Ga naar inhoud


philips tv beeld te groot 25st1704/108 gr2.1aa


daltonagf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je oost west correktie werkt niet,dit zijn de vertkale lijnen links en rechts van het beeld.Controleer het gehele cicquit.zo nodig vervangen,meet de elco's na in het desbetreffende gedeelte,indien meer als 10% verlopen? vervangen dus evt. door 105graat elco's ....OP je schema pos.5.5 onderaan potm. kontroleren en elco + diodes.simpel toch? pictogram staat er bij met de beeld corektie instelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit er geen o/w diode modulator in?

Controleer ook eens of de kern van de transductor nietr los zit.( te grote luchtspleet.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bagger is een heel ruim begrip,als de O/W nog steets niet werkt,heb je de potmeter gekontroleerd?reageerd het toestel als je er aan draait?heb je het transistor circuit voor de o/W vervangen?,vooral de Bc types :stuur circuit: gaan nog al eens kapot,het beste is alles in een keer te vervangen.ik heb geen schema hier van,wel van de 2.2a,maar die is anders.dat gedeelte wat op de side staat zijn de letters niet of nauwelijks leesbaar.kijk wat achter die weerstand geschakeld is,dus waar om is hij defect gegaan!anders kom je er nooit uit.Let wel op,als er een ESF type beeld buis in zit,dan loop je het risico dat je alles voor de kat zn K.. gedaan hebt,deze zijn zeer snel opgebrand.ik zal even kijken of ik een schema kan krijgen,dan kan ik je een wat nauwkeuriger antwoord geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om zeker te zijn dat ze niet stuk zijn kan je ze er best uitsolderen en dan nameten.

 

Best kan je ze vervangen, ik dacht dat het transistors waren die iedereen wel liggen heeft.

Dus misschien best meteen vervangen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze ook in de schakeling op spanning nameten.

 

Deze spanningen vind je terug op het schema.

 

Hieronder een betere copie van het schema.

 

Wens je de volledige manual, geef dan een email adres door met een grotere mailbox +11Mb

 

Groeten, Boarder

post-8966-1318260454,3037_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...