Ga naar inhoud


UseNext en Incasso van bedragen dat ik moet betaal.


salem999

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: leo1949
Beste Ceesv dat lijkt mij nog niet zo zeker!!!

Origineel bericht van: salem999
Wij verzoeken u het totaal verschuldigde bedrag ad € 162,86 binnen 14 dagen na dagtekening bij te schrijven op onze derdenrekening: bankrekeningnummer 52.39.75.627 ten name van ‘Stichting Beheer Derdengelden IPN’ onder vermelding van het betalingskenmerk: ????????.



Hoofdsom

100,35

Rente

0,51

Buitengerechtelijke incassokosten

37,00

Registratiekosten

25,00

In mindering voldaan

-0,00

Totaal

162,86

Dit stukje uit zijn citaat komt wel van zijn ISP.
Alles opzeggen in Duitsland en via je isp betalen lijkt mij de beste oplossing.
Wat ook belangrijk is is dat je je betalingsbewijzen jaren moet bewaren.

Vorige week nog een UPC deurwaarder aan de deur gehad voor een openstaande nota uit 2002. mad


Waar staat dat het van zijn provider komt? Ik zie alleen een of ander incasso bureau.
Er is verschil tussen een vordering VAN een provider zelf en een vordering van een internet site nietwaar die alleen het email adres heeft en een ip adres.
Mocht die het bij behorende adres willen van dat ip adres dan zullen er aardig wat stappen gevoerd moeten worden.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Dit zijn geen deurwaarders, maar een incasso buro.

Zonder gerechtelijke uitspraak zal een deurwaarder niets kunnen vorederen, een incassoburo al helemaal niet.

Zolang ts geen naam, adres en woonplaats gegevens verstrekt gebeurt er niets.

Wat ik opmaak uit zijn verhaal heeft hij alleen rekeningen en aanmaningen via e-mail gekregen.

In duitsland is dit schering en inslag.

In nederland komt deze "oplichtingsvorm" weinig voor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En even googelen levert meer mensen op, die exact hetzelfde hebben meegemaakt in Nederland.

Daar was de oplossing ook niet reageren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel erg bedankt voor jullie, ik ben stukje kalmer geworden, altijd heb ik met paypal betaald en gebeurt rechtstreeks dus geen kredit Kaart alleen heb ik altijd genoeg saldo en wordt gelijk betaald.,

 

de probleem ik heb lange tijd geleden alle mijn oude emails met usenext emails adressen verwijdert dus weet ik de account gegevens nie meer, en wil geen email opsturen aan hun mijn nieuw ip ook zien en als bewijs nemen . want toen Tiscali als Telfort geworden ook mijn IP is verandert, vandaag heb ook mijn emails op telfort verwijdert voorzeker heid als in de toekomst nieuw maningen komt dan krijgen ze een Postmaster dus heb ik geen 2 maningen ontvangen om hun een process te starten.

 

want echt de 3 accounts van 1 euro elk dus 3 euro is 312 geworden, nog beter dan lotto voor hun.

 

ik zal door lezen en googelen en zie of iemand heeft hetzelfde probleem.

 

nog mals bedankt voor julluie tips en mooie texten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
nog mals bedankt voor julluie tips en mooie texten.


Hoezo mooie texten?

Je hebt ik weet niet hoeveel accounts aangemaakt.
Valse email adressen aangegeven
Valse adressen aangegeven
Niet op tijd opgezegd
Wel van hun diensten gebruik gemaakt.

Kortom een grote puinhoop lopen te veroorzaken.

Heb je er wel eens over nagedacht hun vorderingen gewoon na te komen, aan je verplichtingen te voldoen en netjes en korrekt te betalen in plaats van allerlei mogelijkheden te verzinnen om eronderuit te komen en dan hier uit te komen huilen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als je 11 accounts aan gaat maken om GRATIS lekker te downloaden en NIET op tijd opzegt, dan zul je toch de rekening gepresenteerd krijgen.

 

Ik had, als ik jou was, gewoon een normaal account afgesloten, zonder download beperking, voor een paar euries per maand en lekker gedownload zoals de meesten van ons dat doen.

 

Nu zit je met je eigen gedrag in de maag.....

 

Reken er maar op dat ze je het leven zuur kunnen maken. En iedereen die zegt dat incassobureaus niets mogen of kunnen ; Als ze alle gegevens verzamelen en wat zoekwerk gaan doen komen ze je op het spoor. Je hebt moedwillig geprobeert om gratis te downloaden en hebt van de diensten gebruik gemaakt.

 

Als je NIET reageerd, dan hoeven ze alleen maar de zaak aanhangig te maken en naar de rechter te stappen, waar je (als je niet op komt dagen) gewoon bij verstek veroordeeld wordt.

 

En kom niet aan met "Ikke heb het niet begrepen" want daar stinkt geen rechter meer in.......

 

Zo zie je maar, blijf altijd eerlijk, want EENMAAL krijg je de rekening gepresenteerd !

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk toch dat enige nuancering hier op zijn plaats is.

Het kan jullie namelijk ook gebeuren.

Er wordt je op dit soort sites namelijk niet duidelijk gemaakt dat er kosten ontstaan, en al helemaal niet in welke hoogte.

TS heeft voor de diensten die hij heeft afgenomen per PayPal een bedrag betaald, en mocht er daabij vanuit gaan, dat daarmee geen verdere kosten ontstonden.

Verder is hoofdregel 1 op het internet, dat je verstandig met je persoonlijke gegevens omgaat.

Jullie staan ook niet met jullie eigen identiteit hier in internet te kijk.

In hele kleine lettertjes, of helemaal niet aangegeven, ontstaan er buiten proportionele kosten.

Wanneer je bijvoorbeeld op een site € 1,00 betaalt om een schema te downloaden, verwacht je ook niet 3 weken later een rekening van € 168,00

 

Wanneer je echt wilt oordelen zou ik jullie willen aaanraden, >>hier<< eens wat informatie door te nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb eens gekeken op www.usenext.com en daar staat duidelijk vemeldt in 6 talen wat de kosten zijn.

 

Verder heb je wel gelijk dat wat voorzichtigheid geboden moet zijn met gebruik van het internet.

 

Maar als je ergens domweg op klikt en ook nog verkeerde adressen in gaat geven, dan ga ik er van uit dat salem999 wel degelijk geprobeerd heeft zich van enige vorm van betaling te distancieren.

Hij zegt zelf dat ie zich wel 11 maal onder een ander account heeft aangemeldt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, omdat als ik wil voor 1 euro 3GB downloaden, en als de 3GB op is en wil opnieuw 3gb voor 1 euro met het zelfde juiste adres dan krijg ik (( this adres or name is already existed DUS bestaat wel)) daarom moeste ik opneiuw registeren met andere namen en adresen dat ik opnieuw mijn download klaar heb (want ik wilde bvb alleen nog 300mb om klaar te zijn), en ik krijg nix van hun gehad dat ik moet betalen alles loopt rustig. daarom met de lopen de tijd en elk keer dat ik vind wat ik wilde (programma etccc bij hun site) opnieuw registeren op downloaden.

 

ik denk dat ik aan hun een email stuur, om hun te vragen wat zijn alle accounts die verbonden zijn met mijn PayPal email en mij laten weten om te proberen te betalen.

 

want zijn al emails geblokkeerd van hotmail dat ik alleen 1 keer heb gebruikt om een account te maken en daarna vergeet ik zelfs de email, dus als hun aan maaning aan deze email sturen krijgen ze (postmaster) dat die email bestaat niet meer.

 

ik weet niet wat zal ik doen, als ik nu de hele bedrag betaal

, komt geen nieuwe kosten voor hetzelfde accounts later voor jaar 2007-2008 bvb?? of de accounts zijn automatisch gesloten want het is aan de incasso bureau door gegeven is??

 

want ook van de 11 keer heb ik wel 2 keer 8eurs betaald voor 2 accounts dus 1 maand lang, mischien deze zijn in order en hoef ik niets te betalen voor later!

 

dus heb ik nu 2 dingen

OF

 

1- alles zo laten en tot ze mijn adres vinden en alles wordt schijftelijk behandeld

 

2- of stuur ik email en alles vertellen en vraag ik alle accounts die hebben te maken met mijn oud en nieuw IP, en regelen dat ik betalen aan hun, en alle accounts stop zitten dat helemaal niets meer met usenext te doen.

 

 

Of het is beter door een advocaat alles regelen (gaat ook wat kosten) dat hun laten geen domme spelletjes met mij spelen en weer geld opvragen!!!

 

wat denk jullie

 

opnieuw bedankt

salem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dit regeltje staan:

 

"Hebben wij u tijdens uw testperiode kunnen overtuigen, dan kunt u uw account natuurlijk altijd upgraden naar één van onze betaalde pakketten:"

 

Dan mag je er van uit gaan dat de 14 daagse gratis periode automatisch stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus


Dan mag je er van uit gaan dat de 14 daagse gratis periode automatisch stopt.


precies , dat wat heb ik in 2006 begrepen en daarna nooit nagekeken, dus 3gb downloaden en klaar.

of ik voor de 11 accounts straks bij de 1000eruo kom ?? spannend, omdat dat gebeurd in 2007,2008, en 2 accounts begin 2009 laatste paypal betaling in january 2009 en dat was het.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn eerdere postings in deze thread waren gebaseerd, op de veronderstelling, dat iemand 'n keer in een internet scam was getrapt.

Dat iemand 11 keer dezelfde fout maakt...

 

Nederlands spreekwoord, iets met ezel en steen.

 

Misschien toch iets voor een buro rechtshulp.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Mijn eerdere postings in deze thread waren gebaseerd, op de veronderstelling, dat iemand 'n keer in een internet scam was getrapt.
Dat iemand 11 keer dezelfde fout maakt...

Nederlands spreekwoord, iets met ezel en steen.



als ik een maaning of iets van hun heb gekeregen van de 1ste of 2de keer dan ben ik gestopt en alles in orde gebracht, maar alles was still. en ben bij rapidshare of megaupload gebleven bvb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...