Ga naar inhoud


wanneer nu eens 4 eredivisie kanalen?????????


NailZ

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: guppje29
De sport en film kanalen zou ik intact laten.
Maar humor tv of ander nederland 24 kanaal kan inderdaad hendig 2 uur down. Op die zenders wordt toch constant herhaald.


Ja dag ik betaal geen 4,95 per maand voor een pakket waarvan ik twee uur moet gaan missen ook al zijn het herhalingen omdat jullie zo nodig voetbal moeten kijken. :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Zo heb ik liever dat men sport1.2 intact laat en gedurende de wedstrijd bijvoorbeeld film1.3 tijdelijk omzet.

Als ik €20/maand zou betalen voor de filmkanalen, en ik installeer me helemaal in het weekend met popcorn, vriend(in), whatever, om vervolgens te zien dat halverwege de film op zwart gaat.. Dan zou ik wel even zwaar pissed zijn.

En de volgende dag het abonnement op de filmzenders beëindigen.. Om er dan achter te komen dat ik er voor een jaar aan vastzit. Om vervolgens mijn CDS-kaart in zijn geheel te verkopen.

Slecht plan dus.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing is een overleg met de regionale omroepen.

Bij de meesten zitten daar overdag allen maar herhalingen op die elk uur opnieuw beginnen

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist gelezen op een ander forum: CanalDigitaal heeft naar eigen zeggen alleen de rechten voor Eredivisie live 1 en 2.

Dus doorgifte, op welke manier dan ook, van EDL 3 en 4 zit er voorlopig niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Wanneer er in november NED2 HD en 3HD bij komen
dan zal er zeker nog meer komen.
Want voor die 2 HD kanalen
heb je een nieuwe transponder nodig.
En aangezien er 5 HD kanalen op een TP passen
is er nog riumte voor extra kanalen op die nieuwe TP.
Wie weet wel Eredivisielive 3 en 4,en nog een HD kanaal.


Uit welke bron heb jij dat in November NED2 HD en NED3 HD op de satelliet komen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
De oplossing is een overleg met de regionale omroepen.
Bij de meesten zitten daar overdag allen maar herhalingen op die elk uur opnieuw beginnen


Onderbreek i.d.d. dan de regionale omroep van de desbetreffende provincie:
Dus bij een wedstrijd van Heerenveen op Omrop Fryslan, NAC op Omroep Brabant enz.

Maar ik vrees dat er dan weer problemen zijn met FTA regionaal en dan ineens is de zender gecodeerd...

Beter idee is gewoon alle kanalen bieden die de kabel ook biedt, dus ook Film1 HD, Sport 1 HD, Film1+, Film1 Action, Eredivisie 3/4 enz, enz. Kost wel wat transponders maar dan ben je pas concurrerend, switch desnoods over op een (nog) goedkopere satelliet, maar die toch goed te ontvangen is hier (zo'n beetje bijna allemaal dus).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

maar dan ben je pas concurrerend

Heeft hier ooit eens iemand over nagedacht hoeveel abonnees dit schoons allemaal heeft en hoeveel er dan overblijven die zo'n abonnement bij CDS hebben??? Dan blijgt er niet veel concurrerends over...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu eredivisie live en zou ook graag sport 1 willen hebben maar doe dit bewust niet vanwege de de kanaal/pakketindeling. mad

Ik wil wel voor sport 1 betalen maar geen 20 euries per maand schokken voor 1,5 kanaal terwijl de kabel 8 kanalen kan bieden.

Dus 20 euro gedeeld door 8 maal 1,5 kanalen zou dus de prijs per maand moeten zijn 3.75 eurie per maand. ;)Dan heb ik nog niet eens over sport1 HD. crazy

Film 1, 2 en 3 mogen ze dan in een appart pakket proppen.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Zojuist gelezen op een ander forum: CanalDigitaal heeft naar eigen zeggen alleen de rechten voor Eredivisie live 1 en 2.
Dus doorgifte, op welke manier dan ook, van EDL 3 en 4 zit er voorlopig niet in.


Dat CDS enkel de "rechten" heeft van 1+2 ligt natuurlijk volledig aan CDS zelf. Als CDS morgen tegen de Eredivisie CV zou zeggen "wij willen ook 3+4 uit kunnen zenden voor onze abonnee's" dan hoeven ze alleen een cheque over te maken en ze krijgen de rechten voor 3+4.

De verklaring "wij hebben enkel rechten voor 1+2" betekent eigenlijk "wij zijn te besodemietert c.q. te gierig om ook voor 3+4 te betalen", iets wat bij CanalDigitaal wel vaker voor komt (denk aan andere halve maatregelen zoals Film1/Sport1 en NL-2/3-HD).

Ik kan zelf maar één advies geven: beloon dit gedrag van CDS niet en wordt dus geen lid van zulke halve maatregelen. Hopelijk leren ze het dan eens een keer af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik kan zelf maar één advies geven: beloon dit gedrag van CDS niet en wordt dus geen lid van zulke halve maatregelen. Hopelijk leren ze het dan eens een keer af.


Je kunt geen lid worden van Canal Digitaal... of heb ik de uitnodiging voor de ledenraad gemist?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Ik heb nu eredivisie live en zou ook graag sport 1 willen hebben maar doe dit bewust niet vanwege de de kanaal/pakketindeling. mad
Ik wil wel voor sport 1 betalen maar geen 20 euries per maand schokken voor 1,5 kanaal terwijl de kabel 8 kanalen kan bieden.
Dus 20 euro gedeeld door 8 maal 1,5 kanalen zou dus de prijs per maand moeten zijn 3.75 eurie per maand. ;)Dan heb ik nog niet eens over sport1 HD. crazy
Film 1, 2 en 3 mogen ze dan in een appart pakket proppen.


ja neem dan gewoon bij canal digitaal een familiepakket en meem sport1 en eredivisie live via de kabel. 15 euro per maand voor 10 zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...