Ga naar inhoud


Nw. Sky kaart ontvangen, geen beeld met CCcam


top-seve

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week ook een sky box HD met witte kaart gekocht en de update gehad, wat mij nou nog niet is gelukt, om de hele dag te kunnen kijken zonder op bepaalde zenders de pincode te moeten invoeren. Dus bijvoorbeeld beeld materiaal voor 15 jarige moet je tot s'avonds 21.00 uur een code invoeren, hierna wel gewoon beeld, dit wil ik er graag afhalen, hoe te doen, wie help mij,

 

alvast bedankt, gr Vic

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb ook een nieuwe sky card en volgens diegene waar ik de kaart heb besteld kan ik de kaart in db stoppen CCcam 2.1.3 als softcam en hij zou het moeten doen.....

ik heb de kaart al een week in db800 en CCcam 2.1.3 maar nog steeds geen beeld.....

als ik telnet naar de db krijg ik dit.......doe ik iets fout of is er iets niet goed????

 

23:42:42.113 CCcam: ================================================== ========== ==========

23:42:42.118 CCcam: starting CCcam 2.1.3 compiled on Nov 14 2009@00:37:55

23:42:42.118 CCcam: ================================================== ========== ==========

23:42:42.119 CCcam: online using nodeId AdminNode xxxxxxxxx

23:42:42.185 CCcam: dvb api3 detected

23:42:42.189 CCcam: DM800 detected

23:42:42.189 CCcam: create 8 cam device(s)

23:42:42.365 CCcam: nds card found(new type)

23:42:46.040 CCcam: card init fail

23:42:46.224 CCcam: nds card found(new type)

23:42:46.347 CCcam: readKeyfile: cannot open /var/keys/SoftCam.Key or not found

23:42:46.348 CCcam: readKeyfile: cannot open /var/keys/AutoRoll.Key or not found

23:42:46.349 CCcam: static cw not found or bad

23:42:46.350 CCcam: parsed 0 entries from /var/etc/CCcam.prio

23:42:46.351 CCcam: readProviderfile: cannot open /var/etc/CCcam.providers or no t found

23:42:46.352 CCcam: readChannelList: cannot open /var/etc/CCcam.channelinfo or n ot found

23:42:46.353 CCcam: server started on port 12775

23:42:46.356 CCcam: no working cam devices, no need to start pmthandler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens die log hierboven lijkt het erop dat CCcam (of een andere emu) al draait op die box... En nee hoor, als je het juiste boxid hebt (berekend van het serienummber van je Sky+HD box) dan kan die direct in de dreambox.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een originele ontvanger van skyuk die witte sky+

heb de nieuwe kaart erin en volgens system ziet die ook de nieuwe kaart alleen nog geen beeld......This card is not authorised, pleas call.

wat is de beste zender om een update te krijgen?

ik heb de box nu op skynews.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de kaart nu bijna 4 dagen in de skybox en nog steeds geen beeld of update gehad.....zender staat op sky news...en dit blijft er staan This card is not authorised, pleas call.

ik heb al contact gehad via via naar sky en volgens hun doet kaart het.....vreemste is dat ze ook al geld hebben geind en ik heb nog geen beeld......

wat is de truc??? ik weet het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit je kaart in een originele Sky ontvanger? De kaart activeert enkel in een originele sky ontvanger met de laatste software en in het geval dat het een sky+ box is moeten beide tuners aangesloten zijn.

 

Had zelf problemen met het activeren van mijn kaartje toen ik maar 1 tuner had aangesloten van mijn SkyHD box.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...