Ga naar inhoud


[7121 & 8121] Roadmap software verbeteringen CanalDigitaal HD ontvangers


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ge moet er nie mee zitten, er zijn een aantal "goedgekeurde bugs" :D bijgekomen...

Inderdaad die "na-TxT-blokkering" zit er nog in.

De ondertitelingsbug zit er ook nog in...

Trek je kaart eruit wacht een tijdje en steek ze er terug in en je mag "hardresetten", nog een goedgekeurde bug" crazy

Ik moet eerlijk zeggen mijn Nokia-9200 met IrdetoCam doet het beter dan die "goedgekeurde dozen" smirkwink

 

Probeer maar eens de update opnieuw te doen... lukt niet!

 

How jongens, LET'S MAKE THINGS BETTER :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44



Augustus

Voor augustus staat een aantal verbeteringen gepland. De volgende problemen worden hiermee opgelost:
• Dolby Digital 5.1 geluidsondersteuning
Met deze update zal de ondersteuning van Dolby Digital 5.1 een feit zijn.
• Beperkt inladen zenders verholpen
Bij sommige ontvangers zijn problemen geconstateerd bij het inladen van de zenderlijst. Met deze update zal dat tot het verleden behoren.
• Vastlopen ontvangers na software update
Na een software update kon het voorkomen dat de ontvanger vastliep. Dit is met deze update opgelost.
• Stabiliteit van de software
De oorzaak van een aantal stabiliteitsproblemen is gevonden. Op basis daarvan is de kern van de software herschreven en worden de ontvangers stabieler.


Zijn bovenstaande problemen nu opgelost zoals beloofd? confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je beeld krijgt zap eens van één naar de voorgaande, om te weten hoeveel er opgeslagen zijn... op mijn DSR iets van 117, zou moeten gaan kijken vr juiste aantal, maar zeker geen 407!!!

Zapt ie bij U goed?

Na een heropstart, heb jij direkt beeld?



Ik zit in totaal nu aan 2505 zenders (astra 1,2,3 en hotbird zenders) incl. radiostations. Enkel op Astra had ik er 407 (ook radiostations incl.). Zappen gaat vlot behalve HD kanalan die doen er wat langer over ... enne ja ik heb direct beeld.

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night

Ik zit in totaal nu aan 2505 zenders (astra 1,2,3 en hotbird zenders) incl. radiostations. Enkel op Astra had ik er 407 (ook radiostations incl.). Zappen gaat vlot behalve HD kanalan die doen er wat langer over ... enne ja ik heb direct beeld.


Hoe krijg je op deze box andere sats in de lijst? Gekke box net geinstalleerd, krijg maar een paar CD zenders in de lijst van 19E niet eens de CD lijst met 23,5E & 28E er bij.

Greetz Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu, instellingen, satellietontvanger, pincode 1234 , uitgebreide instellingen, handmatig zoeken > wijzig Disqc instellingen, OK en stel hem nu in, standaard is het: DiSEqC A= Astra19, DiSEqC B= Astra23, DiSEqC C=Astra 28 en als laatste DiSEqC D= Hotbird (dit kan naar wens gewijzigd worden bv. Hotbird op DiSEqC B, naargelang je installatie).

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Menu, instellingen, satellietontvanger, pincode 1234 , uitgebreide instellingen, handmatig zoeken > wijzig Disqc instellingen, OK en stel hem nu in, standaard is het: DiSEqC A= Astra19, DiSEqC B= Astra23, DiSEqC C=Astra 28 en als laatste DiSEqC D= Hotbird (dit kan naar wens gewijzigd worden bv. Hotbird op DiSEqC B, naargelang je installatie).

Mvg.
BbyN


Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu.

Greetz

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 7121 een weekje geleden gehaald ( omgeruild ) en vandaag eens uitgepakt. Had eerst wel problemen om de software te updaten, maar het bleek dat ik hem eerst weer moest uitzetten voordat hij wilde updaten. Ben er nog mee aan het spelen, tot nu toe alleen Astra 19 en Hotbird erin gezet, meer heb ik niet in Nederland. In Spanje heb ik wel die 2 andere Astra's dus dat zou ook wel lukken als ik daar weer ben. Nu is dat mijn eerste CDS decoder :D dus zonder kaart werkt hij niet, maar kwam wel tot ontdekking als ik een oude seca kaart erin prop dat de FTA kanalen wel te zien zijn.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rekordc
Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu.

Greetz


Ja als hij komt zit er oude software in als je hem aan de schotel hangt en gaat installeren dan geeft hij toch vanzelf aan dat er nieuwe software is laat hem zijn gang gaan als het goed is krijg je dat twee keer.
Anders uitzetten van de stroom af een 5 minuten en weer proberen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Rekordc
Hmm heeft deze box waarschijnlijk nog een oude firmware want die optie zit niet in dat menu.

Greetz


Ja als hij komt zit er oude software in als je hem aan de schotel hangt en gaat installeren dan geeft hij toch vanzelf aan dat er nieuwe software is laat hem zijn gang gaan als het goed is krijg je dat twee keer.
Anders uitzetten van de stroom af een 5 minuten en weer proberen. laugh


Inmiddels een telefoontje gekregen van de eigenaar dat er een update binnen was gekomen en nu alle zenders werken.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...