Ga naar inhoud


Amerikaanse zenders zien is dat mogelijk ?


djpetit

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik zou graag amerikaanse zenders willen zien. Welke satelliet moet ik dan hebben ? Of is dit gewoon niet mogelijk vanuit ons koude kikkerlandje ?

 

Het gaat met name ook om TRUTV.com echter weet ik niet waar die precies op.

 

alvast bedankt voor jullie reacties !

 

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens die site ook via DirecTV en Dish Network.

 

Maar er zijn al veel topics over geweest, en nee, het kan niet. Wat het dichtste bij kwam was een gerucht dat er ontvangst zou zijn geweest met een schotel van 10 meter aan de westkust van Groot Brittannië of Ierland, maar of dàt waar is?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Ik denk dat die zender alleen via kabel aldaar is te ontvangen. Kijk eens hier: How to Get truTV


Ik zag het ...dank voor de tip !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ransjooman
Probeer het met een Slingbox.


leuk apparaat....maar dan moet ik toch nog steeds het signaal van de Amerikanen zien te pakken te krijgen ??!!

En dat gaat volgens mij dus niet lukken !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit

leuk apparaat....maar dan moet ik toch nog steeds het signaal van de Amerikanen zien te pakken te krijgen ??!!



Ja natuurlijk wel de Slingbox moet je bij een vriend of kennis in Amerika neerzetten dan kun je hier kijken.
Heb je die niet houd het op.

Er is al zoveel over geschreven op zich zijn er satellieten die westelijk hangen die geschikt zouden zijn om daar te uploaden en hier te ontvangen.
Helaas is er geen enkele Amerikaanse provider bereid om daarin te investeren en dus ook de rechten voor die programma's te betalen.
En daarmee houd het op de Amerikaanse die hier te zien zijn zoals HBO zijn Europese versies. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een tijd in de VS gezeten DirecTv is wel vet.

 

Maar er is toch ook amerikaanse t.v. in de eu?

 

Als ik me niet vergis is er iets speciaals voor u.s. soldaten zodat ze gewoon t.v. kunnen kijken.

 

http://afrts.dodmedia.osd.mil/pgm_svc/page.asp?pg=pgm_svc

 

Kent iemand dat?

Dreambox 500 2x

Dreambox 800

Maxplus 2100

Astra 1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb al een aantal van deze decoders gezien.

 

Dit zijn echter boxen die je enkel kunt afhalen als je als Amerikaanse soldaat hier gestationeerd bent.

Ik woon hier vlakbij de militaire basis Kleine-Brogel vandaar dat ik deze boxen wel eens tegenkom.

 

Veel reclame....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is voor zover ik weet geen EMU die PowerVu ondersteund en er is geen kaart dus sharen wordt lastig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...