Jump to content
Sign in to follow this  
Gerrit1967

20 euro bijbetaling bij omruil actie

Recommended Posts

Een excellent dealer uit arnhem vraagt 20 euro als men via hun winkel wil deelnemen aan de GRATIS omruil actie van canal digitaal als het gaat om de thompson ontvanger en 79 euro las men kiest voor de hd ontvanger..

 

Merkwaardig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest Opuske

gewoon aanklagen die dealer dan.

de omruilactie is compleet gratis dus hij mag er niets op bijverdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sattaz

Dit bedrijf dat 20 Euro bijbetaling vraagt ken ik als een bedrijf met een prima service.

Maar hier plaats ik toch mijn vraagtekens bij.

Omdat de marge die CanalDigitaal hen biedt laag is moet de klant maar bijbetalen?

 

Kan die satellietwinkel, nota bene "Excellent dealer" van CanalDigitaal, dat niet met CanalDigitaal oplossen

in plaats van over de ruggen van de klanten die toch al problemen hebben om beeld op hun satellietontvanger te krijgen?

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo scheid je de fatsoenlijke dealers

van de zakkenvullers!

Als ze er niks aan kunnen verdienen,

moeten ze het ook niet aanbieden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst verkopen ze ontvangers zonder licentie (zit daar misschien meer marge op) en vervolgens vragen ze €€ aan de klant voor de nadelen die deze niet gelicentieerde ontvangers hebben (het niet goed werken van Seca3)... Zeer vreemd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Edwinmtb

Ok, maar welke dealer heeft alleen Canal Digitaal ontvangers verkocht? Wel of geen meer marge, bij andere ontvangers had je vaak meer mogelijkheden enz. Ik denk niet dat zij vooraf hebben geweten welke problemen er nu zijn met verschillende ontvangers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit in een ander topic reeds aangegeven.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...e_b#Post1701402

 

Maar even daar op terugkomend. ik vind het ook te zot voor woorden. Deze excellent dealer vroeg 30 euro voor software in mijn niet gecertificeerde Digitall World SFT2000 toen de SECA3 kwam, dit als je de ontvanger daar niet had gekocht. Anders was het gratis.

 

Nu vragen ze 20 euro voor iets wat compleet gratis is en wat hun niets anders kost dan hoogstens 15 minuten.

 

De naam excellent dealer is dus niet echt van toepassing op deze graai winkel. De service zal best OK zijn, maar om daar zoveel voor te vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sjonnie123

Die dealer heeft geen filantropische instelling, maar is gewoon een ondernemer die werkt voor z'n centen. Hij biedt een service aan logisch dat ie daar geld voor vraagt.

Reken maar eens uit wat jouw werkgever declareert voor een uur werk van jouw, dan zul je erachter komen dat 20 euro voor 15 minuten werk echt niet veel is.

 

PS: Ik snap wel dat sommigen verwachten dat dit onderdeel zou moeten zijn van een goede service, maar als CD iets langer had nagedacht over hun wijziging aan de codering dan was het probleem er helemaal niet geweest.

 

Ik heb ergens gelezen dat 80% van de decoders niet gecertificeerd zijn, een beetje bedrijf zou hier dan toch rekening mee moeten houden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Edwinmtb

80% is zelf nog een ruim naar beneden bijgestelde schatting, denk ik.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: supercop1973
Ik heb dit in een ander topic reeds aangegeven.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...e_b#Post1701402

Maar even daar op terugkomend. ik vind het ook te zot voor woorden. Deze excellent dealer vroeg 30 euro voor software in mijn niet gecertificeerde Digitall World SFT2000 toen de SECA3 kwam, dit als je de ontvanger daar niet had gekocht. Anders was het gratis.

Nu vragen ze 20 euro voor iets wat compleet gratis is en wat hun niets anders kost dan hoogstens 15 minuten.

De naam excellent dealer is dus niet echt van toepassing op deze graai winkel. De service zal best OK zijn, maar om daar zoveel voor te vragen.

Mijn fietsenhandelaar zei altijd als mensen kwamen om even hun fietsbanden op te pompen, dat is dan 1 euro.
Wát zeiden de klanten... 1 euro voor het oppompen, lucht kost toch niets eek
Nou zei hij dan als ik de hele dag gratis banden sta op te pompen verdien ik niets en kan ik mijn tent wel sluiten.
Moraal: voor eigen klanten doe je dit gratis als service, en een vreemde dokt gewoon laugh

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal me niet verbazen dat ook vaste klanten gewoon moeten betalen voor de omruil actie wat dat betreft maken ze daar geen onderscheid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: sjonnie123
Die dealer heeft geen filantropische instelling, maar is gewoon een ondernemer die werkt voor z'n centen.


Heb ik TOTAAL geen boodschap aan.
Laat hem dat maar met CDS uitvechten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: sjonnie123
Die dealer heeft geen filantropische instelling, maar is gewoon een ondernemer die werkt voor z'n centen.


Heb ik TOTAAL geen boodschap aan.
Laat hem dat maar met CDS uitvechten.

Ja of hij verkoopt jou gewoon niets wink

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aart44
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ja of hij verkoopt jou gewoon niets wink


Ja daar moet je ook rekening mee houden je helpt een klant om gratis een andere receiver te krijgen of HD ontvanger te kopen voor weinig.
Diezelfde klant komt de eerste tijd niet terug om een andere receiver te kopen als het bevalt, dus de Excellent dealer heeft nu twee keer niets verdient als hij meedoet aan de gratis omruilaktie. laugh

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar het is wel een potentiele klant voor de toekomst die andere mensen de weg naar jouw zaak kunnen wijzen, en nogmaals deze zaak weet waar ze aan beginnen als ze excellent dealer zijn, ze worden bij alle acties van canal digitaal betrokken dus zitten op de eerste rij en de gewone dealer die mag alleen maar toekijken terwijl die waarschijnlijk een betere sercice hebben en meer hart voor de satelliet wereld.

Lees maar wat er in totaal tv komt te staan... canal digitaal geeft zelf aan dat ze wel met goedekope prijzen via hun site moeten komen om zo de concurrentie met andere maatschappijen aan te gaan maar daardoor ook hun eigen handelaren in de weg staan.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy