Ga naar inhoud


3de aanbod van TVV - HD PVR


Gast Storm79

Aanbevolen berichten

Heb vrijdag volgende mail gekregen van TV-Vlaanderen op mijn vraag of PVR ontvangers konden gewisseld worden tegen een Philips HD PVR ontvanger.

 

"Beste Klant,

 

In het kader van onze tijdelijke actie, kunnen we U een Philips 8121 HD PVR voorstellen voor 199 EUR (Winkelwaarde: : € 499).

Deze omruiling zou rechstreeks in onze kantoren kunnen plaatsvinden.

 

Met vriendelijke groeten,

 

TV VLAANDEREN Klantendienst"

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet naar de kantoren van TV-Vlaanderen gaan, zal het hen maandag vragen of je effectief een PVR moet inruilen. Maar ik vermoed dat je evengoed een gewone ontvanger kunt inruilen. Ik neem in ieder geval mijn twee ontvangers mee, een SAB EXPLORER PVR SC en een MARNED XCI100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Storm79
Heb vrijdag volgende mail gekregen van TV-Vlaanderen op mijn vraag of PVR ontvangers konden gewisseld worden tegen een Philips HD PVR ontvanger.

"Beste Klant,

In het kader van onze tijdelijke actie, kunnen we U een Philips 8121 HD PVR voorstellen voor 199 EUR (Winkelwaarde: : € 499).
Deze omruiling zou rechstreeks in onze kantoren kunnen plaatsvinden.

Met vriendelijke groeten,

TV VLAANDEREN Klantendienst"

Waarom moet je nu plots naar hun kantoren gaan confused , als je van de Kust of Limburg bent is dit een duur onderneming. frown


Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru

Waarom moet je nu plots naar hun kantoren gaan confused , als je van de Kust of Limburg bent is dit een duur onderneming. frown


Ik heb de indruk dat ze dit niet algemeen willen doen (of publiek bekend) dus als je er zelf om vraagt doen ze het maar ze gaan geen email sturen naar hun klanten met het aanbod.

In ieder geval zo komt het bij mij over.

Dat je naar hun kantoor moet komen zal wel zijn omdat ze het niet vertrouwen om die ontvanger van 400+ euro op te sturen denk ik ? Maar idd ik zit ook in Limburg dus zou via de post wel de betere oplossing zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog wel een paar oude Pace DVR-501 G4 en een G6 staan, als je die ook kan inruilen bij TVV zijn ze dus nog wel wat waard. wink

Iemand die interesse heeft PM me maar...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lexzie
Ik heb hier nog wel een paar oude Pace DVR-501 G4 en een G6 staan, als je die ook kan inruilen bij TVV zijn ze dus nog wel wat waard. wink
Iemand die interesse heeft PM me maar...


Je hebt vast de eisen niet gelezen de Pace deed het bij Seca2 ook al niet!!

B. Speciale omruilactie in combinatie met abonnementsverlenging (tot 15 september 2009, zolang de voorraad strekt)
Deze actie geldt onder de volgende voorwaarden:
- De actie geldt alleen voor abonnees met een MG3 Smartcard
- De abonnee heeft minimaal 1 Smartcard geregistreerd op het Basis-pakket, Familie-pakket, Entertainment-pakket of Top-pakket
- Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum
- De niet gecertificeerde ontvanger dient binnen twee maanden te worden opgestuurd aan CanalDigitaal
- Betaling geschiedt door eenmalige machting aan CanalDigitaal
- Bij het niet op tijd ontvangen van de niet gecertificeerde ontvanger wordt de normaal geldende prijs afgeschreven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Lexzie
Ik heb hier nog wel een paar oude Pace DVR-501 G4 en een G6 staan, als je die ook kan inruilen bij TVV zijn ze dus nog wel wat waard. wink
Iemand die interesse heeft PM me maar...


Je hebt vast de eisen niet gelezen de Pace deed het bij Seca2 ook al niet!!

B. Speciale omruilactie in combinatie met abonnementsverlenging (tot 15 september 2009, zolang de voorraad strekt)
Deze actie geldt onder de volgende voorwaarden:
- De actie geldt alleen voor abonnees met een MG3 Smartcard
- De abonnee heeft minimaal 1 Smartcard geregistreerd op het Basis-pakket, Familie-pakket, Entertainment-pakket of Top-pakket
- Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum
- De niet gecertificeerde ontvanger dient binnen twee maanden te worden opgestuurd aan CanalDigitaal
- Betaling geschiedt door eenmalige machting aan CanalDigitaal
- Bij het niet op tijd ontvangen van de niet gecertificeerde ontvanger wordt de normaal geldende prijs afgeschreven


Waar staat dat de decoder met de seca2 kaart moet werken, in de voorwaarden zie ik dit niet.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Waar staat dat de decoder met de seca2 kaart moet werken, in de voorwaarden zie ik dit niet.?


Hehe het is een omruilaktie voor degene die geen beeld meer hebben met de Seca3 kaart nou moet je een NIET gecertificeerde ontvanger terugsturen de Pace is altijd gecertificeerd geweest. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
De pace is allang niet meer goedgekeurd, net als diverse andere merken overigens die ook ingeruild worden.
Ik noem even zonder volledig te zijn, Echostar, diverse type's Pioneers en Strong's ...


Trouwens je moet toch opgeven welke ontvanger je hebt (bij je aanvraag) dus als ze achteraf gaan klagen dat je ontvanger niet onder de omruilactie valt is het toch hun eigen schuld ?

En dat "citaat" komt volgens mij van CDS want ik heb bij TVV niet gelezen dat je de ontvanger moet terug sturen naar Canal Digitaal :D

Citaat:
Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie.

De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd. Opgelet, de retourzending van uw huidige niet-gecertificeerde decoder dient te gebeuren volgens de bijgeleverde instructies in het ontvangen pakket. Enkel dan kan deze terugzending gratis gebeuren. Aangetekende verzendingen of andere verzendkosten die zijn aangerekend doordat de instructies niet correct zijn nageleefd worden niet terugbetaald.

Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!


Dit zie ik op de TVV site staan en daar staat zelfs niks over SECA2 of SECA3 enkel dat het niet werken komt door niet ge-certificeerde ontvangers of CI-Modules en dat deze "illegale" software gebruiken.

Dus zoals ik het lees kan je in princiepe iedere ontvanger terugsturen. Hoewel ze natuurlijk kunnen zeggen dat je decoder gewerkt moet hebben voor de switch naar SECA3 MAAR daar staat niks over in de voorwaarden (maar ik ben geen advocaat dus ik kan er volledig naast zitten).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
De pace is allang niet meer goedgekeurd, net als diverse andere merken overigens die ook ingeruild worden.
Ik noem even zonder volledig te zijn, Echostar, diverse type's Pioneers en Strong's ...


Inderdaad,
Voordat m'n moeder een maxplus had,
stond daar een echostar DSB2000,
die vroeger wel goedgekeurd was,
maar samen met de Pace "onbruikbaar" werd.

Deze nemen ze ook terug.

Is trouwens ook wel zo netjes
want wat kan zij eraan doen
dat die 2000 het niet meer goed deed?
Niet haar schuld.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...