Ga naar inhoud


Burenrecht, hoe belangrijk is het?


kyddil

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: kyddil
Kijk als het aan mij ligt.. zij staan niet hogerop als ik.. mij boeit het niet wat ze ervan vinden.. maar ik denk dat het wel goed is als we dit hier onderhandelen want ik ben niet de enige met zo een probleem..

Ik ga morgen de schotel toch verplaatsen daar niet van.. maar nogmaals het is wel goed om hierover te discussieren...


Zoals ik al schreef heeft een discussie helemaal geen zin zolang we de situatie niet kennen.
Misscchien vind jij een 1,5 meter schotel met een paal boven de schutting wel heel normaal en ik vind dat dan als buurman "wat minder normaal".
Dus plaats a.u.b. even een paar foto's van alle kanten of we gaan de discussie maar sluiten want zo heeft het in ieder geval geen zin.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Decoreer je schotel met wat toeters en bellen en noem het een kunstwerk : mag zeker niet verwijderd worden tenzij je met cultuurbarbaren te maken hebt -:)

Ik zie regelmatig " beelden " in de voortuin waarop een verbod zou moeten rusten wegens schending van mijn esthetische gevoeligheid .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja hij staat nu voorlopig in de tuin... nu zeggen ze dat het goed is maar goed... ik heb ze ook gewaarschuwd dat als mijn "zicht" wordt verpest dat we elkaar weer gaan tegenkomen smile

 

Ik zit sowieso te denken om volgend jaar zomer nog een schotel aan te schaffen en dan beide op het dak te plaatsen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...