Ga naar inhoud


[7121 & 8121] Roadmap software verbeteringen CanalDigitaal HD ontvangers


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze zijn hem aan het testen staat er toch hij was in September beschikbaar bij CDS maar beter goed getest en eventuele bugs er uit halen voordat ze hem online zetten.

 

Als hij online gezet wordt direkt nadat ze hem gekregen hebben en er zitten fouten in dan is het ook weer niet goed natuurlijk. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de 8121 in mijn bezit en ben er tot nu toe over tevreden. Maar ik heb nog wel een paar puntjes die volgens mij wel mogen veranderen heb zelf altijd de 7005 gehad.

 

Je kan zelf niet een standaard favorieten instellen hij pakt als standaard de TV Zenders en niet de favorieten lijst die ik zelf maak.

 

Bij het kijken van een opname kon ik bij de dsr7005 door op de gele knop te drukken een tijd selecteren waar ik verder wilde kijken dus kon een opname zo een paar minuten snel vooruit of terug en met de 8121 moet ik gewoon doorspoelen.

 

En wat ik jammer vind is dat ik zenders niet in mijn eigen volgorde kan zetten in de favorieten lijst.

 

Maar ik wacht gewoon even de volgende update af wie weet wat er dan allemaal gaat veranderen. Verder vind ik het een mooi apparaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom kan de lnb niet goed gericht worden ?,, en 30 meter kabel is geen enkel probleem , als de kabel niet geknikt is of te scherpe bochten maakt en natuurlijk van satkwallteit is met een hoge afscherming 120 db is er al te koop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...