Ga naar inhoud


waren de americanen ooit op de maan?


pukje

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Je zult er naar moeten goochelen..ik heb die foto´s inderdaad gezien. Ben er door toeval opgekomen en heb het helaas op een oude PC gebookmarked die niet meer in mijn bezit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Die spiegel:
De laserstraal kaats alleen terug als de invalshoek in de spiegel 90,000000000000 graden is .is de afweiking 0,00000000001 graden dan
komt de straal niet meer terug op de zelfde plaats.
Dus de astronauten hebben die spiegel moeten uitrichten zoals een schotel maar dan vele malen naukeuriger.
De maan draaid ook net zo als de aarde en alle andere planeten ,dus die spiegel staat altijd op een andere plaats.


pukje..heb je er wel eens over nagedacht om bij de NASA te gaan werken? Ik denk dat daar nog veel kunt inbrengen. :D :D

Het waren in het totaal 5 spiegels: --MIRROR ON THE MOON--

Het duurt 28 dagen voor de maan om om zijn eigen as te draaien. Maar het duurt ook 28 dagen voor de maan om om de aarde te draaien. Daarom zien we altijd dezelfde kant van de maan. Van ons uit gezien draait ie dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

OK uitrichten is dus niet nodig

 

Corner mirrors are important scientific instruments because, when struck precisely by a laser beam, they reflect that beam in a parallel path straight back to the source of the laser.

 

Maar de russen hebben ook zo een spiegel neer gezet ,dus

weer geen bewijs dat de laser straal via de nasa spiegels

terug komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Maar de russen hebben ook zo een spiegel neer gezet ,dus
weer geen bewijs dat de laser straal via de nasa spiegels
terug komt.


Ohh...dus de Russen geloof je wel en de Amerikanen niet?

Als er één volk op deze aardkloot is dat ik niet zou geloven wat dit soort dingen betreft dan zijn het de Russen wel.

In dit geval geef ik toch echt liever de Amerikanen het voordeel van de twijfel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: looney2


Salu2, D.Quijote

Dan was die uitzending was ook nep!!!! zeker weten. smile
Dat zijn ook Americanen.
Volgende bewijs...............................Ook nep!!!!


Wat voor idiote reddering is dat! sick


Precies!!!! idioot.
Dah geleufd ge toch nie?

Ze zijn er geweest punt uit.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik schrijf dat ik gelezen heb... dat cristopher columbus nooit in amerika is geweest hoef je mij geen idioot te noemen maar de schrijvert van het bronbestand dat ik gelezen heb.

 

overigens hebben we weer een aardig aantal sat gerelateerde ideen en links gekregen.

(the moon our satellite)

 

ciao

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Pukje toch, je blijft maar drammen tegen beter weten in, zie eerst je Volvo maar eens startklaar te krijgen dan kun je ermee naar de Nasa in Houston rijden wink

Ik ben niet aan het drammen ,vind het een leuke discussie wat een flinke impect geeft ,drs. heeft zelfs hierdoor een nieuw
topic gestart laugh ,m.b.t de nasa ben al daar geweest en vond de tentoonstelling kitscherig zoals bijna alles in de usa

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Je kunt nog wat leren van de zendamateurs die hebben geen spiegels op de maan nodig met een "invalshoek in de spiegel van 90,000000000000 graden" voor reflectie. whistle
Die "moonbouncen", wij noemden dat gekscherend maanbonzen, een verbinding via de maan maken is al diverse keren vertoont door zendamateurs uit Zwitserland en Amerika cool

radio golven geven een veel grotere openings hoek uit de antenne/schotel dan een laserstraal ,voor radio golven is het uitrichten
veel minder kritisch

maar wie kan mij verklaren waarom de usa flag op de maan kan flapperen zonder wind en waarom de objecten op de maan
meerdere schaduws hebben (heeft de maan 2 zonnen laugh )

Ik weet het niet en laat de waarheid in het midden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Hier een leuke demonstratie van een zendamateur: Randy Hall. (K7AGE)

Randy en ik zijn goed bevriend. We waren collega´s toen ik nog bij Grass Valley werkte.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...