Ga naar inhoud


wanneer nu eens 4 eredivisie kanalen?????????


NailZ

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: NailZ
en weer is mijn club heerenveen niet te zien vandaag.
begin er nu toch sterk over te denken om over te stappen op
UPC.

eredivisie 3 kanaal niet te ontvangen op de sat.
en toch de volle mep betalen


De volle mep betalen is niet waar, je betaald bij CD 9,95 euri voor 2 kanalen en bij upc etc ongeveer 15,00 euri voor 4 kanalen, want denk erom dat je wel een digitaal abonnement moet hebben bij zowel UPC als Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: NailZ
en weer is mijn club heerenveen niet te zien vandaag.
begin er nu toch sterk over te denken om over te stappen op
UPC.

eredivisie 3 kanaal niet te ontvangen op de sat.
en toch de volle mep betalen


De volle mep betalen is niet waar, je betaald bij CD 9,95 euri voor 2 kanalen en bij upc etc ongeveer 15,00 euri voor 4 kanalen, want denk erom dat je wel een digitaal abonnement moet hebben bij zowel UPC als Ziggo



Als je (ook) UPC hebt (zoals ik) is het logisch dat je een digitaal abonnement hebt op een pakket. Anders valt er niet veel te zien. Dus dat abo reken ik niet mee.

Bij hen betaal je ook 9,95 Euro per maand voor 4 EredivisieLive kanalen. En je betaalt er maar 5 Euro voor als je ook (en ik zeg weer: zoals ik :D) een abonnement hebt op Film 1 en Sport 1. Die 3 samen is dan 26,95 Euro. En dan heb je er voor hetzelfde geld ook Film 1 HD en Sport 1 HD bij.

Dus die doen het niet zo slecht wat dit betreft. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Huhh Eredivisie en Sport1 zijn toch niet van UPC? bij Ziggo gaat dat exact op dezelfde manier. whistle


dat voetbal gedoe (nog) niet.. maar Film 1 en Sport 1 zijn van dezelfde toko..
Dat Ziggo hetzelfde mag doen komt doordat ze niet in hetzelfde gebied als UPC werken.. ;-)

en ach, ik mis dat voetbal 3 & 4 niet... :-) Maar Film 1 HD mag van mij wel komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft CanalDigitaal de rechten op alle 4 de Eredivisiekanalen?

 

Zo ja, dan kan toch voor 2 uurtjes, bij uitzending van Eredivisie Live 3/4, een minder bekeken zender gebruikt worden?

Nu wordt alleen Eredivisie Live 1/2 uitgezonden.

 

Zo nee, wat voor zin heeft het om je op Eredivisie Live te abonneren

als je supporter bent van een club die vaker op Eredivisie Live 3/4 wordt uitgezonden?

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het niet alleen voor Eredivisie Live geldt, maar ook voor Sport 1. Mijn vrouw houdt van volleybal. Dat werd dit weekend op sport 1 uitgezonden (beachvolleybal). Helaas niet te zien, want het was op Sport 1 Extra. Op Sport 1.1 en 1.2 was voetbal op, maar ja, daar houdt ze niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik roep als sinds de komst van ECV op de satelliet dat het mogelijk moet zijn ECV3 en 4 in te voegen, zelfs zonder dat dat ten koste gaat van bandbreedte. Ook is het belachelijk dat Sport1.2 wordt opgeofferd aan ECV, juist in de weekenden wanneer de waarde van Sport 1.2 groot is want goede live content.

 

Met een beetje creativiteit en een goed opgeleid schakelmannetje is van alles mogelijk.

 

Overigens kost ECV met alle kanalen 9,95 bij IPTV van KPN. Dat heb ik maar genomen want ook voor mij geldt dat het niet te pruimen is als mijn cluppie steeds op ECV 3 of 4 zit. Volgens is NAC het meest getroffen.

 

Maar de kans dat CDS luistert naar deze bezwaren acht ik net zo groot als de kans dat er eens een goede 7daagse EPG komt, klein dus!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij UPC moet je ook ff de €16,- per maandvoor het annologe beeld bij tellen.

 

En ja ik snap niet waarom CDS niet het zelfede doet als in duitsland arena.

Komt een wedstrijd dan een andere zender tijdelijk uit de lucht.

Ja dat dan sport 1.2 ff uit moet tja dat iseen keuze.

Als ze bv een ander thema zender uit de lucht halen komen daar weer klachten over.

En aangezien CDS al moeite heeft om EDV 2 en sport 1.2 te delen vrag ik me af of ze dat dan wel met EDV 3 en 4 wel goed kunnen doen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom komt er kritiek als er gedurende anderhalf uur een carrousel kanaal wordt opgeofferd aan een live content kanaal, die inhoud van een themakanaal of een filmkanaal komt meerdere keren voorbij, een live wedstrijd niet.

 

Zo heb ik liever dat men sport1.2 intact laat en gedurende de wedstrijd bijvoorbeeld film1.3 tijdelijk omzet.

 

Nog liever dat men gewoon kanalen toewijst aan ECV 3 en 4.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Wanneer er in november NED2 HD en 3HD bij komen
dan zal er zeker nog meer komen.
Want voor die 2 HD kanalen
heb je een nieuwe transponder nodig.
En aangezien er 5 HD kanalen op een TP passen
is er nog riumte voor extra kanalen op die nieuwe TP.
Wie weet wel Eredivisielive 3 en 4,en nog een HD kanaal.


maar dat wil nog niet zeggen dat ze er ook komen, ben bang dat het abbo omhoog gaat !!

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...