachtenformulier op deze website

 

* Klachtenformulier: Dien een klacht in bij ConsuWijzer

 

3./ Post

 

Omschrijf uw klacht in een brief naar:

 

ConsuWijzer

Postbus 1031

2260 BA Leidschendam

 

Waarom is het belangrijk dat ik mijn klacht bij ConsuWijzer meld?

 

Achter ConsuWijzer staan drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen;

de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA).

En dat is in úw voordeel.

Want ConsuWijzer registreert iedere vraag en klacht.

Uw signaal komt dus rechtstreeks bij deze toezichthouders terecht.

De toezichthouders hebben wettelijke middelen om in te grijpen als bedrijven zich niet aan de regels houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Als je wil klagen kan je het beter hier doen.

Wil je weten wat je rechten zijn.?
Ben je het er niet mee eens, reageer dan op onderstaande site.!

>> Hoe dien ik een klacht in? <<

Hoe dien ik een klacht in bij ConsuWijzer?

Voelt u zich niet goed behandeld door een bedrijf of denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag uw klacht. Er zijn drie opties:

1./ Telefoon

Bel ConsuWijzer via 088 - 070 70 70 (5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief).

2./ E-mail

Dien uw klacht in via het klachtenformulier op deze website

* Klachtenformulier: Dien een klacht in bij ConsuWijzer

3./ Post

Omschrijf uw klacht in een brief naar:

ConsuWijzer
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

Waarom is het belangrijk dat ik mijn klacht bij ConsuWijzer meld?

Achter ConsuWijzer staan drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen;
de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA).
En dat is in úw voordeel.
Want ConsuWijzer registreert iedere vraag en klacht.
Uw signaal komt dus rechtstreeks bij deze toezichthouders terecht.
De toezichthouders hebben wettelijke middelen om in te grijpen als bedrijven zich niet aan de regels houden.


Dank je voor de tip, ik heb inmiddels een klacht ingediend per email.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was al een keer aan bod dus dit is een herinnering, zullen we maar zeggen

 

dat is zeker geen site waar je iets verder wilt klikken en prive gegevens wilt achterlaten door een reactie te plaatsen.

 

en

 

dat zijn ook geen gasten waar je ruzie mee wilt krijgen

 

trace het maar eens.

ciao en doei

 

aub nooit ip's aan dit soort sites geven door er zonder adequate software heen te gaan.

 

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Als je wil klagen kan je het beter hier doen.


hadden we ook al, maar dit maal een eerlijker soort
echter klachten moet je volgens onze wetten en gebruiken, altijd eerst direkt aan de dienstverlener en/of persoon stellen
met bewijs van een dergelijke klacht en met een waarneming van de periode waarbinnen een dergelijke klacht zou kunnen worden verwerkt en eventueel opgelost.

als ik eerst bij youssouf in de swarma tent ga klagen over de albert heijn filiaalchef zijn vers groenten beleid en nooit bij de filaalchef zelf
heeft dat dus geen enkel effect.

ciao

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is die van trosradar.

 

Contact met de redactie

 

Je kunt de redactie van Radar bereiken op

 

 

 

radar(at)tros.nl

 

 

 

 

Vervang in bovenstaand adres '(a)' door het apenstaartje: '@'. (In verband met e-mailmisbruik door geautomatiseerde spam-programma's zetten wij de e-mailadressen niet voluit online.)

 

en

 

TROS Radar

Postbus 28555

1202 LP Hilversum

 

 

 

Vergeet niet het telefoonnummer te vermelden waarop u overdag te bereiken bent!

 

 

 

U kunt ook bellen met de Radarlijn: 0800-1343. De Radarlijn is een meldpunt voor consumentenklachten. De Radarlijn is tijdens het seizoen geopend op maandag van 19.30 tot 22.00 uur.

 

 

Klik hier voor de url naar trosradar

 

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze site doet zich voor alsof het met trosradar te maken heeft. Als ze niet uitkijken dan worden ze nog gedagvaard door de trosradar. Het lijkt heel veel op die vorige klachtensite waar het op leek dat het een site was om firma's eens flink zwart te maken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de site lees over de privacy policy dan denk ik gewoon dat het gaat over reclame. Heeft inderdaad niets te maken met Tros Radar van Antoinette Hertsenberger.

 

van de website tav de privacy policy:

[/i]Gebruik van informatie

De informatie die we verzamelen kan gebruikt worden voor de volgende doeleinden:

 

E-mail adressen worden gebruikt voor onze mailing list. Door middel van nieuwsbrieven via de e-mail informeren we u over aankomende nieuwtjes en promotionele acties. Als u niet langer een nieuwsbrief wenst te ontvangen, kunt u via de contact pagina op klachtenradar.nl laten weten dat u geen e-mail meer wenst te ontvangen. Geef daarbij altijd uw e-mailadres mee.

 

Informatie over de snelheid van uw computer en de modemconnectie maken het ons mogelijk om onze website te versterken tot maximaal potentieel vis-à-vis onze gebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: Murdock
Volgens mij heeft die site niets te maken met de Tros. Is zover ik kan zien een particulier initiatief...

Ik denk dat hier niets wordt klaargespeeld.



@Murdock,

Het heeft inderdaad helemaal niets te maken met TROS Radar.

De domeinhouder is Boatdrinks ICT Services.
Daaronder staat de naam van Allard N. die tesamen met
zijn compaan Ardan B. een groot aantal uiteenlopende bedrijven runt.
Bedrijven in diverse branches zoals digitale fotografie, ict, reizen, advisering, enzovoort.

Een tijdje geleden waren hier op het board ook topics over een klachtensite.
Uiteindelijk bleek dat de persoon van die klachtensite zelf in het beklaagdenbankje zat/had gezeten
en aan De Telegraaf een groot bedrag moest betalen na een rechtzaak.
Of www.klachtenradar.nl iets te maken heeft met de klachtensite van destijds
weet ik niet maar de wijze van werken vertoont wel veel overeenkomsten.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Dit bezwaar ontving ik van ardan B.:

Op de volgende pagina:
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1694839/Re_Radar_Klachtenformulier_voo
Staat ongeveer halverwegen mijn naam ten onrechte genoemd Ardan B. er staat
vermeld dat ik eigenaar ben van boatdrinks ict en dat ik een relatie heb met
klachtenradar.nl dit is niet het geval en wil daarom dat mijn naam bij de vermelding
weggehaald worden. Allard N. is wel eigenaar van klachtenradar.nl

Vriendelijke groeten,
ardan B.

---
Aangezien ik niet kan beoordelen wat wel en niet klopt, wil ik wel even duidelijk maken dat als leden hier naam/adres gegevens plaatsen van mensen die "onschuldig" zijn, ik dat lid per direct permanent buiten knikker.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...