Ga naar inhoud


20 euro bijbetaling bij omruil actie


Gerrit1967

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerrit1967

over het algemmeen als canal een aktie heeft dan stellen zij de voorwaarden dus ook met vergoedingen die daar mee gepaart gaan...maar nogmaals je bent als dealer vrij om te zeggen dat je er niet aan deel wilt nemen als je denkt dat je er financieel niet mee uit komt, hadden alle deelnemende dealers dat maar gedaan want nu is er maar 1 partij die zich kapot lacht en dat is canal die raken van hun overvolle magazijn af en kunnen naderhand als er weer problemen zijn roepen dat de klant terug moet naar de dealer waar ze de ontvanger hebben omgeruild.


Ja maar als je dit bericht van Dutchmedia leest hebben ze dat toch ook gedaan. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dealer die mensen wegstuurt moet zich anders maar eerst melden bij Canal Digitaal om van de lijst geschrapt te worden. Ik neem aan dat deelname vrijwillig is.

 

Van de andere kant kun je als dealer ook proberen nog wat extra's te verkopen. Zo heeft Canal nu een zenderlijst met 3 satelliet posities en kijkt de betreffende klant op dit moment alleen naar astra 1 en evt astra 3. HDMI kabel erbij enz. Er zijn ook kansen!

 

Maar goed de klant kan zelf kiezen of hij wel of niet wil betalen voor de ruil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spotvogel
Ik snap überhaupt niet dat er dealers zo stom zijn om hier aan me te werken.
Een beetje Canal Digitaal nog even helpen om je uit de markt te drukken.
Nog een paar jaar dan is er geen satshop meer over.....


In Duitsland werden door Premiére (en nu door Sky ook wel, denk ik) gratis ontvangers gegeven bij een abo. Ook bij de aanschaf van een abo voor de mobiele telefoon. Daar kun je bijv. een Humax Icord, incl Premiére/Sky bij krijgen. Toch zijn daar nog Sat-winkels genoeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...