Ga naar inhoud


philips tv beeld te groot 25st1704/108 gr2.1aa


daltonagf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

ik heb nu de min 26 v voor de o/w correctie na opnieuw r 3585, en nu ook d6585 te vervangen. als ik nu aan de potmeter draai krijg ik een smaller of breder beeld is dus goed. het beeld is goed maar ik kom nu aan de onderzijde een cm te kort. vanalles geprobeerd maar niet in te stellen met de potmeters. als ik het beeld zo bij stel zodat het beeld onder goed is , is het boven te groot.

 

mvg

 

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

stel het beeld met potm. 3584 zo in dat het beeld bijna een geheel is,en dan met potm.3516 precies in het midden te zetten,om vevolgens met 3584 geheel dekkend te maken.zie ook pictogrammen(symbolen) op het schema,TV met dikke streep boven en onder is vert.amplitude,met een dikke streep boven is vert.positie,enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan,moet je eigenlijk met een test beeld kontroleren en afstellen,potm.voor Vert.Amplitude zit tegen over de lijn travo.bijna aan de rand van het chassis.zie over zicht schema met pictogrammen, pagina 8.Stel met R3516 het beeld zo in dat de blokjes van het Testbeeld boven en onder even breed zijn,om vervolgens met R3504,(ook pagna 27)het beeld groot genoeg te maken in de vertikale pos., heet vert.amplitude,en met R3516 het beeld precies in het midden zetten Mocht dit niet goed in te stellen zijn,vervang dan C2502 22u, C2509 2.2u en c2506 680u.en stel dan alles op nieuw in.mocht R3516 niet goed reageren kontroleer deze dan,evt met kontakt spray inspuiten,en anders als deze goed is vevang T7504 en T7505.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...