Ga naar inhoud


S3 kaartje van NL doet het niet???


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Als de kaart een vervanger is van de seca2 kaart, dan zou ie meteen moeten werken in freeview modus. Staan beide data, dus canaldigitaal én managment, in de toekomst?

 

Zo ja: is er iets raars, kaart defect of onjuiste gegevens op de kaart. Onjuiste data op de kaart zou vanzelf en anders na heractivatie opgelost moeten zijn.

 

Stop 'm anders even ( bij een kennis) in een andere ontvanger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steek ik m'n TVV kaart erin, dan heb ik Ned-1-2-3 perfekto!

Steek ik m'n CD kaart erin en stem ik af op Ned-1-2-3, dan geen rechten voor deze zender!

 

Heeft gisteren in een DSR8121 gezeten en deze nacht in een SAB Explorer CISC, en nog altijd niet aktief!

 

Heb deze terug in de DSR8121 gestop en deze een zenderscan laten doen en de zenders staan nog altijd in TVV volgorde ipv CD volgorde!???

 

-- Heb fabrieksreset en nieuwe scan gedaan, en nu neemt ie de ned zenders...

Staat nu in afwachting op SBS6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er wel een CDS kanalenlijst in hebben, anders krijgt je CDS kaart geen gecodeerd kanaal open.

De decoder kijkt naar de video pid van de provider.

Voor de CDS is dat de video pid 18** van 006A en voor TVV is dat video pid 18** van 006C

Tussen deze pids schakelen kan je niet, alleen de ingescande kanalenlijst bepaald waar de decoder naar kijkt.

Ik neem aan dat je vandaag een nieuwe her-activatie hebt aangevraagd, anders denk ik dat je nog lang moet wachten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de philips HD ontvanger die ik vorige week met de ruilactie heb gekregen zat een flyer. Daarin stond: kaartje erin stoppen, initialisatie menu doorlopen en zenders inscannen. Na de ontvangen firmware updates (was bij mij 2x) fabrieksreset doen en hetzelfde herhalen.

 

Volgens mij was deze instructie bedoeld om zenderlijst in te laden die hoort bij de kaart (TVV of C+NL).

Kortom: na de fabrieksreset met C+NL kaartje erin zou alles goed moeten komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...