Ga naar inhoud


20 euro bijbetaling bij omruil actie


Gerrit1967

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit bedrijf dat 20 Euro bijbetaling vraagt ken ik als een bedrijf met een prima service.

Maar hier plaats ik toch mijn vraagtekens bij.

Omdat de marge die CanalDigitaal hen biedt laag is moet de klant maar bijbetalen?

 

Kan die satellietwinkel, nota bene "Excellent dealer" van CanalDigitaal, dat niet met CanalDigitaal oplossen

in plaats van over de ruggen van de klanten die toch al problemen hebben om beeld op hun satellietontvanger te krijgen?

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst verkopen ze ontvangers zonder licentie (zit daar misschien meer marge op) en vervolgens vragen ze €€ aan de klant voor de nadelen die deze niet gelicentieerde ontvangers hebben (het niet goed werken van Seca3)... Zeer vreemd...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar welke dealer heeft alleen Canal Digitaal ontvangers verkocht? Wel of geen meer marge, bij andere ontvangers had je vaak meer mogelijkheden enz. Ik denk niet dat zij vooraf hebben geweten welke problemen er nu zijn met verschillende ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit in een ander topic reeds aangegeven.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...e_b#Post1701402

 

Maar even daar op terugkomend. ik vind het ook te zot voor woorden. Deze excellent dealer vroeg 30 euro voor software in mijn niet gecertificeerde Digitall World SFT2000 toen de SECA3 kwam, dit als je de ontvanger daar niet had gekocht. Anders was het gratis.

 

Nu vragen ze 20 euro voor iets wat compleet gratis is en wat hun niets anders kost dan hoogstens 15 minuten.

 

De naam excellent dealer is dus niet echt van toepassing op deze graai winkel. De service zal best OK zijn, maar om daar zoveel voor te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Die dealer heeft geen filantropische instelling, maar is gewoon een ondernemer die werkt voor z'n centen. Hij biedt een service aan logisch dat ie daar geld voor vraagt.

Reken maar eens uit wat jouw werkgever declareert voor een uur werk van jouw, dan zul je erachter komen dat 20 euro voor 15 minuten werk echt niet veel is.

 

PS: Ik snap wel dat sommigen verwachten dat dit onderdeel zou moeten zijn van een goede service, maar als CD iets langer had nagedacht over hun wijziging aan de codering dan was het probleem er helemaal niet geweest.

 

Ik heb ergens gelezen dat 80% van de decoders niet gecertificeerd zijn, een beetje bedrijf zou hier dan toch rekening mee moeten houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ja of hij verkoopt jou gewoon niets wink


Ja daar moet je ook rekening mee houden je helpt een klant om gratis een andere receiver te krijgen of HD ontvanger te kopen voor weinig.
Diezelfde klant komt de eerste tijd niet terug om een andere receiver te kopen als het bevalt, dus de Excellent dealer heeft nu twee keer niets verdient als hij meedoet aan de gratis omruilaktie. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het is wel een potentiele klant voor de toekomst die andere mensen de weg naar jouw zaak kunnen wijzen, en nogmaals deze zaak weet waar ze aan beginnen als ze excellent dealer zijn, ze worden bij alle acties van canal digitaal betrokken dus zitten op de eerste rij en de gewone dealer die mag alleen maar toekijken terwijl die waarschijnlijk een betere sercice hebben en meer hart voor de satelliet wereld.

Lees maar wat er in totaal tv komt te staan... canal digitaal geeft zelf aan dat ze wel met goedekope prijzen via hun site moeten komen om zo de concurrentie met andere maatschappijen aan te gaan maar daardoor ook hun eigen handelaren in de weg staan.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb gelezen word de ontvanger dan ook up-to-date gebracht inclusief zenderlijst. Dus klaar voor gebruik!. Diegene die daar geen gebruik van willen maken kunnen toch het 0900 nummer van de klantenservice van Canal Digitaal bellen? En vervolgens zelf zorg dragen dat de pakketten goed overkomen.

 

Overigens heb ik zelf de klantenservice gebeld wink

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezie het langs de kant van de dealer, als die per dag 3 uur bezig is met omruilen van decoders, wie betaalt die man of zijn personeel ?

Als canal digital zijn toestellen gratis wil omruilen moeten ze het zelf doen.

Als ze dan toch de klanten de keuze aanbieden om het via de dealers te doen, dat ze die dan tenminste behoorlijk betalen voor hun tijd die ze erin stoppen.

Zo is het natuurlijk niet moeilijk zij creëren een probleem en een ander mag er voor werken.

Mensen gaan hier veel te snel over, altijd is de dealer de boeman.

Maar wie heeft vroeger de keuze gemaakt voor een bepaald type decoder ?

Uiteindelijk de klant.

Want “het moet zo goedkoop mogelijk” en spreek me nu tegen.

Een dealer verkoopt enkel het kaartje van Canal digital, en dat is hetzelfde als de aankoop van een simkaart voor een gsm in een krantenwinkel.

Ik heb nog niemand weten klagen in de winkel waar de simkaart vandaan komt als de rekening van de gsm niet klopt.

De decoder die er bijgekocht werd, werkt vandaag nog net zo goed als de dag dat hij aangekocht werd. Hij is niet kapot !!!

Het is canal digital die besloten heeft om de codering helemaal om te switchen, en 80 % van de gebruikte toestellen op non actief zetten. Dit was door niemand voorzien.

Om dan van de toren te blazen zoals sommigen doen, is wel straf.

Voor problemen met canal digitaal moet men bij canal digitaal zijn.

Uw dealer is enkel verantwoordelijk voor de decoder als er een elektronische of fabrieksfout in zit.

Alle andere dingen noemt men een dienst, en een dienst moet je nu eenmaal betalen.

En wie vind dat een kleine vergoeding zoals in dit geval van de excellent dealer teveel is, tja die moet maar zien dat hij het zelf oplost.

Benieuwd wat het volgende gaat worden, misschien wel weer een aantal zenders die verhuizen van frequentie.

En wie kan de zenderlijsten weer aanpassen ?

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...