Ga naar inhoud


philips matchline kniperend rode led


scotty

Aanbevolen berichten

ik heb dus een philps matchline waar in ik in het menu iets had veranderd vervolgens ben ik uit het menu gegaan,

en vervolgens schakelde die zich zelf uit en begon het rode led te kinperen.

ik heb het uit en in geschakeld toen ging het groene led branden en vervolgens met ab weer aangezet en het rode led ging weer kniperen.

ik heb zelfs de spanning er afgehaald geduurende 12 seconden maar dan nog het zelfd probleem.

weet iemand raad.

bij voor baat hartelijk dank

henny

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je in het servicemenu wat veranderd hebt, dan kan dit wel eens de oorzaak zijn.

je moet dan inderdaad de opties weer goed zetten naar de onderdelen die in dat type zitten.

Dus dan moet je inderdaad type en serienummer en chassis type bijvoorbeeld FL1.1 of FL4.17 of GFL 2.20 enz.

Bij de nieuwere typen staat de optie coden op de beeldbuis sticker in het toestel.

 

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de reactie van philips is;

Aangezien uw afstandsbediening/ tv defecten vertonenen zouden wij u willen vragen deze beide te resetten.

De reset gaat voor beide systemen als volgt in zijn werking:

 

Afstandsbediening:

1) Haal de batterijen er uit

2) Houd de standby-knop van de afstandsbediening in.

3) Terwijl u de standby-knop van de afstandsbediening inhoud doet u 1 voor 1 de batterijen er in.

 

TV:

1) Zet de televisie uit middels de aan/uit-knop op het toestel.

2) Ontkoppel televisie gedurende 30 minuten van de netstroom.

3) Schakel de televisie weer in

 

en snurker ik kom dus het hele menu niet in en het eenigste wat iets doet is dus dat ledje.

ik zal vandaag of morgen het wel proberen wat philips heeft gemaild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin allemaal

 

Inderdaad zou er wel een knopje van de afstandbediening kunnen blokkeren en daardoor de TV uitschakelen, maar dan zouden die batterijen al lang op zijn.

 

Om de TV aan te krijgen moet je de DEFAULT pennen kortsluiten

en daarna kun je dan weer de optiecode's aanpassen

 

en tja als je nog steeds dat type TV niet opgeeft, dan kunnen we weinig voor je betekenen.

 

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het type tv maakt in hoofd zaak niet uit ik had dat ook niet aan philips gemaild.

het ding weegd +/- 65 kilo in ik kan het met moeite in en uit de kast krijgen, (om nog maar te zwijgwen om de kabels er weer in te krijgen)dus veel moeite voor het typeplaatje.

maar het werkt weer gelukkig.

 

de meeste software voor b.v. deco's en tv bij het zelfde merk altans (deco's van philips en pioneer hebben met soft veel gemeen)zijn in basis veel het zelfde (scheeld in kosten).

windows 95 is tenslote ook steeds verder uitgebouwd.

maar allen bedankt

henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: scotty

maar het werkt weer gelukkig.



Ben je ermee naar Lourdes geweest ? (wonderbaarlijke genezing )

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je niet alles leest zul je ook niet alles begrijpen,

maar jij en ik hebben ondertussen wel een berichten puntje er bij, michien kom ik ook ooit nog eens over de 4000 berichten.

maar ieder geval bedankt voor de moeite.

punt

topic mag van mij dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien bedoelt hij te zeggen, dat hij de aanbevelingen van Philips opgevolgd heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: scotty
het type tv maakt in hoofd zaak niet uit ik had dat ook niet aan philips gemaild.


Zo is dat , vooral niet teveel info geven confused

Origineel bericht van: ceesv
Misschien bedoelt hij te zeggen, dat hij de aanbevelingen van Philips opgevolgd heeft?


Tja , of die van Snurker , misschien dat we het nog mogen lezen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...