Ga naar inhoud


CDS en HD Zenders


-Dennis-

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dit was het antwoord van Canaaldigitaal aan mij:

 

Eurosport HD is te ontvangen met alle pakketten waarmee ook Eurosport SD is te ontvangen. Dat is het Basis-pakket of hoger. Formeel behoort het HD-pakket daar niet bij.

 

We zullen de mogelijkheid voor het HD-pakket laten onderzoeken.

 

Bij mijn weten besluit Canaaldigitaal over de zenderpakketten van Canaaldigitaal.

 

Door het aanbieden van een Canaaldigitaal HD pakket wek je de verwachting, dat je daarmee de HD zenders kunt ontvangen, die Canaaldigitaal aanbiedt.

De praktijk is dat je dan alle Canaaldigitaal HD zenders kunt ontvangen, behalve EUROSPORT HD.

 

Voor Eurosport HD moet je het Basispakket aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aukemuis
Nee alleen betaal je bij CD bij het HD pakket ook voor het thema pakket en dat vinden veel mensen ene probleem.

Feit is inderdaad dat Nederlanders nog niet gewend zijn om behoorlijke bedragen te betalen voor televisie ontvangst.

Vergelijk dat eens met wat een gemiddeld Engels gezin per maand aan televisie kijken uitgeeft

Klopt. Die betalen en Sky en een behoorlijke som luister- en kijkgeld voor de BBC. In Duitsland trouwens ook hoge luister- en kijkbijdragen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dennis Fokkema
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd...

Werd ik niet, maar na deze opmerking dus wel.. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Dit was het antwoord van Canaaldigitaal aan mij:

Eurosport HD is te ontvangen met alle pakketten waarmee ook Eurosport SD is te ontvangen. Dat is het Basis-pakket of hoger. Formeel behoort het HD-pakket daar niet bij.

We zullen de mogelijkheid voor het HD-pakket laten onderzoeken.


Bij mijn weten besluit Canaaldigitaal over de zenderpakketten van Canaaldigitaal.

Door het aanbieden van een Canaaldigitaal HD pakket wek je de verwachting, dat je daarmee de HD zenders kunt ontvangen, die Canaaldigitaal aanbiedt.
De praktijk is dat je dan alle Canaaldigitaal HD zenders kunt ontvangen, behalve EUROSPORT HD.

Voor Eurosport HD moet je het Basispakket aanschaffen.


Is in mijn optiek volkomen van de zotte. Een HD zender die je niet mag zien met het HD pakket??? Ze beginnen bij CDS steeds meer de weg kwijt te raken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dennis Fokkema
interessante uitspraak van Dhr v. Hout (Canal Digitaal) :
"Via de satelliet is er uiteraard meer dan voldoende bandbreedte beschikbaar. Het hangt echter wel af van de vraag van onze klanten of deze HD kanalen direct op satelliet komen."


Volgens mij is er een grote vraag naar Film1-HD (en Sport1-HD), waar blijven die zenders dan?

En uiteraard is er via de satelliet bandbreedte genoeg voorhanden, echter ben je in de praktijk afhankelijk van hoeveel
transponders CanalDigitaal afhuurt. En voor HDTV is dat er vooralsnog slechts één.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Zolang Canaaldigitaal op het standpunt blijft, dat bijvoorbeeld Eurosport HD niet met een HD pakket ontvangen kan worden, maar dat je daarvoor het basispakket moet aanschaffen, zal de klant, met alle andere irritaties die Canaaldigitaal oproept, besluiten terug te keren naar de Digitale Kabel.


Ik heb nu meer dan een jaar HDTV en het komt gewoon niet van de grond. De reden dat ik het heb genomen is omdat ik hoopte dat het van de grond zou komen. Het pakket is echt waardeloos en een belangrijke zender als Eurosport HD houden ze buiten het pakket.
Tsjaa hoeveel meer wil je je HD klanten nog wegjagen naar de kabel. Ik kijk het nog heel even uit de boom wat er gaat gebeuren met Eurosport HD, NED 2 en 3, en zometeen de RTL zenders

Soms worden mensen(some terecht) azijnpissers genoemt, maar ik vind dat degene die een HD pakket hebben best mogen klagen, want het is een compleet waardeloos pakket. Ik wil ook wel meer betalen voor een fatsoenlijk uitgebreide HD pakket, maar die optie is er niet. Terecht dat de mensen dus klagen over dit pakket. Als ze zometeen ook geen ruimte hebben voor de RTL zenders dan stappen er denk ik een hoop mensen over op de kabel. UPC is op zijn minst net zo'n zooi als CD, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar dat houdt me er dan niet van om toch over te stappen naar ze.
Maar ik blijf hopen dat het toch nog fatsoenlijk van de grond komt met Canal Digitaal. Maar het vertrouwen wordt steeds minder.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Inderdaad investeren een hoop mensen in te dure apparatuur om vervolgens een te duur abonnement af te moeten sluiten waar je ook nog eens niks voor terugkrijgt... Hoe moet dit in de toekomst dan wel niet gaan werken??? Tuurlijk kosten de ontwikkelingen van HD geld en moet het ergens vandaan komen, maar op de manier zoals CD het nu doet zijn ze alleen maar hun eigen zakken aan het vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: ceesv


Voor Eurosport HD moet je het Basispakket aanschaffen.

Jaa...bij Ziggo is ie wel gratis wink

Bij Ziggo kost het ook 16,25 per maand om Eurosport HD te ontvangen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

gratis of niet, we hebben bij Ziggo wel Ned 1,2,3 in HD en ik zie op het testkanaal dat er nog meer aan komt.

Ik heb mijn abo bij CD opgezegd omdat het te duur is voor te weinig. bij ziggo ben ik uiterst tevreden met mijn Alles in Een + HD kanalen. Ik kijk alleen nog schotel voor de andere zenders als Sky News en ITV en BBC HD, maar die ltste zal ook wel nog wel bij Ziggo komen. Nee ik denk dat CD de wedstrijd verliest tenzij ze met goede acties komen zoals Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een feit in nederland is dat je echt overal veel voor betaald,waarom voor iets wat niets inhoud zoals tv?

en waarom vergelijken met een buitenland.ik woon en leef in nederland. en niet in de uk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackadder
Ik heb nu meer dan een jaar HDTV en het komt gewoon niet van de grond. De reden dat ik het heb genomen is omdat ik hoopte dat het van de grond zou komen. Het pakket is echt waardeloos en een belangrijke zender als Eurosport HD houden ze buiten het pakket.
Tsjaa hoeveel meer wil je je HD klanten nog wegjagen naar de kabel. Ik kijk het nog heel even uit de boom wat er gaat gebeuren met Eurosport HD, NED 2 en 3, en zometeen de RTL zenders

Soms worden mensen(some terecht) azijnpissers genoemt, maar ik vind dat degene die een HD pakket hebben best mogen klagen, want het is een compleet waardeloos pakket. Ik wil ook wel meer betalen voor een fatsoenlijk uitgebreide HD pakket, maar die optie is er niet. Terecht dat de mensen dus klagen over dit pakket. Als ze zometeen ook geen ruimte hebben voor de RTL zenders dan stappen er denk ik een hoop mensen over op de kabel. UPC is op zijn minst net zo'n zooi als CD, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar dat houdt me er dan niet van om toch over te stappen naar ze.
Maar ik blijf hopen dat het toch nog fatsoenlijk van de grond komt met Canal Digitaal. Maar het vertrouwen wordt steeds minder.


Ik ben het helemaal met je eens en ik bedoelde met azijnzeikerds heel andere mensen wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daveys
Ze mogen van mij een fantastisch premium pakket in elkaar zetten met alles erin wat je maar kan wensen (dus ook een flink aantal HD kanalen met een superkwaliteit bitrate) en die een prijs geven die € 15,- hoger ligt dan het huidige toppakket van € 42,50 dus € 57,50.

Degene die het te duur vinden nemen het lekker niet zeg ik dan maar. Dat gedoe met voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ben ik wel een beetje zat. Alles willen en niks betalen kan niet. Lijkt me redelijk duidelijk maar ja, azijnzeikers blijven er altijd wink. Dit zijn ook vaak degene die voor hun tweedehands spulletjes de hoofdprijs willen hebben. Da's nog het mooiste van alles.


Helemaal mee eens! Dus het niet zozeer alleen op een HD pakket gooien want daar is het nog aanbod te smal voor. Gaan voor premium en niet zozeer Digitenne willen beconcurreren. Aanbod verbreden, en ja, dat kost geld.

Waarom is er eigenlijk een History channel in HD en niet een Sport1 HD?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Waarom is er eigenlijk een History channel in HD en niet een Sport1 HD?


Dat Film1-HD en Sport1-HD niet bij CDS te vinden zijn is volgens mij simpel verklaarbaar:

op de kabel zijn deze zenders "gratis" inbegrepen bij een Film1/Sport1 abonnement.
CanalDigitaal moet dus speciaal voor deze 2 zenders een halve transponder beschikbaar gaan stellen maar kunnen er niks voor doorberekenen aan de klant, deze verwacht immers de zenders gratis te krijgen, net als op de kabel.

Aan de andere kant zou CanalDigitaal moeten begrijpen dat het op de langere termijn wel geld op zal leveren, aangezien er veel meer Film1/Sport1 abonnementen verkocht zullen gaan worden.

Maar ja, dat heb je hè als je in handen bent van een investeringsmaatschappij zoals CanalDigitaal, die denken alleen aan een zo'n hoog mogelijk rendement in een zo'n kort mogelijk tijdsbestek.
Het is dus eigenlijk te hopen dat CDS zo snel mogelijk door een "serieus" bedrijf wordt overgenomen die ook op de lange termijn denkt. Bijv. een overname door Sky zou zeer welkom zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Maar ja, dat heb je hè als je in handen bent van een investeringsmaatschappij zoals CanalDigitaal, die denken alleen aan een zo'n hoog mogelijk rendement in een zo'n kort mogelijk tijdsbestek.


Ook dit geldt voor Ziggo (in handen van 2 hedgefunds) maar zij geven die HD-handel wel door zonder extra kosten.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...